eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GozdnicaPełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadaniaPrzebudowa stacji uzdatniania wody w Gozdnicy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-04

Ogłoszenie nr 500069208-N-2017 z dnia 04-12-2017 r.

Urząd Miejski w Gozdnicy: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania: Przebudowa stacji uzdatniania wody w Gozdnicy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Lubuskie 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 614702-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miejski w Gozdnicy, Krajowy numer identyfikacyjny 52511600000, ul. Ceramików 2, 68-130 Gozdnica, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 683 601 076, e-mail zamowienia@gozdnica.pl, faks 683 601 076.
Adres strony internetowej (url): www.bip.gozdnica.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania: Przebudowa stacji uzdatniania wody w Gozdnicy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GM.271.13.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi na pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Przebudowa stacji uzdatniania wody w Gozdnicy 2.Zakres usługi dla pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania Przebudowa stacji uzdatniania wody w Gozdnicy - obejmuje: Wykonywanie stosownie do przepisów Prawa Budowlanego zadań Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U z 2017r. poz. 1332) oraz wszystkimi przepisami w tym zakresie. 3.Obowiązki podmiotu pełniącego nadzór inwestorski: Pełnienie nadzoru inwestorskiego realizowane jest w imieniu i na rzecz zamawiającego i obejmuje obowiązki związane z profesjonalnym i kompleksowym nadzorem oraz kontrolą zadania inwestycyjnego i obejmuje w szczególności: a. W zakresie dokumentacji projektowej: Przyjęcie od Zamawiającego dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Dokumentacja zostanie przekazana w jednym egzemplarzu oraz w formie elektronicznej. Zbadanie projektu pod względem zupełności oraz wad, błędów i prawidłowości rozwiązań. Przygotowanie ewentualnych wniosków do projektantów dot. wprowadzenia zmian lub uzupełnień dokumentacji i części kosztorysowej lub złożenie zamawiającemu oświadczenia o braku uwag. Termin wykonania prac wymienionych powyżej - 2 tygodnie od podpisania umowy. b. W zakresie realizacji projektu, zarządzania, nadzoru, kontroli oraz rozliczenia zadania inwestycyjnego: 1) Sprawdzenie opracowanego przez wykonawcę harmonogramu rzeczowo - finansowego robót budowlanych oraz przygotowanie propozycji ewentualnych niezbędnych zmian i modyfikacji tego dokumentu. 2) Przejęcie od zamawiającego obowiązków nadzoru nad budową w ciągu 3 dni od podpisania umowy i sprawdzenie /ew. korekta/ prawidłowości dotychczasowych działań w zakresie nadzoru. 3) Przygotowanie /sprawdzenie dokumentów związanych z przekazaniem placu budowy. 4) Kontrola procesu budowy oraz zapisów w dzienniku budowy w zakresie obsługi geodezyjnej oraz oświadczeń uprawnionych osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne. 5) Pełna koordynacja działań, w zakresie współpracy z projektantami oraz rozwiązywanie problemów w przypadku wystąpienia jakichkolwiek trudności w realizacji robót wg dokumentacji technicznej i konieczności zatwierdzenia rozwiązań dodatkowych lub zamiennych. 6) Kontrola zgodności realizacji z dokumentacją projektową, techniczną, warunkami technicznymi wykonania robót, obowiązującymi przepisami, aktualną wiedzą techniczną, prawem budowlanym i innymi przepisami w tym zakresie. 7) Kontrolowanie zgodności realizacji z zapisami umowy o realizacji przedsięwzięcia inwestycyjnego w szczególności z harmonogramem rzeczowo-finansowym. 8) Kontrola jakości i ilości wykonanych robót i częściowe ich odbiory oraz kontrola jakości zastosowanych materiałów i ich zgodności z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami o dopuszczeniu do obrotu. 9) Nadzorowanie i egzekwowanie wykonywania robót przez wykonawcę zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, zapisami umowy o realizację przedsięwzięcia inwestycyjnego, ustawą Prawo Budowlane i przepisami z nim związanymi, Ustawą o finansach publicznych, Ustawą Prawo Zamówień Publicznych, dokumentacją projektową, warunkami technicznymi wykonania robót, ustalonymi terminami realizacji, obowiązującymi normami, zasadami oraz przepisami prawa polskiego, a także udzielanymi na ich podstawie wytycznymi, w szczególności dotyczącymi procedur i standardów realizacji inwestycji. 10) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowywanych materiałów. 11) Kontrola, czy stosowane przez wykonawców wyroby są dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z prawem budowlanym oraz archiwizacja dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu i stosowania w budownictwie. 12) Sprawdzanie i terminowe dokonywanie odbiorów robót zanikających i (lub) ulegających zakryciu. 13) Stałe /co najmniej co tygodniowe/, w zakresie uzgodnionym z zamawiającym, prowadzenie cyfrowej dokumentacji fotograficznej wykonanych robót, w szczególności zanikających oraz w przypadkach wystąpienia ewentualnych usterek. Kopia dokumentacji powinna być przekazywana sukcesywnie zamawiającemu. 14) Sprawdzanie prawidłowości protokołu odbioru robót oraz faktury pod względem merytorycznym, formalno-rachunkowym oraz zgodności z zawartą umową z wykonawcą. 15) Powiadamianie Zamawiającego o wszelkich odbiorach nadzorowanych robót. 16) Kwalifikowanie zasadności wykonania ewentualnych robót dodatkowych w uzgodnieniu z Zamawiającym, oraz dokonywanie ich wyceny wstępnej w zakresie umożliwiającym przygotowanie zlecenia zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych oraz sprawdzenie wycen dokonywanych przez wykonawcę. 17) Kierowanie do projektanta zastrzeżeń do projektu zgłoszonych przez wykonawcę lub Zamawiającego i dokonanie z nim stosownych uzgodnień i wyjaśnień. 18) W przypadku robót, które nie są objęte dokumentacją projektową lub zmian sugerowanych przez wykonawcę, uzgodnienie z Zamawiającym procedury postępowania lub informowania o odrzuceniu sugerowanych zmian, przy czym podmiot pełniący nadzór inwestorski nie jest władny, bez uprzedniej konsultacji z Zamawiającym, odrzucać, zatwierdzać dodatkowe roboty lub zmiany, które pociągną za sobą zmiany finansowe zadania oraz zmiany w przedmiocie kontraktu budowlanego. W przypadku wystąpienia robót dodatkowych i/lub uzupełniających prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad ich realizacją w ramach zawartej umowy, bez dodatkowego wynagrodzenia. 19) Opracowanie protokołów konieczności, oraz opinii i uzasadnień: a) na roboty dodatkowe nieprzewidziane i nieuwzględnione w dokumentacji projektowej warunkujące wykonanie robót objętych umową podstawową oraz uzyskanie ich zatwierdzenia przez Zamawiającego. b) na roboty zamienne wraz z opracowaniem dokumentacji zamiennej potwierdzonej przez projektantów oraz uzyskanie ich zatwierdzenia przez Zamawiającego 20) Informowanie Zamawiającego o problemach, jakie wystąpiły, jak również o problemach przewidywanych, sposobach ich uniknięcia lub niezbędnych działaniach korygujących. 21) Wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie lub spowodowałaby niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową. 22) Ułatwienie polubownego rozstrzygania sporów. 23) Organizowanie i prowadzenie okresowych narad koordynacyjnych na budowie, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym i wykonawcami robót, nie rzadziej niż raz na tydzień (włącznie z przygotowaniem i archiwizacją protokołów ze wszystkich formalnych narad) dotyczących bieżących i przyszłych robót (w razie konieczności), w których udział brać będą wykonawca robót oraz Zamawiający, jak również zapewnienie wdrażania podjętych decyzji wpływających na postęp i terminowość wykonywanych robót. W przypadkach koniecznych zamawiający ma prawo żądać zwołania narady w określonym przez siebie terminie. 24) Wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także tych wymagających odkrycia robót lub elementów. 25) Żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót, dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót. 26) Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz archiwizacja wszystkich protokołów prób i badań przeprowadzonych w trakcie budowy. 27) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz przygotowanie dokumentów do odbioru końcowego. 28) Przygotowanie zadania inwestycyjnego do odbioru końcowego w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia przez Wykonawcę, w tym niezbędnych dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami. 29) Przyjęcie od wykonawcy inwentaryzacji powykonawczej uzbrojenia terenu i usytuowania obiektów kubaturowych oraz skompletowanej całościowej dokumentacji powykonawczej i sprawdzenie jej kompletności poprzez dokonanie stosownej adnotacji. 30) Przygotowanie i uczestniczenie w odbiorze końcowym, włącznie z przekazaniem zakończonego zadania Zamawiającemu i jego ostatecznym rozliczeniem. 31) Wyegzekwowanie usunięcia przez wykonawcę robót usterek oraz niedoróbek stwierdzonych komisyjnie w trakcie odbioru końcowego. 32) Wnioskowanie o dochodzenie należnych kar umownych za nienależyte lub nieterminowe wykonanie zobowiązań umownych, w tym przygotowanie i obliczenie wysokości należnych kar i odszkodowań. 33) Przygotowanie materiałów związanych z naliczaniem kar umownych oraz odszkodowań uzupełniających wykonawcy za nienależyte lub nieterminowe wykonanie przez nich zobowiązań umownych, których obowiązek zapłaty musi być zastrzeżony w zawartej z wykonawcą umowie. 34) Bieżąca kontrola kosztów inwestycji i podejmowanie stosownych działań aby koszty umowne inwestycji nie zostały przekroczone. 35) Kontrola umów i rozliczeń Wykonawcy robót z jego Podwykonawcami Zamawiający ma prawo zgłaszać w każdym czasie uwagi i zastrzeżenia dotyczące procesu inwestycyjnego, które Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie przeanalizować i uwzględnić, zawiadamiając Zamawiającego o podjętych działaniach i ich skutkach. c. W zakresie wykonywania czynności w okresie gwarancji i rękojmi: Udział w komisjach powoływanych do stwierdzenia ujawnionych wad w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez wykonawcę, egzekwowanie ich usunięcia i sporządzanie stosownych protokołów. d. W zakresie obsługi informacyjnej: Bieżąca obsługa informacyjna o przebiegu realizacji zadania. 4.Zakres i opis inwestycji przeznaczonej do nadzoru: W zakresie Stacji Uzdatniania Wody (SUW) w Gozdnicy na działce nr 1 roboty budowlane obejmują: -częściową rozbiórkę budynku SUW oraz rozbiórkę obiektów obecnie nieużytkowanych, -rozbiórkę budynku magazynowego. -przebudowę budynku SUW, -budowę odstojnika o pojemności 75m3, -budowę typowego stalowego zbiornika wody do płukania o pojemności 100m3, -budowę typowego zbiornika bezodpływowego na odcieki o pojemności 4m3, -rozbiórkę, przebudowę i budowę urządzeń i obiektów technicznych wraz z infrastrukturą techniczną, -zagospodarowanie terenu. Opis ogólny - Stacja Uzdatniania Wody w Gozdnicy. Na całość istniejącego obiektu Stacji Uzdatniania Wody w Gozdnicy składają się trzy budynki połączone łącznikiem : -budynek hali filtrów o wym. 10,0 x 15,59 = 155,9 m2, h = 6,60 m -budynek socjalno-techniczny o wym. 27,30 x 6,42 = 175,27m2, h = 4,40 m -budynek pom. alkalizanta i łącznika o wym. 5,76 x 3,48 = 20,04 m2, h = 3,32 m Ponad to na trenie Stacji Uzdatniania Wody znajduje się zbiornik wód popłucznych V = 75m3, budynek magazynowy, oraz budynek stacji transformatorowej. Obiekt wzniesiony został systemem tradycyjnym, murowany z cegły ceramicznej. -Ławy fundamentowe - żelbetowe proste. -Ściany fundamentowe - betonowe. -Ściany zewnętrzne - z cegły ceramicznej, warstwowe - budynek filtrowni został poddany termomodernizacji ,polegający na zmniejszeniu powierzchni okiennej i wymianie na PCV oraz ociepleniu ścian. Strop nad część wyższa w hali filtrów - płyty korytkowe, na dźwigarach kratowych 4 x I = 960 m, ocieplone wełną mineralną 12 cm, gładź cementowa 4 cm, 3 x papa na lepiku. Brama w hali filtrów stalowa. Łącznik z pomieszczeniem alkalizanta, ściany zewnętrzne ceramiczne, strop - płyty korytkowe ,ocieplone wełną mineralną 12 cm , gładź cementowa 4 cm ,3 x papa na lepiku. Drzwi zewnętrzne do pomieszczenia chlorowni stalowe. Budynek socjalno-techniczny - ściany z cegły ceramicznej , strop gęstożebrowy, stolarka okienna - okna drewniane zespolone, drzwi do pomieszczeń technicznych stalowe. Obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe na wszystkich obiektach - z blachy cynkowanej. Okładziny ścian wewnętrznych - tynki zwykłe cementowo - wapienne, malowane. Wyposażenie techniczne budynku - rurociągi technologiczne, zestawy pomp, zbiorniki napowietrzające, stojące zbiorniki filtrów wypełnione piaskowym złożem filtrującym, dmuchawa, sprężarka, rozdzielnia energetyczna oraz rozdzielcze szafy elektryczne NN. Wyposażenie budynku w instalacje: - instalacja wody surowej, - instalacja wod-kan, - instalacja elektryczna siłowa i oświetleniowa, - instalacja teletechniczna, - instalacja wod-kan Miejsce montażu nowego układu technologicznego jest zlokalizowane w miejscu istniejącej technologii, przeznaczonej do demontażu ze względu na zły stan techniczny Opis projektowanych zmian - roboty rozbiórkowe, budowlano-montażowe. Stacja Uzdatniania Wody w Gozdnicy. Budynek Stacji Uzdatniania Wody. W ramach realizacji zadania przewiduje się rozbiórkę - skrócenie części nieużywanej budynku socjalnego. Prace polegają na wykonaniu, po rozebraniu części budynku , nowej ściany szczytowej od piwnic do górnej części budynku z cegły Porotherm gr. 25 cm. Nowo wykonywaną ścianę powiązać wińcami żelbetowymi z istniejącymi stropami. Prace wykonać zgodnie z projektem technicznym wykonawczym. Rozebranie istniejących bloków fundamentowych pod filtry wykonanych z betonu. Projektowane belki fundamentowe pod filtry i mieszacze usytuować i wykonać zgodnie projektem wykonawczym. Fundamenty wykonać - Beton C 25/30 - grubości 40 cm. Zbrojenie wykonać górą i dołem płyty ze stali Ø 12 A-III w postaci siatki o rozstawie prętów co 15 cm. Otulina zbrojenia 5 cm. Podbeton B - C8/12 - grubości 15 cm. Podsypka piaskowa zagęszczona mechanicznie - grubości 20 cm. Kanały technologiczne wykonać ściany jako żelbetowe grubości 15 cm, płyty denne kanałów żelbetowe grubości 20 cm. Kanał należy przekryć kratą pomostową typu "WEMA"KNZ/34 x38 /40x3/ o B = 1000 wykonaną ze stali ocynkowanej (cynkowanie ogniowe wg EN ISO 1461 (DIN 50976)) osadzonej w kątowniku 45 x45. Profile kanałów i ich usytuowanie wykonać zgodnie dokumentacją wykonawczą. Wykonać powiększenie otworów drzwiowych i bramy w istniejących ścianach budynku hali filtrów. Przed przystąpieniem do wykonywania posadzki zabetonować kanały zgodnie z projektem Istniejącą posadzkę betonową oczyścić z kurzu, resztek oleju, powłok malarskich i zagruntować środkiem gruntującym . Na tak przygotowanym wykonać posadzkę - warstwę wyrównująca gr. 5 cm z betonu B- 25 (C 20/25) z domieszką włókna polipropylenowego w dawce 0,9 kg/m³ze spadkiem w kierunku kanału odpływowego. Zbrojenie siatką zgrzewaną 10 x 10 0 5 ze stali A . Całość prac wykonać zgodnie projektem wykonawczym. Budynek alkalizanta i łącznik komunikacyjny. W celu przystosowania pomieszczeń alkalizanta oraz ciągów komunikacyjnych projektuje się rozbiórkę istniejącego obiektu i wykonanie nowego. Nowy łącznik projektuje się wykonać na ławach żelbetowych 50x30 cm. Ściany fundamentowe betonowe gr. 25cm , ściany zewnętrzne z cegły ceramicznej Porotherm. Strop ceramiczny Porother. Całość prac wykonać zgodnie z projektem wykonawczym. Opis ogólny - Stacja Uzdatniania Wody w Gozdnicy po przebudowie. W ramach projektowanej przebudowy powstanie budynek, w którym będzie realizowany proces oczyszczania wody surowej ujmowanej studniami głębinowymi wraz z dezynfekcją. Na całość składają się trzy budynki: ? budynek hali filtrów, ? budynek socjalno-techniczny, ? budynek pom. alkalizanta i łącznika Ogólne zestawienie powierzchni budynku. Powierzchnia zabudowy: 310m2 Powierzchnia użytkowa : 250m2 Powierzchnia całkowita: 310m2 Kubatura netto: 1800m3 Wyposażenie w instalacje. Budynek zostanie wyposażony w : - instalację wodociągowa wody zimnej, - instalację kanalizacyjną, - instalację elektroenergetyczną, - instalację ciepłej wody ( elektryczne podgrzewacze przepływowe), - instalację ogrzewania (elektryczna), - instalację wentylacyjną grawitacyjną i mechaniczną, - instalację technologiczną - instalację odgromową - instalacja fotowoltaiczną. Projekty instalacji sanitarnych - wodnej, - kanalizacyjnej, wentylacyjnej, elektrycznej i AKPIA, technologicznej zgodnie z właściwymi projektami branżowymi. Budynek magazynowy. Budynek o wymiarach 6,0 m x 3,07 m i wysokości h = 2,0 m wykonany tradycyjnie. Ściany wykonane z cegły ceramicznej pełnej , stropodach wykonany z dwóch płyt żelbetowych panwiowych o wymiarach 1,50 x 6,00m. Brama wejściowa drewniana, stolarka okienna stalowe. Obiekt obecnie nie używany. Stan techniczny całości obiektu można zakwalifikować na 80 % zużycia. Budynek został zakwalifikowany do rozbiórki. Przed przystąpieniem do robót rozbiórkowych należy wykonać wszelkie niezbędne zabezpieczenia terenu rozbiórki - wygrodzić przed dostępem osób postronnych i oznakować o grożącym niebezpieczeństwie. Przed przystąpieniem do rozbiórki należy bezwzględnie wykonać odłączenie części rozbieranego budynku od istniejących instalacji energetycznych, wodociągowych oraz kanalizacyjnych od budynku do instalacji zewnętrznych. Dokonać demontażu zamontowanego w budynku agregatu prądotwórczego wraz z osprzętem. Roboty rozbiórkowe powinny być prowadzone w taki sposób aby nie została naruszona stateczność rozbieranego obiektu oraz tak, aby usuwanie jednego elementu konstrukcyjnego nie wywoływało niekontrolowanego upadku lub przewrócenia się innego fragmentu konstrukcji. Zabronione jest dokonywanie rozbiórki przez podkopywanie lub podcinanie konstrukcji od dołu. Niedopuszczalne jest okresowe gromadzenie większych ilości materiałów i gruzu pochodzących z rozbiórki na stropie budynku. Rozbiórka urządzeń i instalacji wewnętrznych. Do rozbiórki instalacji wewnętrznych można przystąpić po uprzednim stwierdzeniu, że instalacje te zostały odłączone od sieci zewnętrznych. Rozbiórka stolarki okiennej i drzwiowej. Podczas demontażu ościeżnic należy szczególnie zwrócić uwagę czy na skutek osiadania ściany ościeżnice nie stanowią częściowej podpory ściany. Rozbiórka obróbek blacharskich i rynien. Zdemontować opierzenia murków, wypiąć rynny i rury spadowe z haków i ostrożnie opuścić na ziemię. Rozbiórka pokrycia dachu. Papę rozciąć nożem w miejscach klejenia arkuszy, zwinąć w rulony i usunąć na ziemię. Rozbiórka stropodachu dachu Przed przystąpieniem do rozbiórki stropodachu należy rozebrać murki ogniowe na stropie. Rozbiórkę betonu wyrównawczego oraz ocieplenia z supremy dopuszcza się rozbierać z pomocą ręcznych młotów udarowych elektrycznych i sprzętu ręcznego. Gruz z rozbiórki opuszczać przy pomocy rynien zsypowych. Rynny powinny mieć zabezpieczenia przed wypadaniem gruzu i wydostawaniu się kurzu. Przy rozbiórce stropów zaleca się zabezpieczenie poprzez podstemplowanie wszystkich płyt przy ścianach. Rozbiórkę prowadzi się przez rozbijanie betonu płyt na długości zabetonowanych kanałów oraz usuwa się beton z pachwin płyt stropowych oraz wieńców na obwodzie dachu ze ścian nośnych budynku wraz ze zbrojeniem. Płyty dachowe można demontować poprzez podniesienie przez żuraw. W przypadku demontażu płyt żurawiem zaleca się wybić cztery otwory między żebrami, które posłużą do zamocowania wieszaków pod płyty. Rozbiórka ścian. Ściany zewnętrzne (cegła ceramiczna i tynk dwustronny) rozbierać warstwami o odpowiedniej wysokości do poziomu posadzek. Rozbiórkę ścian należy przeprowadzić ręcznie przy użyciu lekkiego sprzętu jak młoty udarowe elektryczne i sprzęt ręczny. Żelbetowe nadproża rozbija się młotami udarowymi jak płyty stropowe. Rozbiórka posadzki. Dopuszcza się stosowanie metody udarowej rozbiórki posadzki Rozbiórka ścian fundamentowych i fundamentów. Po wykonaniu wykopów i określeniu głębokości posadowienia fundamentów oraz fundamentu agregatu prądotwórczego przystąpić do rozbiórki ścian fundamentowych oraz fundamentów. Szczególną ostrożność należy zachować przy rozbiórce i ścian fundamentowych i fundamentów w części podziemnej budynku socjalnego. Segregacja odpadów, transport, utylizacja. W czasie prowadzenia prac rozbiórkowych materiały należy segregować gruzu, pokruszyć większe brył betonu, oddzielić pręty zbrojeniowe i stal profilową które mogą być wykorzystane jako surowce wtórne. Wywieźć złom stalowy i gruz na składowisko. Po zakończeniu robót uporządkować teren w miejscu wyburzonego obiektu. Remont istniejącego zbiornika wód popłucznych. W ramach remontu zbiornika wód popłucznych należy rozebrać ściany przegrodowe, wykonać komory zasuw , wykonać nowy wieniec żelbetowy na zbiorniku oraz wykonać nową wykładzinę na powierzchni ścian zbiornika. Całość wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną wykonawczą. Nowy zbiornik wód popłucznych.V = 75m3 Geotechniczne warunki posadowienia pod zbiornika przyjęto na podstawie opinii geologicznej wykonanej pod rozbudowę Stacji Uzdatniania Wody wykonanej w lutym 2016r. Na podstawie wykonanych do 5 m otworów badawczych nr 1 i nr 2 ustalono, że występują tu czwartorzędowe wodnolodowcowe piaski drobnoziarniste i pylaste z przewarstwieniami pyłów i glin piaszczystych. zwierciadło wody gruntowej znajduje się na głębokości około 2,40 m ppt. na rzędnej 135,4 m n.p.m. Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych (Dz. U. poz. 463). Projektowane obiekty zalicza się do pierwszej kategorii geotechnicznej, a warunki gruntowe sklasyfikowano jako proste. Należy zapewnić fachowy nadzór uprawnionego geotechnika nad realizacją całości robót ziemnych i fundamentowych. W trakcie wykonywania robót ziemnych należy analizować rodzaj i stan podłoża gruntowego w wykopach, sprawdzając jego zgodność z założeniami przyjętymi do projektowania. W przypadku pojawienia się rozbieżności należy skontaktować się z projektantem. Zbiornik w wymiarach 5,76m x 8,68m i głębokości h = 1,85 m z dwoma komorami zasuw, projektuję się wykonać ma płycie żelbetowej gr. 30 cm. Ściany zbiornika murowane z bloczków betonowych na zaprawie cementowej, otynkowane zaprawą cementową. Całość wykonać zgodnie dokumentacją techniczną wykonawczą Powyższy zakres robót ma jedynie charakter poglądowy i nie zastępuje opisów i rysunków z dokumentacji projektowej. UWAGA! Szczegółowy zakres inwestycji, terminy i warunki jej realizacji, wzór umowy z wykonawcą robót, pełna dokumentacja budowlana i wykonawcza oraz inne dane dot. inwestycji zamieszczone są w ogłoszeniu o przetargu nr GM.271.10.2017 z dnia 07.09.2017r. zamieszczonym na stronie Zamawiającego - Gminy Gozdnica www.bip.gozdnica.pl - zakładka zamówienia publiczne

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 75000
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Hydro-Projekt Tomasz Dziok
Email wykonawcy: hydro_projekt@op.pl
Adres pocztowy: ul. Południowa 15
Kod pocztowy: 63-200
Miejscowość: Żary
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 75000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 75000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 75000
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.