To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2018-03-29
Og³oszenie nr 500068612-N-2018 z dnia 29-03-2018 r.
Gmina Bielsk Podlaski: Rozbudowa i przebudowa remizy we wsi Ho³ody
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia:
obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
tak
Numer og³oszenia: 516210-N-2018
Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Bielsk Podlaski, Krajowy numer identyfikacyjny 5065900700000,
ul. ul. Mickiewicza
46,
17100
Bielsk Podlaski, woj.
podlaskie, pañstwo
Polska, tel.
085 7306851, 7305031, e-mail
gmina@bielskpodlaski.pl, faks
857 302 015.
Adres strony internetowej (url): www.bielskpodlaski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Rozbudowa i przebudowa remizy we wsi Ho³ody
Numer referencyjny(je¿eli dotyczy):IGK.271.8.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbudowy i przebudowy budynku remizy stra¿ackiej we wsi Ho³ody. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, sanitarnych oraz elektrycznych w budynku. 1.1 Bran¿a budowlana obejmuje: 1.1.1 wykonanie robót rozbiórkowych zadaszenia oraz sceny zewnêtrznej przyleg³ej do budynku, 1.1.2 demonta¿ dwóch ¶cian zewnêtrznych istniej±cego pomieszczenia socjalnego. W miejscu zdemontowanej sceny oraz pomieszczenia socjalnego nale¿y wykonaæ rozbudowê budynku remizy. W dobudowanej czê¶ci budynku przewiduje siê wykonanie g³ównego wej¶cia oraz pomieszczenie socjalne, dwa WC oraz korytarz. 1.1.3 wykonanie przebudowy dachu wraz z wykonaniem pokrycia dachowego, wykonaniem orynnowania budynku, 1.1.4 rozbiórkê istniej±cego ocieplenia ¶cian zewnêtrznych ze styropianu oraz wykonanie nowego ocieplenia ¶cian metod± BSO, 1.1.5 wymiana stolarki z wyj±tkiem dwóch okien od strony po³udniowej i jednego okna od strony wschodniej, 1.1.6 przebudowa istniej±cej nawierzchni utwardzonej (asfaltowej) przy budynku od strony ulicy na kostkê betonow±. 2.1 Bran¿a sanitarna obejmuje: 2.1.1.wykonanie wewnêtrznej instalacji wody zimnej i ciep³ej z rur z tworzyw sztucznych do zasilania w wodê zimn± i ciep³± punktów poboru wody wraz z armatur± czerpaln± i odcinaj±c± oraz urz±dzeniami do podgrzewania wody, 2.1.2 wykonanie wewnêtrznej instalacji kanalizacji sanitarnej z rur PVC do odprowadzenia ¶cieków z przyborów sanitarnych wraz z ich monta¿em, 2.1.3 wykonanie doziemnej zewnêtrznej instalacji kanalizacji sanitarnej z rur PVC do odprowadzania ¶cieków z budynku remizy do zbiornika szczelnego na nieczysto¶ci p³ynne, ¿elbetowego, prefabrykowanego, 2.1.4 wykonanie ogrzewania poprzez monta¿ grzejników elektrycznych i kurtyny powietrznej, 2.1.5 wykonanie instalacji odprowadzania spalin i wspomagania wentylacji grawitacyjnej. 3.1 Bran¿a elektryczna obejmuje: 3.1.1 wykonanie robót demonta¿owych, 3.1.2 wykonanie wewnêtrznej linii zasilaj±cej, 3.1.3 wykonanie rozdzielnic elektrycznych, 3.1.4 wykonanie instalacji o¶wietleniowej, 3.1.5 wykonanie gniazd wtykowych 230V oraz 400V, 3.1.6 wykonanie systemu przyzywowego, 3.1.7 wykonanie po³±czeñ g³ównych i wyrównawczych, 3.1.8 wykonanie instalacji odgromowej, 3.1.9 wykonanie badañ i pomiarów. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres okre¶lony jest w bran¿owej dokumentacji projektowej, bran¿owych przedmiarach robót oraz bran¿owych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. Standardy jako¶ciowe zamówienia zosta³y opisane w bran¿owych dokumentacjach projektowych oraz bran¿owych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. Je¿eli Zamawiaj±cy w opisie przedmiotu zamówienia wskaza³ znaki towarowe, patenty lub pochodzenie w zwi±zku ze specyfik± przedmiotu zamówienia to wskazaniu takiemu towarzysz± wyrazy lub równowa¿ny. Je¿eli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywa³yby w odniesieniu do niektórych materia³ów lub urz±dzeñ znaki towarowe, patenty lub pochodzenie Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, dopuszcza oferowanie materia³ów lub urz±dzeñ równowa¿nych. Materia³y lub urz±dzenia pochodz±ce od konkretnych producentów okre¶laj± minimalne parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe, jakim musz± odpowiadaæ materia³y lub urz±dzenia oferowane przez Wykonawcê, aby zosta³y spe³nione wymagania stawiane przez Zamawiaj±cego. Materia³y lub urz±dzenia pochodz±ce od konkretnych producentów stanowi± wy³±cznie wzorzec jako¶ciowy przedmiotu zamówienia. Pod pojêciem "minimalne parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe" Zamawiaj±cy rozumie wymagania dotycz±ce materia³ów lub urz±dzeñ zawarte w ogólnie dostêpnych ¼ród³ach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przyk³adowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwañ Zamawiaj±cego w stosunku do okre¶lonego rozwi±zania. Pos³ugiwanie siê nazwami producentów/produktów ma wy³±cznie charakter przyk³adowy. Zamawiaj±cy, wskazuj±c oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocze¶nie produkty równowa¿ne o parametrach jako¶ciowych i cechach u¿ytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznaj±c tym samym ka¿dy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia stosownych dokumentów uwiarygodniaj±cych te materia³y lub urz±dzenia. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo wyst±pienia do autora dokumentacji projektowej o opiniê na temat oferowanych materia³ów lub urz±dzeñ. Opinia ta mo¿e stanowiæ podstawê do podjêcia przez Zamawiaj±cego decyzji o przyjêciu materia³ów lub urz±dzeñ równowa¿nych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równowa¿no¶ci. Stosownie do tre¶ci art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówieñ publicznych Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê, osób fizycznych wykonuj±cych nastêpuj±ce czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia: a) wykonanie robót budowlanych (prace murarskie, elewacyjne, malowanie, szpachlowanie), b) wykonanie robót instalacji c.o., c) wykonanie robót instalacji elektrycznej, W trakcie realizacji zamówienia Zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy odno¶nie spe³niania przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane wy¿ej czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do: a) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania w/w wymogów i dokonywania ich oceny, b) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania w/w wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu wskazane poni¿ej dowody w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane wy¿ej czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia: a) O¶wiadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie Zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy, b) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê lub Podwykonawcê kopiê umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy w/w o¶wiadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem reguluj±cym zakres obowi±zków, je¿eli zosta³ sporz±dzony). Kopia umowy/umów powinna zostaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególno¶ci bez adresów, nr PESEL pracowników). Imiê i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê i wymiar etatu powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowania, c) za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u ZUS, potwierdzaj±ce op³acanie przez Wykonawcê lub Podwykonawcê sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne z tytu³u zatrudnienia na podstawie umów o pracê za ostatni okres rozliczeniowy; d) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê lub Podwykonawcê kopiê dowodu potwierdzaj±cego zg³oszenie pracownika przez pracodawcê do ubezpieczeñ, zanonimizowan± w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imiê i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Z tytu³u niespe³nienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 5 czynno¶ci Zamawiaj±cy przewiduje sankcjê w postaci obowi±zku zap³aty przez Wykonawcê kary umownej w wysoko¶ci okre¶lonej we wzorze umowy - za³±cznik nr 2 do SIWZ. Niez³o¿enie przez Wykonawcê w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie ¿±danych przez Zamawiaj±cego dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 5 czynno¶ci. Z tytu³u niezatrudnienia osób na umowê o pracê oraz niez³o¿enia wymaganych dokumentów okre¶lonych w dziale III pkt 7 a)-d) SIWZ Wykonawca zap³aci Zamawiaj±cemu tytu³em kary umownej 1000,00 z³ za ka¿dy taki przypadek. Osoba niezatrudniona na umowê o pracê bêdzie musia³a opu¶ciæ plac budowy. Fakt przebywania takiej osoby na budowie musi zostaæ potwierdzony pisemn± notatk± sporz±dzon± przez przedstawicieli (personel) Zamawiaj±cego. Notatka nie musi byæ podpisana przez Wykonawcê. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ kontroli zatrudnienia w/w osób przez ca³y okres realizacji wykonywanych przez nie czynno¶ci. Kontrola mo¿e byæ przeprowadzona bez wcze¶niejszego uprzedzenia Wykonawcy. Umowa o pracê mo¿e zawieraæ równie¿ inne dane, które podlegaj± anonimizacji. Ka¿da przedk³adana Zamawiaj±cemu umowa powinna zostaæ przeanalizowana przez Wykonawcê lub Podwykonawcê pod k±tem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, zakres anonimizacji umowy musi byæ zgodny z przepisami w/w ustawy. Stosownie do tre¶ci art. 30 ust. 8 pkt 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, Zamawiaj±cy informuje, ¿e wymagania o których mowa w przywo³anym przepisie, Zamawiaj±cy okre¶li³ dokumentacji projektowej stanowi±cej za³±cznik nr 9 do SIWZ.
II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci:
nie
II.5) G³ówny Kod CPV: 45262800-9
Dodatkowe kody CPV: 45262700-8, 45000000-7, 45262500-6, 45443000-4, 45111300-1, 45442100-8, 45431100-8, 45262300-4, 45261000-4, 45331000-6, 45300000-0, 45332000-3, 45331100-7, 45310000-3, 45312000-7, 45320000-6, 45321000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/03/2018 IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia
Warto¶æ bez VAT
502183.10
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiêbiorstwo Budowlano-Handlowo-Us³ugowe STALBUD Stanis³aw Leszczyñski
tak Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy
547157.33
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA PODLASKIEGO
- ¦wiadczenie us³ug ochronnych osób i mienia w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej w obiektach S±du Rejonowego w Bielsku Podlaskim.
- Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej Nr 1741B od skrzy¿owania z drog± powiatow± Nr 1740B do skrzy¿owania z drog± gminn± do miejscowo¶ci Bystre ³±cznie z przebudow± mostu
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 na terenie MOSiR w Bielsku Podlaskim wraz z budow± kortu tenisowego z trybunami i boiska do siatkówki
- Kanalizacja sanitarna w ul. 11-go Listopada.
wiêcej: przetargi w Bielsku Podlaskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduñskich w lokalach wchodz±cych w sk³ad mieszkaniowego zasobu Miasta £odzi administrowanych przez Zarz±d Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodoci±gowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jod³owej
- "Zwiêkszenie efektywno¶ci energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. M³yñskiej 9 w Twardogórze".
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.