To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-01
Ogłoszenie nr 500067957-N-2017 z dnia 01-12-2017 r.
Miasto Piotrków Trybunalski: SUKCESYWNĄ DOSTAWĘ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I URZĄDZEŃ POWIELAJĄCYCH W 2018 R. DLA POTRZEB URZĘDU MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 608778-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Piotrków Trybunalski, Krajowy numer identyfikacyjny 590648468,
ul. Pasaż Karola Rudowskiego
10,
97-300
Piotrków Trybunalski, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
447 327 796, e-mail
zamowienia.publiczne@piotrkow.pl, faks
447 327 798.
Adres strony internetowej (url): www.bip.piotrkow.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.piotrkow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SUKCESYWNĄ DOSTAWĘ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I URZĄDZEŃ POWIELAJĄCYCH W 2018 R. DLA POTRZEB URZĘDU MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SPZ.271.38.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tonerów i tuszy do drukarek oraz materiałów do urządzeń powielających na potrzeby Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego zgodnie z załączoną ofertą stanowiącą załączniki Nr 10, Nr 11, Nr 12 i Nr 13 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w ilości w asortymencie w zależności od bieżących potrzeb. Dostawy przedmiotu umowy z załącznika Nr 10 będą realizowane do siedziby Zamawiającego, 97-300 Piotrków Trybunalski., Pasaż Karola Rudowskiego 10, pok.105, z załącznika Nr 11 będą realizowane do siedziby Zamawiającego, 97-300 Piotrków Trybunalski., Pasaż Karola Rudowskiego 10, pok.302, z załącznika Nr 12 i Nr 13 będą realizowane do siedziby Zamawiającego, 97-300 Piotrków Trybunalski., ul. Szkolna 28, staraniem i na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiąże się do dostarczania do Urzędu Miasta tusze, tonery i materiały powielające : 1) fabrycznie nowe i nie użyto do ich produkcji składników uprzednio eksploatowanych, uzupełniających lub przerabianych, 2)nie powodujące uszkodzeń ani zaburzeń w pracy urządzeń do których są przeznaczone, 3) materiały równoważne nie mogą naruszać warunków gwarancji urządzeń, 4) w przypadku uszkodzenia urządzenia, którego przyczyną będzie użycie dostarczanych materiałów eksploatacyjnych innych niż pochodzące od producenta urządzenia, Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów naprawy sprzętu oraz kosztów ewentualnej ekspertyzy rzeczoznawcy, 5) jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest kupowany) lub jeśli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, Wykonawca na żądanie Zamawiającego winien oferowany toner (w asortymencie którego żądanie dotyczy)wymienić na spełniający wymagania Zamawiającego bez zmiany ceny, 6) dostarczone przez Wykonawcę tonery i materiały eksploatacyjne będą wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą do Zamawiającego oraz termin ważności min. 12 miesięcy od daty dostawy, a także nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, 7) dostarczone materiały będą posiadały na opakowaniach zewnętrznych znak firmowy producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, opis zawartości, datę wyprodukowania, termin przydatności do użycia, 8) w przypadku trzeciej reklamacji danego typu zamiennego materiału eksploatacyjnego Zamawiający ma prawo żądać dostaw materiałów oryginalnych producenta urządzenia, a Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć takie materiały w cenach jednostkowych ofertowych, określonych w umowie. 9) Wykonawca zobowiązuje się do odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych w ramach zawartej umowy. Odbiór będzie następował po zgłoszeniu przez Zamawiającego w uzgodnionym z Wykonawcą terminie. 10) w Zał. nr 10, w poz. 10-14; 42-44; 46; 48-55; 60; 63-64; 66-67 Zamawiający nie dopuszcza materiału eksploatacyjnego równoważnego. Zamawiający wymaga materiału eksploatacyjnego oryginalnego producenta urządzenia. 11) w Zał. Nr 11 w poz. 1, 4-22, Zamawiający nie dopuszcza materiału eksploatacyjnego równoważnego. Zamawiający wymaga materiału eksploatacyjnego oryginalnego producenta urządzenia. 12) w Zał. Nr 12 w poz. 11-15 Zamawiający nie dopuszcza materiału eksploatacyjnego równoważnego. Zamawiający wymaga materiału eksploatacyjnego oryginalnego producenta urządzenia. 13) w Zał. Nr 13 w poz. 1 Zamawiający nie dopuszcza materiału eksploatacyjnego równoważnego Zamawiający wymaga materiału eksploatacyjnego oryginalnego producenta urządzenia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
110993.50
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: GLOBO GROUP
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
144147.39
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Bezgotówkowe wydawanie artykułów spożywczych (z wyłączeniem napojów zawierających alkohol oraz produktów tytoniowych)i artykułów kosmetycznych dla klientów MOPR w Piotrkowie Tryb.
- Modernizacja drogi powiatowej Nr 3926E na odcinku Trzepnica - Żerechowa
- WYKONYWANIE USŁUGI: WYWÓZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH I MAKULATURY
- SUKCESYWNA DOSTAWA PALIWA TJ. BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ 95 I OLEJU NAPĘDOWEGO DO SAMOCHODÓW I NARZĘDZI ZARZĄDU DRÓG I UTRZYMANIA MIASTA Z SIEDZIBĄ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
- Boisko wielofunkcyjne wraz z terenem lekkoatletycznym przy SP13 w Piotrkowie Trybunalskim - BO 2023
- Dostawa grysu kamiennego płukanego (bazalt) frakcji 2-5mm w ilości 1000Mg
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 25/D/25 "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących"
- Zakup i dostawa zestawów komputerowych, laptopów, tonerów i akcesoriów dla Urzędu Miasta Częstochowy - 6 części
- Zakup tonerów dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej
- Usługa dzierżawy drukarek wraz z dostawą drukarek dla Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Kujawskim
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kserograficznych dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu
- Zakup artykułów biurowych i papierniczych oraz tonerów i tuszy do drukarek
więcej: Wkłady drukujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.