eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudnik › Świadczenie usług w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i nieruchomości niezamieszkałych na których powstają odpady komunalne znajdujących się na terenie Gminy Rudnik

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-30

Ogłoszenie nr 500067781-N-2017 z dnia 30-11-2017 r.

Gmina Rudnik: Świadczenie usług w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i nieruchomości niezamieszkałych na których powstają odpady komunalne znajdujących się na terenie Gminy Rudnik

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 607376-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Rudnik, Krajowy numer identyfikacyjny 27625852300000, ul. ul. Kozielska 1, 47411 Rudnik, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 324 106 428, e-mail przetargi@gmina-rudnik.pl, faks 032 4106418 wew. 123.
Adres strony internetowej (url): www.gmina-rudnik.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i nieruchomości niezamieszkałych na których powstają odpady komunalne znajdujących się na terenie Gminy Rudnik

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.11.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres rzeczowy zamówienia 3.1Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych, powstających na terenie nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne na terenie Gminy Rudnik w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz.1289 z poźń. zm), zapisami Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Śląskiego 2016-2022, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Śląskiego Nr V/37/7/2017 z dnia 24 kwietnia 2017 roku w sprawie przyjęcia Planu gospodarki odpadami dla województwa Śląskiego na lata 2016-2022 i uchwałą Sejmiku Województwa Śląskiego Nr V/37/8/2017 z dnia 24 kwietnia 2017r. w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla województwa Śląskiego na lata 2016-2022, oraz obowiązującego Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Rudnik(załącznik do uchwały Nr VIII/43/2015 Rady Gminy Rudnik z dnia 26 sierpnia 2015r). 3.1.1 Organizowanie akcji selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. 3.1.2 Zakup i dystrybucja worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. 3.1.3 Zakup i dystrybucja czarnych worków na odpady komunalne (zmieszane) 3.2 Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pn. "Szczegółowy opis zamówienia". 3.2.1 Załącznikami do przedmiotu zamówienia stanowią: załącznik nr 1a - Dane wynikające ze złożonych deklaracji z nieruchomości w tym z :nieruchomości zamieszkałych,nieruchomości częściowo zamieszkałych,nieruchomości niezamieszkałych. Domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekracyjno -wypoczynkowe 3.2.2 Informacje wynikające ze złożonych deklaracji wg. stanu na dzień 19.10.2015r. stanowi załącznik 1a pn."Dane wynikające ze złożonych deklaracji z nieruchomości" w tym z: nieruchomości zamieszkałych - 1136, nieruchomości częściowo zamieszkałych - 25 nieruchomości niezamieszkałych - 65 domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekracyjno-wypoczynkowe -0 załącznik nr 1b - Sprawozdanie Wójta z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi za rok: 2013r.,2014r.,2015r.,2016r. załącznik nr 1 c - Sprawozdanie podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości za rok: I półrocze 2017r. załącznik nr 1 d -Uchwała Nr VIII/43/2015 Rady Gminy Rudnik z dnia 26 sierpnia 2015r. w sprawie zatwierdzenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Rudnik i jej Regulamin, który stanowi załącznik do uchwały oraz : Uchwała NR VIII/44/2015 Rady Gminy Rudnik z dnia 26 sierpnia 2015r w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi. Uchwała nr XVII/117/2016 Rady Gminy Rudnik z dnia 29 czerwca 2016 w sprawie ustalenia ryczałtowej stawki opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi od domku letniskowego lub innej nieruchomości wykorzystanej na cele rekreacyjno wypoczynkowe Uchwała nr XVII/118/2016 Rady Gminy Rudnik z dnia 29 czerwca 2016r.w sprawie określenia terminu,częstotliwości i trybu uiszczenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi Uwaga: Uchwały w/w znajdują się na stronie BIP Gminy Rudnik http://www.bip.gov.pl w zakładce uchwały kadencji 2014- 2018 rok 2015 -http://bip.gmina-rudnik.pl/index.php?menuID=600&a=1 rok 2016- http://bip.gmina-rudnik.pl/index.php?menuID=672&a=1 Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa o których mowa w pkt.3.2.3 SIWZ .

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90512000-9


Dodatkowe kody CPV: 90513000-6, 90513100-7, 90514000-3, 90533000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 804665.88
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Naprzód Sp.zo.o ul.Raciborska 144 B
Email wykonawcy: naprzod@naprzod.eu
Adres pocztowy: Rydułtowy
Kod pocztowy: 44-280
Miejscowość: Rydułtowy
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1196100.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1196100.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1196100.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.