To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-04
Ogłoszenie nr 500068848-N-2017 z dnia 04-12-2017 r.
Powiatowy Park Rozwoju Sp. z o.o.: Rozbudowa kompleksu Kampusu Wielickiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 598775-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Park Rozwoju Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 12239538900000,
ul. ul. marsz. J. Piłsudskiego
105,
32020
Wieliczka, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 289 17 45, e-mail
kontakt@parkrozwoju.pl, faks
12 289 19 24.
Adres strony internetowej (url): www.parkrowzwoju.pl/bip
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: spółka komunalna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa kompleksu Kampusu Wielickiego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PPR 272.7.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa kompleksu Kampusu Wielickiego o część sportowo - szkoleniową z zapleczem sanitarnym, socjalnym oraz o część administracyjną z instalacjami wewnętrznymi: wodociągowo-kanalizacyjną, grzewczą i chłodniczą, wentylacją mechaniczną, elektryczną z zagospodarowaniem terenu: wewnętrzną komunikacją, pieszą i kołową oraz małą architekturą w Wieliczce na działkach nr 672/10, 672/12 i 714/2, obręb 1. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: a) przedmiarach robót- załącznik ,,nr 8´´ do SIWZ, b) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik ,,nr 9´´ do SIWZ c) dokumentacji projektowej opracowanej przez Architektura Pasywna Pyszczek i Stelmach Sp. J., Kraków ul. Szlak 65 - załącznik ,,nr 10´´ do SIWZ, d) projekcie budowlano-wykonawczym, branża teletechnika, dotyczącym likwidacji kolizji naziemnej linii teletechnicznej własność ORANGE POLSKA S.A, opracowanym przez FU INSTALSPEC Piotr Janusz, Dąbrowa 128, Brzezie- załącznik nr 10a. 5. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej Terenu Budowy w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty (roboty płatne w formie ryczałtu) wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania zgodnie z technologią robót określonych PN oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót. Termin wizji lokalnej należy ustalić indywidualnie z Zamawiającym. 6. Wykonawca zobowiązany jest wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na występujące trudności i nieprzewidziane okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji. 7. Wykonawcy ponoszą odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na cenę oferty lub realizację robót. 8. Ponadto roboty budowlane należy wykonać w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2016r. poz. 290), przepisami wykonawczymi do w/w ustawy, innymi obowiązującymi aktami prawa odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia, aktualnymi polskimi normami i normami branżowymi oraz właściwymi przepisami bhp i ppoż. 9. Wszystkie stosowane materiały budowlane użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny posiadać stosowne certyfikaty, aprobaty techniczne i atesty wydane przez upoważnioną instytucję krajową oraz zezwalające na ich stosowanie w obiektach użyteczności publicznej. 10. Wszystkie materiały budowlane muszą spełniać niezbędne wymagania zgodne z Polskimi Normami. 11. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z: a) decyzją Starosty Wielickiego nr 917.2017 z dnia 5 lipca 2017 r., znak: BGN 6740.W.828.2017 - załącznik ,,nr 11´´ do SIWZ, wszystkimi warunkami, opiniami i uzgodnieniami związanymi z przedmiotem zamówienia, 12. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty Harmonogram Terminowo -Rzeczowo -Finansowy - zgodnie z załącznikiem ,, nr 12´´ do SIWZ. 13. Harmonogram Terminowo-Rzeczowo-Finansowy musi zostać wypełniony w sposób uwzględniający wykonywanie inwestycji przez cały okres realizacji umowy przy uwzględnieniu zasad sztuki budowlanej, zapisów STWiORB. 14. Za wadliwie sporządzony Zamawiający uzna Harmonogram-Terminowo-Rzeczowo-Finansowy, który: a) zawiera inna wartość całkowitą robót niż cena wskazana w Formularzu Oferty, b) zawiera dłuższy okres realizacji przedmiotu zamówienia niż wskazany w ofercie, c) wartość danego rodzaju robót jest nieproporcjonalne wysoka w stosunku do ogólnej wartości całkowitej zamówienia i rażąco odbiega od ceny rynkowej lub wartości określonej w kosztorysie inwestorskim za tego typu roboty 15. W przypadku, gdyby w opisie przedmiotu zamówienia (załącznikach do SIWZ) Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych, użytkowych, estetycznych, wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi, granicznymi. Pod pojęciem "parametry" rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w SIWZ. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 PZP musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym. W przypadku, gdy wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. 16. Wykonawca jest zobowiązany zastosować takie same materiały i urządzenia przy wykonywaniu całego przedmiotu zamówienia wszędzie tam, gdzie z dokumentacji projektowej wynika zastosowanie takich samych materiałów i urządzeń. 17. Przy zastosowaniu rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych przez Zamawiającego rozwiązań przykładowych, na Wykonawcy ciąży obowiązek zastosowania rozwiązań jednolitych przy wykonywaniu całego przedmiotu zamówienia. 18. Wykonawca jest zobowiązany do: a) prawidłowego wykonania wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy, zgodnie z aktualnie obowiązującymi Polskimi Normami, polskim prawem, a w szczególności z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy, b) protokolarnego przyjęcia Terenu Budowy i przygotowania go do realizacji przedmiotu umowy, w tym w szczególności wyposażenia zaplecza budowy we wszystkie przedmioty niezbędne dla/lub podczas wykonywania robót, oświetlenia Terenu Budowy i zapewnienia jego ochrony, c) jeżeli zajdzie taka konieczność zapewnienia dostaw energii elektrycznej, gazu, wody oraz innych mediów, w zakresie koniecznym dla wykonania przedmiotu Umowy, d) pokrycie pełnych opłat za energię elektryczną, wodę, gaz i inne konieczne media, obejmujących również opłaty dystrybucyjne, e) zabezpieczenia Terenu Budowy, właściwych warunków bhp i p.poż. podczas wykonywania prac, f) utrzymania ładu i porządku na Terenie Budowy, g) nie dopuszczanie do zniszczenia i zanieczyszczenia dróg publicznych przez pojazdy wykorzystywane bezpośrednio i pośrednio przez Wykonawcę. h) dokonywania wszelkich zgłoszeń i zawiadomień kierowanych do wszelkich organów, w tym nadzoru budowlanego, związanych z wykonywaniem Inwestycji, które zgodnie z wydanymi decyzjami, pozwoleniami i zapisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. prawo budowlane obciążają Zamawiającego, i) organizowanie narad z udziałem kierownika budowy, kierowników robót, inspektora nadzoru inwestorskiego i ewentualnie innych przedstawicieli Zamawiającego, j) umożliwienia przedstawicielom Zamawiającego innym niż Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zapoznawania się z przebiegiem prac, k) zapewnienia organizacji i realizacji dostaw materiałów budowlanych niezbędnych do wykonania umowy, w tym do takiej organizacji i realizacji dostaw materiałów i urządzeń niezbędnych do wykonania umowy aby zapewniały sprawny i zgodny z umową przebieg inwestycji, l) organizacji ochrony mienia na Terenie Budowy, do czasu zwrotnego przekazania Zamawiającemu Terenu Budowy, utrzymania czystości na terenach przyległych do terenu budowy (w tym dojazdy), m) na żądanie Zamawiającego do przerwania robót, a jeżeli zajdzie taka potrzeba do zabezpieczenia wykonywanych prac przed zniszczeniem, n) uporządkowania po zakończeniu robót Terenu Budowy i przekazania go Zamawiającemu w terminie w umowie, o) wykonywania prac w ścisłej współpracy z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego i przedstawicielem Zamawiającego, p) prowadzenia Dziennika Budowy i udostępniania go Zamawiającemu celem dokonywania wpisów i potwierdzeń, q) zgłaszania częściowego odbioru (odbiory miesięczne) robót Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego, zgłaszania robót zanikających, ulegających zakryciu, r) zapewnienia ciągłego dozoru prowadzonych robót przez Kierownika Budowy oraz Kierowników poszczególnych robót/prac, s) zapewnienia uczestnictwa Kierownika Budowy podczas czynności mających na celu dokonanie odbioru częściowego robót budowlanych, odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu, t) zapewnienia sprzętu spełniającego wymagania norm technicznych, u) gromadzenia i usunięcia we własnym zakresie, jako wytwórca, wszelkich odpadów pochodzących z budowy, z zachowaniem przepisów ustawy o odpadach, v) naprawy na własny koszt ewentualnych szkód oraz wypłaty odszkodowań za ewentualne szkody powstałe w wyniku prowadzonych prac
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45400000-1, 45110000-1, 45233200-1, 45112710-5, 45310000-3, 45332200-5, 45332300-6, 45333000-0, 45331200-8, 45331100-7, 45223300-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5051294.84
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AGA Bauservice Sp. zo.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6297600.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: ok 25% IV.8) Informacje dodatkowe: Podwykonawstwo w zakresie Klimatyzacji i wentylacji oraz instalacji elektrycznych |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- Dostawa narzędzi -część I - narzędzia nisko cenne i materiały wymienne
- "Dostawa kompresora do agregatu wody lodowej instalacji klimatyzacji przy szybie Daniłowicz".
- Świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego przez Ośrodek Interwencji Kryzysowej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce
- "Dostawa środków czystości - część 1 - koncentraty czyszczące i myjące wraz z dozownikiem"
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych przy użyciu kart flotowych na potrzeby grupy zakupowej organizowanej przez Gminę Wieliczka
- "Dostawa narzędzi - część 1 - narzędzia ręczne"
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 2880 m2 w miejscowości Szczytniki Czerniejewskie, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1510 m2 w miejscowości Czerniejewo, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1443 m2 w miejscowości Żydowo, gm. Czerniejewo
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.