eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CharsznicaŚwiadczenie usługi dostępu do Internetu w ramach trwałości projektu "eCharsznica - dostęp do Internetu szansą na dynamiczny rozwój Gminy"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-04

Ogłoszenie nr 500068938-N-2017 z dnia 04-12-2017 r.

Gmina Charsznica: Świadczenie usługi dostępu do Internetu w ramach trwałości projektu "eCharsznica - dostęp do Internetu szansą na dynamiczny rozwój Gminy"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 602705-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Charsznica, Krajowy numer identyfikacyjny 291010027, ul. ul. Kolejowa 20, 32-250 Charsznica, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 41 3836110, e-mail urzad@charsznica.pl, faks 41 3836240.
Adres strony internetowej (url): www.bip.charsznica.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.bip.charsznica.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usługi dostępu do Internetu w ramach trwałości projektu "eCharsznica - dostęp do Internetu szansą na dynamiczny rozwój Gminy"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RI.042.6.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest:Świadczenie usługi dostępu do Internetu w ramach trwałości projektu "eCharsznica - dostęp do Internetu szansą na dynamiczny rozwój Gminy" realizowanego w zakresie Działania 8.3 "Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eIncluson", osi priorytetowej 8 "Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki" Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 2) przedmiot zamówienia obejmuje: Zapewnienie łącza dostępu do Internetu w technologii przewodowej bądź bezprzewodowej : Wifi lub Wimax, dopuszcza się również zastosowanie technologii VSAT lub GSM/CDMA/LTE (pod warunkiem zapewnienia obydwu kanałów (odbieranie i wysyłanie). Dostęp do Internetu ma obejmować podłączenie 235 komputerów w uprawnionych gospodarstwach domowych (na terenie Gminy Charsznica) oraz w 9 jednostkach podległych Gminie w lokalizacjach -wg listy adresów stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. Charakterystyka usługi: W jednostkach podległych Gminie Zamawiający oczekuje podłączenia jednego łącza internetowego dla całego obiektu, które zapewni dostęp do Internetu dla wszystkich dostarczonych do danej Jednostki zestawów komputerowych. Zastosowana technologia musi zapewnić stałą przepustowość niezależnie od ilości przesyłanych danych. W przypadku jednostek podległych sale komputerowe wyposażone są w sieć LAN wykonawca musi dostarczyć urządzenie dostępowe. Parametry techniczne: Stały dostęp do sieci Internet (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez 36 miesięcy), co oznacza, zapewnienie korzystania z Internetu, a nie tylko możliwości technicznych jego podłączenia, (sieć Internet musi działać na komputerach Beneficjentów Ostatecznych). W przypadku podłączenia gospodarstw domowych: transfer do komputera użytkownika (download) minimum 2048 kbit/s, transfer od komputera użytkownika (upload) minimum 512 kbit/s. W przypadku jednostek podległych Gminie transfer do jednostki podległej (download) minimum 4096 kbit/s, transfer od jednostki podległej (upload) minimum 1024 kbit/s. Nielimitowana ilość przesyłanych informacji tzn. stała przepustowość niezależnie od ilości przesyłanych przez łącze danych. W przypadku technologii VSAT czy GSM/CDMA/LTE wielkość limitu transferu danych jaką należy zapewnić dla: gospodarstw domowych musi być minimum 10 GB miesięcznie, jednostek podległych Gminie Charsznica musi być nielimitowana. Po wykorzystaniu limitu Internet w musi dalej działać (dopuszczalne jest zmniejszenie prędkości). Dostęp do Internetu z punktu widzenia Zamawiającego musi działać bezobsługowo, co oznacza, że nie może być wymagane podawanie loginów, haseł czy nr PIN aby mieć możliwość korzystania z Internetu. Inne: Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania łącza tak, aby była możliwość samodzielnego podłączenia komputerów do Internetu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeniesienia usługi dostępu do Internetu pod inny adres w czasie trwania umowy, pozostający w granicach administracyjnych Gminy Charsznica. Zmiana lokalizacji dotyczyć będzie nie więcej niż 15% użytkowników prywatnych w trakcie realizacji projektu. Wykonawca dokona przeniesienia sprzętu, instalacji i uruchomienia stałego dostępu do Internetu w przypadku zmiany miejsca pobytu uczestnika projektu lub zmiany uczestnika projektu. UWAGA 1: Uruchomienie usługi stałego dostępu do Internetu dla zestawów komputerowych w gospodarstwach domowych i jednostkach podległych Zamawiającemu nie może nastąpić później niż 01.01.2018r . Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do: Kontroli ewentualnych nadużyć. Kontroli poprawności działania sieci poprzez monitoring zakłóceń i nieprawidłowości oraz wykrywanie awarii. Bieżącego usuwania awarii elementów i urządzeń sieci, zainstalowanych u beneficjentów końcowych i w jednostkach podległych. Uruchomienia telefonicznego centrum serwisowego dla uczestników projektu, działające w godzinach co najmniej od 9.00 - do 17.00 w dni robocze. Reagowania w przypadku stwierdzenia nieprawidłowego korzystania z sieci przez jej użytkowników. Prowadzenie elektronicznej ewidencji zgłoszeń serwisowych. Nadzór nad prawidłowym korzystaniem z sygnału internetowego (przeciwdziałanie nieuprawnionemu korzystaniu z sygnału). Wykonawca zapewni czas reakcji serwisu w przypadku zgłoszeń serwisowych do 24h przy zgłoszeniu awarii przez BO oraz JP. Wykonawca w ramach zamówienia wykona dokumentację powykonawczą, która będzie składać się z następujących elementów: Protokoły odbioru dostarczonego sprzętu oraz uruchomienia usługi dostępu do internetu, których wzory opracuje Wykonawca. Dokumenty opracowane przez Wykonawcę muszą zostać przedstawione do akceptacji Zamawiającemu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłoszenia uwag do Wykonawcy w celu uzupełnienia dokumentacji powykonawczej. UWAGA 2: 5. Na podstawie art. 29 ust 3a oraz w związku z art. 36 ust 2 pkt 8a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) montaż i konfiguracja urządzeń umożliwiających dostęp do Internetu, b) bezpośredni kontakt z Zamawiającym oraz beneficjentami ostatecznymi (centrum serwisowe dla uczestników projektu ). Wykonawca przed przystąpieniem do prac przedstawi Zamawiającemu informacje o zatrudnieniu osób wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę w formie oświadczenia. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę, zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi prace. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia o zatrudnieniu lub kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę. Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia pracowników wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy w terminie do 20 dnia miesiąca następującego po zakończonym kwartale Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę brutto ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego nie dopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia pracowników wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy). Każdy kolejny dzień opóźnienia skutkował będzie naliczeniem kary umownej w wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę brutto ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 72400000-4


Dodatkowe kody CPV: 32420000-3, 51300000-5, 72611000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 212195.12
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CMS SOLUTIONS Radosław Bąk
Email wykonawcy: internet@cmss.pl
Adres pocztowy: ul.Sucharskiego 18
Kod pocztowy: 39-900
Miejscowość: Mielec
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 205174.04
Oferta z najniższą ceną/kosztem 205174.04
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 324129.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 104 lokaliozacje

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.