To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-29
Ogłoszenie nr 500068652-N-2018 z dnia 29-03-2018 r.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala: Zakup papieru kserograficznego oraz materiałów biurowych w podziale na 2 części
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 513938-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala, Krajowy numer identyfikacyjny 1251326200000,
ul. Al. Niepodległości
190,
00608
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
022 5926420, 5926590, e-mail
bzp@krus.gov.pl, faks
225 926 663.
Adres strony internetowej (url): www.krus.gov.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.krus.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup papieru kserograficznego oraz materiałów biurowych w podziale na 2 części
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):0000-ZP.261.33.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ 1 - Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i rozładunkiem w ciągu 2018 roku, papieru kserograficznego format A4 w łącznej ilości 27 105 ryz, A3 w ilości 5 ryz i ozdobnego papieru o fakturze płótna w ilości 200 ryz na potrzeby Centrali KRUS z dostawą i rozładunkiem do siedziby zamawiającego, jednostek organizacyjnych KRUS oraz ośrodka obliczeniowego Asseco Data Systems S.A. w Bydgoszczy. CZĘŚĆ 2 - Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywnymi dostawami i rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego w ciągu 2018 roku materiałów biurowych na potrzeby pracowników Centrali KRUS w Warszawie. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załączniku nr 1 do wzoru umowy dla Części 2 zamówienia (Rozdział II SIWZ wzory umów). Załącznik stanowi oddzielny plik Excel zawierający nazwę artykułu wraz z jego opisem właściwości, jednostką miary i ilości.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30197644-2
Dodatkowe kody CPV: 30190000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: zakup papieru kserograficznego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
291793.65
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Partner XXI Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
332261.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: zakup materiałów biurowych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
31222.50
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
36622.09
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przeprowadzenie badania ewaluacyjnego bieżącego wdrażania Strategii adaptacji do zmian klimatu dla m.st. Warszawy do roku 2030 z perspektywą do roku 2050 MPA wraz z rekomendacjami dalszych działań.
- TITRATOR
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Przychodni Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście V
- Modernizacja i rozbudowa ośrodka rehabilitacji krajowych ptaków chronionych "Ptasi Azyl" przy Miejskim Ogrodzie Zoologicznym im Antoniny i Jana Żabińskich w systemie zaprojektuj i wybuduj.
- "Kompleksowa organizacja międzynarodowej konferencji <<87. Posiedzenie Plenarne i Dzień Tematyczny Komitetu Wyższych Inspektorów Pracy (SLIC)>>".
- Wynajem, montaż, eksploatacja wraz z utrzymaniem oraz demontaż Dekoracji iluminacji świątecznej dla wyznaczonych lokalizacji w Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy artykułów biurowych dla PFRON
- Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kielcach
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w latach 2025-2026
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gliwicach oraz miejskich jednostek organizacyjnych w roku 2025 (2)
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.