eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WaśniówGŁĘBOKA MODERNIZACJA ENERGETYCZNA WRAZ Z WYMIANĄ WYPOSAŻENIA NA ENERGOOSZCZĘDNE BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERENIE GMINY WAŚNIÓW

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-01

Ogłoszenie nr 500068541-N-2017 z dnia 01-12-2017 r.

Urząd Gminy w Waśniowie: GŁĘBOKA MODERNIZACJA ENERGETYCZNA WRAZ Z WYMIANĄ WYPOSAŻENIA NA ENERGOOSZCZĘDNE BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERENIE GMINY WAŚNIÓW

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie jest dofinansowane z środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego działanie 7.3 "Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 602839-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy w Waśniowie, Krajowy numer identyfikacyjny 55135500000, ul. Rynek 24, 27425 Waśniów, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 412 646 026, e-mail techniczny@gminawasniow.pl, faks 412 646 028.
Adres strony internetowej (url): www.wasniow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

GŁĘBOKA MODERNIZACJA ENERGETYCZNA WRAZ Z WYMIANĄ WYPOSAŻENIA NA ENERGOOSZCZĘDNE BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERENIE GMINY WAŚNIÓW

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

T.2710.30.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

W ramach zamówienia należy wykonać następujące roboty budowlane: Zadanie 1: Modernizacja energetyczna budynku Urzędu Gminy w Waśniowie: Główne elementy zadania: 1 Dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej 2 Roboty demontażowe 3 Roboty montażowe 4 Wykonanie docieplenia podłogi poddasza 5 Docieplenie ścian i wykonanie elewacji 6 Dostawa i montaż opraw oświetleniowych 7 Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych 8 Dostawa drzwi 9 Remont schodów zewnętrznych 10 Wykonanie instalacji odgromowej 11 Wykonanie dachu 12 Remont kominów 13 Dostawa liczników energii elektrycznej Zadanie 2: Modernizacja energetyczna budynku Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Garbaczu. Główne elementy zadania: 1 Dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej 2 Roboty demontażowe 3 Roboty montażowe 4 Wykonanie docieplenia podłogi poddasza 5 Docieplenie ścian i wykonanie elewacji 6 Wykonanie instalacji ciepłej wody i c.o. 7 Wykonanie kotłowni olejowej 8 Dostawa i montaż opraw oświetleniowych 9 Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych i solarnych 10 Dostawa drzwi 11 Remont schodów zewnętrznych 12 Wykonanie instalacji odgromowej 13 Wykonanie dachu 14 Dostawa liczników energii elektrycznej Zadanie 3: Modernizacja energetyczna budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Waśniowie Główne elementy zadania: 1 Dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej 2 Roboty demontażowe 3 Roboty montażowe 4 Wykonanie docieplenia podłogi poddasza 5 Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych 6 Dostawa liczników energii elektrycznej Szczegółowy opis wszystkich robót dla przedmiotu zamówienia znajduje się w przedmiarach robót (załącznik nr: 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) i Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr: 4a i 4 b do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2


Dodatkowe kody CPV: 45420000-7, 45310000-9, 45332300-6, 45310000-3, 09331200-0, 45261100-5, 45331100-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1587719.80
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Remontowo - Budowlane Paweł Perlak
Email wykonawcy: pawelck2@vp.pl
Adres pocztowy: Ul Piekoszowska 359B
Kod pocztowy: 25-645
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1850000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1850000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2679265.23
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.