eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzychód"Modernizacja i aktualizacja geodezyjnych rejestrów publicznych oraz udostępnienie elektronicznych usług w zakresie prowadzenia tych rejestrów przez powiat międzychodzki "Działanie 2.1 "Rozwój elektronicznych usług publicznych" Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-04

Ogłoszenie nr 500069373-N-2017 z dnia 04-12-2017 r.

Powiat Międzychodzki reprezentowany przez Zarząd Powiatu: "Modernizacja i aktualizacja geodezyjnych rejestrów publicznych oraz udostępnienie elektronicznych usług w zakresie prowadzenia tych rejestrów przez powiat międzychodzki "Działanie 2.1 "Rozwój elektronicznych usług publicznych" Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Działanie 2.1 "Rozwój elektronicznych usług publicznych" Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 598531-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Międzychodzki reprezentowany przez Zarząd Powiatu, Krajowy numer identyfikacyjny 21096734300000, ul. ul. 17 Stycznia 143, 64400 Międzychód, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 957 488 726, e-mail starostwo@powiat-miedzychodzki.pl, faks 957 482 430.
Adres strony internetowej (url): bip.powiatmiedzychodzki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Modernizacja i aktualizacja geodezyjnych rejestrów publicznych oraz udostępnienie elektronicznych usług w zakresie prowadzenia tych rejestrów przez powiat międzychodzki "Działanie 2.1 "Rozwój elektronicznych usług publicznych" Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PRB.272.10.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa opracowania i wdrożenia e-usług oraz rozbudowa infrastruktury teleinformatycznej w ramach projektu "Modernizacja i aktualizacja geodezyjnych rejestrów publicznych oraz udostępnienie elektronicznych usług w zakresie prowadzenia tych rejestrów przez powiat międzychodzki" Działanie 2.1 ,,Rozwój elektronicznych usług publicznych" Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020, zgodnie z zadaniami Z3 - Zakup sprzętu i oprogramowania systemowego, Z4 - Zakup oprogramowania GIS, Z6 - Szkolenia,opisanymi w dokumencie Studium Wykonalności. Niniejsze zamówienie podzielone zostało na dwie części. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do realizacji następujących zadań: 1)Przedmiotem części pierwszej zamówienia jest zakup sprzętu i oprogramowania systemowego. Zamawiający nie wyszczególnił etapów zamówienia w tej części. Szczegółowy zakres oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie części pierwszej określa załącznik nr 1 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia. 2) Przedmiotem części drugiej zamówienia jest zakup oprogramowania GIS wraz ze szkoleniami. Realizacja zamówienia w ramach części drugiej została podzielona na następujące etapy: 1. Etap I - Inicjowanie Projektu, 2. Etap II - Opracowanie prototypów 3. Etap III - Szkolenia. 4. Etap IV - Uruchomienie produkcyjne systemu i odbiór systemu Szczegółowy zakres oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie części drugiej określa załącznik nr 1 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 72263000-6


Dodatkowe kody CPV: 72268000-1, 48000000-8, 48820000-2, 30213300-8, 80510000-2, 30230000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: zakup sprzętu i oprogramowania systemowego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 184552.85
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Synteco Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@synteco.pl
Adres pocztowy: ul. Gdańska 7 70-660 Szczecin
Kod pocztowy: 70-660
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 225975.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 225975.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 225975.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: zakup oprogramowania GIS wraz ze szkoleniami

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 150406.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Geo - System Sp. z o.o.
Email wykonawcy: geo-system@geo-system.com.pl
Adres pocztowy: ul. Kubickiego 9lok.5 09-954 Warszawa
Kod pocztowy: 02-954
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 134070.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 134070.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 134070.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.