To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-30
Ogłoszenie nr 500069585-N-2018 z dnia 30-03-2018 r.
Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kraśnik: Dostawa sortów bhp w roku 2018
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 527815-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kraśnik, Krajowy numer identyfikacyjny 43051620000000,
ul. ul. Janowska
139,
23200
Kraśnik, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
081 8252041, 8252042, e-mail
krasnik@lublin.lasy.gov.pl, faks
818 843 709.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sortów bhp w roku 2018
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZG.270.2.2018.ZG5
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów bhp w roku 2018. Sorty bhp obejmują środki ochrony indywidualnej, odzież ochronną i obuwie bhp. Sorty bhp winny być zgodne z: 1) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. z 2005 r. nr 259, poz. 2173 z późn. zm.); 2) Protokołem dodatkowym nr 24 do Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla Pracowników Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe, zawartego dnia 29 stycznia 1998 r. i wpisanego do rejestru Ponadzakładowych Układów Zbiorowych Pracy pod numerem U-XLIII, zawartym dnia 25 listopada 2014 r.; 3) Odzież ochronna i obuwie robocze powinny posiadać atesty, odpowiednie parametry techniczne, zapewniać bezpieczne wykonywanie czynności związanych z wykonywaną pracą i powinna być oznaczona symbolem "CE ". Szczegółowy opis odzieży i obuwia roboczego zawierają Polskie Normy: a) odzież ochronna (ubrania): wymagania ogólne PN-EN 340:2006 b) środki ochrony indywidualnej obuwie bezpieczne PN-EN ISO 20345:2012 c) obuwie ochronne PN-EN ISO 20346:2017/A1:2008 d) odzież ochronna - ochrona przed deszczem PN-EN 343+A1:2008 e) odzież ochronna -wyroby odzieżowe chroniące przed chłodem PN-EN 14058:2007 f) odzież ochronna dla użytkowników pilarek łańcuchowych przenośnych - Wymagania dotyczące ochrony nóg - PN-EN 381-5:2000 g) Dyrektywy Rady Wspólnot Europejskich 89/686/EWG. Łączną ilość zamówienia: ubranie letnie, w tym 2 pary spodni - kpl. 2, ubranie ocieplane, tkania z membraną oddychającą - kpl. 24, ubranie całoroczne, tkanina z membramą - kpl. 8, kurtka i spodnie przeciwdeszczowe - kpl. 24, koszula robocza długi rękaw - szt. 27, koszula krótki rękaw/t-shirt - szt. 27,koszulka termoaktywna krótki rękaw - szt. 27, koszulka termoaktywna długi rękaw - szt. 31, kalesony/leginsy męskie/damskie termoaktywne - szt. 31, buty terenowe wodochronne z membraną oddychającą - para 10, skarpety letnie, termoaktywne - para 57, skarpety zimowe, termoaktywne - para 57, czapka letnia - szt. 2, hełm ochronny - szt. 2, czepek pod hełm - szt. 37, kamizelka ostrzegawcza - szt. 2, kamizelka ciepłochronna - szt. 2, fartuch - szt. 2. Wykonawca zapewni dostawę sortów bhp dla osób nietypowych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 18000000-9
Dodatkowe kody CPV: 18100000-0, 18110000-3, 18140000-2, 18200000-1, 18220000-7, 18222200-3, 18330000-1, 18424000-7, 18443320-5, 18444111-4, 18800000-7, 18815000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
42000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Obsługi Leśnictwa H. Skrodzka-Bałata, P. Bałata Sp. Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
71869.52
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAŚNIKA
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Kraśnik w sezonie 2024/2025
więcej: przetargi w Kraśniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa elementów sortów mundurowych
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz sortów BHP i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Cisna
- Zakup i dostawa elementów sortów mundurowych
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH W "KUTNOWSKIM SZPITALU SAMORZĄDOWYM" SP. Z O.O.
- Dostawa odzieży okazjonalnej dla pracowników Biebrzańskiego Parku Narodowego
- Dostawa artykułów w ramach zajęć teatralnych do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.