Ogłoszenie z dnia 2017-12-04
Ogłoszenie nr 500068709-N-2017 z dnia 04-12-2017 r.
Wrocław: "Drenaż skarpowy zapory czołowej zbiornika Sosnówka km 0+960 - 1+250 (etap I i II)"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 520467-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 96588-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500013769-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, Krajowy numer identyfikacyjny 93210105300000,
ul. ul. Norwida
34,
50950
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
713 378 800, e-mail
zamowienia@rzgw.wroc.pl, faks
713 285 048.
Adres strony internetowej (url): www.wroclaw.rzgw.gov.pl, http://bip.wroclaw.rzgw.gov.pl
Adres profilu nabywcy: www.wroclaw.rzgw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Administracja Rządowa Niezespolona
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Drenaż skarpowy zapory czołowej zbiornika Sosnówka km 0+960 - 1+250 (etap I i II)"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):AZ/3840/29/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn.: "Drenaż skarpowy zapory czołowej zbiornika Sosnówka km 0+960 - 1+250 (etap I i II)" Skrócony opis: A. ETAP I: 1.Roboty przygotowawcze: a/ nawierzchnia z płyt żelbet. pełnych (koryto, podsypka, ułożenie płyt) [47,50m2], b/ usunięcie warstwy ziemi urodzajnej[59,50m2], c/ wykop w skarpie na głębokość około 1,0m pod ułożenie drenażu [82,00m3], d/ wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi na odległość 7,0 km [82,00m3], 2.Roboty montażowe: a/ rozkucie / nawiercenie otworów w istniejących studzienkach kontrolnych [0,05m2], b/ ułożenie rurociągu drenarskiego o średnicy 100mm [7,00m], c/ ułożenie rurociągu drenarskiego o średnicy 200mm łączącego projektowany drenaż z istniejącym [1,00m], d/ studzienki drenażowe o średnicy 400mm [1,00 szt.], e/ ułożenia filtra odwrotnego z trzech warstw: kamieni, grysu i warstwy piaskowo-żwirowej [90,00m3], 3. Roboty wykończeniowe: a/ obsianie skarp wokół drenażu [9,00m2], b/ rozebranie nawierzchni z płyt żelbetowych pełnych [47,50m2]. B. Etap II: 1.Roboty przygotowawcze: a/ nawierzchnia z płyt żelbet. pełnych (koryto, podsypka, ułożenie płyt) [1307,50m2], b/ usunięcie warstwy ziemi urodzajnej[1640,50m2], c/ wykop w skarpie na głębokość około 1,0m pod ułożenie drenażu [2258,00m3], d/ wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi na odległość 7,0 km [2258,00m3], 2. Roboty montażowe: a/ rozkucie / nawiercenie otworów w istniejących studzienkach kontrolnych [0,45m2], b/ ułożenie rurociągu drenarskiego o średnicy 100mm [189,00m], c/ ułożenie rurociągu drenarskiego o średnicy 200mm łączącego projektowany drenaż z istniejącym [23,00m], d/ studzienki drenażowe o średnicy 400mm [7 szt. ], e/ ułożenia filtra odwrotnego z trzech warstw: kamieni, grysu i warstwy piaskowo-żwirowej [2490,00m3], 3.Roboty wykończeniowe: a/ obsianie skarp wokół drenażu [236,00m2], b/ rozebranie nawierzchni z płyt żelbetowych pełnych [1307,50m2]. Wykonawca zobowiązany jest wycenić całość prac zgodnie z załączoną tabelą przedmiaru robót. Zakres prac etapu I przewiduje wykonanie próbnego odcinka długości około 10 mb wg projektu (fragment wskazany przez Zamawiającego), a etap II obejmuje wykonanie pozostałego zakresu robót przewidzianego dokumentacją. Etap II realizowany będzie w 2017r. po weryfikacji dokonanej przez służby Zamawiającego, autora projektu i Ośrodek Technicznej Kontroli Zapór pod warunkiem możliwości technicznego wykonania zgodnie z obecnymi rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji technicznej. O decyzji podjęcia prac II etapu Zamawiający poinformuje najdalej po upływie 2 tygodni od dnia odbioru zakresu robót etapu I. Wykonawca nie wnosi roszczeń o "utracone korzyści" w przypadku odstąpienia Zamawiającego od realizacji II etapu. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp. 1) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp: Zamawiający wymaga od Wykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby, która podczas realizacji zamówienia będzie pełniła funkcję kierownika budowy. Wykonawca w tym celu przedstawi Zamawiającemu na każdorazowe jego wezwanie dokumenty potwierdzające fakt zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności wymienione powyżej, w szczególności umowy o pracę, zgłoszenia do ZUS czy też wydane pracownikowi potwierdzenie warunków zatrudnienia. 2) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: W przypadku ujawnienia niespełnienia wymogu zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności w trakcie realizacji zamówienia określonych wyżej, Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na umowę o pracę osoby, której dotyczy uchybienie w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty ujawnienia uchybienia i do okazania Zamawiającemu dokumentów potwierdzających zatrudnienie powyższej osoby na umowę o pracę, w szczególności umowy o pracę, zgłoszenia do ZUS czy też wydania pracownikowi potwierdzenia warunków zatrudnienia, pod rygorem naliczania kar umownych określonych w SIWZ (wzór umowy). Przedmiot zamówienia objęty jest gwarancją min. 36 - max. 48 (w miesiącach) licząc od daty odbioru końcowego (kryterium oceny ofert).
II.4) Główny kod CPV: 45240000-1
Dodatkowe kody CPV:
45220000-5
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
etap I - 1 miesiąc od dnia podpisania umowy
etap II- do dnia 10 grudnia 2017 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
24/11/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zwiększenie wartości umowy z kwoty 1.355.319,17- zł brutto na 2.032.964.21- zł brutto związane ze zmianą technologii wykonania robót. W wyniku ustaleń komisji złożonej z przedstawicieli inwestora, projektanta oraz wykonawcy w sprawie braku technicznych możliwości wykonania drenażu naskarpowego skarpy odpowietrznej zapory w Sosnówce z powodu znacznego nawodnienia gruntu budującego korpus zapory i wynikającym z tego faktem zagrożenia utraty stateczności skarpy zapory konieczne jest wprowadzenie zamiennej technologii wykonania przedmiotowego drenażu, który poza funkcją odprowadzenia wody z korpusu zapory przejmie również funkcję dociążenia podstawy skarpy w celu poprawy jej stateczności.
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE: W wyniku ustaleń komisji złożonej z przedstawicieli inwestora, projektanta oraz wykonawcy w sprawie braku technicznych możliwości wykonania drenażu naskarpowego skarpy odpowietrznej zapory w Sosnówce z powodu znacznego nawodnienia gruntu budującego korpus zapory i wynikającym z tego faktem zagrożenia utraty stateczności skarpy zapory konieczne jest wprowadzenie zamiennej technologii wykonania przedmiotowego drenażu, który poza funkcją odprowadzenia wody z korpusu zapory przejmie również funkcję dociążenia podstawy skarpy w celu poprawy jej stateczności. Zmiana w zakresie wynagrodzenia umownego ma miejsce na podstawie par. 13 ust. 1. pkt 1 lit a) praz pkt 6 lit e) oraz pkt 7 lit. d) umowy nr 13/TTR/511/D/NW-P/R/2017 z dnia 20.07.2017 r.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W wyniku ustaleń komisji złożonej z przedstawicieli inwestora, projektanta oraz wykonawcy w sprawie braku technicznych możliwości wykonania drenażu naskarpowego skarpy odpowietrznej zapory w Sosnówce z powodu znacznego nawodnienia gruntu budującego korpus zapory i wynikającym z tego faktem zagrożenia utraty stateczności skarpy zapory konieczne jest wprowadzenie zamiennej technologii wykonania przedmiotowego drenażu, który poza funkcją odprowadzenia wody z korpusu zapory przejmie również funkcję dociążenia podstawy skarpy w celu poprawy jej stateczności.
Zmiana w zakresie wynagrodzenia umownego ma miejsce na podstawie par. 13 ust. 1. pkt 1 lit a) praz pkt 6 lit e) oraz pkt 7 lit. d) umowy nr 13/TTR/511/D/NW-P/R/2017 z dnia 20.07.2017 r.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 2 zmiany dotyczą realizacji niezbędnych dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym.
Ponadto spełnione zostały łącznie następujące warunki:
a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana, gdyż spowodowałaby istotną niedogodność i znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego
b) zmiana wykonawcy spowodowałaby przerwę w realizacji prac będących w toku, co jest niemożliwe ze względu na spowodowanie zagrożenia katastrofą budowlaną,
c) jest to pierwsza zmiana umowy i jej wartość nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa warzyw, owoców, warzyw przetworzonych dla Wrocławskiego Centrum Opieki i Wychowania
- Dostawa pieczywa, wyrobów piekarskich i cukierniczych dla Wrocławskiego Centrum Opieki i Wychowania
- Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektów, osób i mienia Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu.
- "Sukcesywna dostawa nabiału do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach."
- Dostawa analizatora nanocząstek (Zadanie nr 1) oraz systemu do preparatywnej chromatografii cieczowej do oczyszczania białek (Zadanie nr 2)
- Dostawa produktu leczniczego - preparat Talquetamabum
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- "Budowa zbiornika retencyjnego wód opadowych i roztopowych w miejscowości Tarnawatka- Tartak"
- "Budowa zbiornika wodnego, retencyjnego w miejscowości Słupeczno"
- Przebudowa zbiornika wodnego, retencyjnego w miejscowości Słupeczno
- Przebudowa 2 zbiorników naturalnych na zbiorniki retencyjne w Gminie Bełżyce w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Przebudowa zbiornika wodnego, retencyjnego w miejscowości Guzówka"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.