To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-28
Ogłoszenie nr 500067877-N-2018 z dnia 28-03-2018 r.
Dom Pomocy Społecznej w Mnichowie: Sukcesywne dostawy w 2018 roku do Domu Pomocy społecznej w Mnichowie mrożonek i artykułów rybnych wraz z dowozem i wniesieniem w układzie zadaniowym (zadanie Nr 1 - Nr 2).
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 525892-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej w Mnichowie, Krajowy numer identyfikacyjny 29116843200000,
ul. Mnichów
135,
28300
Jędrzejów, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
41 38-73-512, e-mail
dpsmnichow@gmail.com, faks
41 38-73-512.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego (Powiatu Jędrzejowskiego)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy w 2018 roku do Domu Pomocy społecznej w Mnichowie mrożonek i artykułów rybnych wraz z dowozem i wniesieniem w układzie zadaniowym (zadanie Nr 1 - Nr 2).
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):2/PMR/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sukcesywne dostawy w 2018 roku do Domu Pomocy społecznej w Mnichowie mrożonek i artykułów rybnych wraz z dowozem i wniesieniem w układzie zadaniowym (zadanie Nr 1 - Nr 2). Przedmiot zamówienia podzielony jest na następujące zadania (części) : a) zadanie Nr 1 - dostawy mrożonek zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Zał. Nr 2 do SIWZ. Dostawy dotyczą artykułów : - warzywa mrożone (CPV 15331100-8) : mieszanki warzywnej, marchwi kostka, marchwi z groszkiem, kalafiora, fasolki szparagowej, - owoce przetworzone (CPV 15332100-5) : mieszanki kompotowej mrożonej, truskawek mrożonych. Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 2 (formularzu cenowym zadania Nr 1). b) zadanie Nr 2 - dostawy artykułów rybnych zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Zał. Nr 3 do SIWZ. Dostawy dotyczą artykułów : - ryby przetworzone i konserwowane (CPV 15200000-0) : filetów, płatów mrożonych z : morszczuka, mintaja, makreli wędzonej, śledzi solonych Matjas (filety), śledzi w oleju (filety), konserw rybnych : paprykarz szczeciński, śledź w pomidorach, filet z makreli w oleju, filet z makreli w pomidorach. Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 3 (formularzu cenowym zadania Nr 2). Artykuły (asortymenty) muszą posiadać etykiety. Każda etykieta musi zawierać następujące dane : - nazwę dostawcy - producenta, adres, - dotyczące składników występujących w produkcie, - nazwę produktu/nazwę odmiany i masę netto produktu, - termin przydatności do spożycia lub datę produkcji z okresem przydatności do spożycia, - warunki przechowywania, - klasę jakości handlowej, oraz inne informacje i oznaczenia wynikające z obowiązujących przepisów prawa.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV: 15331100-8, 15332100-5, 15200000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: zadanie Nr 1 - dostawy mrożonek |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7359.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Interpolar Magdalena Pytel
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7726.95
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: zadanie Nr 2 - dostawy artykułów rybnych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
19591.80
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AKWEN II Wojciech Kamiński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
20571.39
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA PRODUKTÓW SOUS-VIDE
- Dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Samorządowych w Inwałdzie
- "Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół Elektronicznych i Telekomunikacyjnych w Olsztynie przy ul. Bałtyckiej 37 a
- Dostawy produktów spożywczych wymagających zachowania warunków chłodniczych i/lub mroźniczych, tj. produktów mleczarskich i mrożonek
- Dostawa mięsa, wędlin, pieczywa i drobiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.