Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-11
Opole: PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ROBÓT KANALIZACYJNYCH, ELEKTRYCZNYCH, TELEKOMUNIKACYJNYCH I GAZOWYCH NA ZADANIACH REALIZOWANYCH W CIĄGU DRÓG WOJEWÓDZKICH
Numer ogłoszenia: 50006 - 2008; data zamieszczenia: 11.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu, ul. Oleska 127, 45-231 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4581324 do 28, fax 077 4581352.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ROBÓT KANALIZACYJNYCH, ELEKTRYCZNYCH, TELEKOMUNIKACYJNYCH I GAZOWYCH NA ZADANIACH REALIZOWANYCH W CIĄGU DRÓG WOJEWÓDZKICH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót kanalizacyjnych, elektrycznych, telekomunikacyjnych i gazowych na zadaniach realizowanych w ciągu dróg wojewódzkich zgodnie z wymaganiami specyfikacji istotnych warunków zamówienia i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, w podziale na 4 zadania: a) zadanie nr 1 - Branża kanalizacyjna, b) zadanie nr 2 - Branża elektryczna, c) zadanie nr 3 - Branża telekomunikacyjna, d) zadanie nr 4 - Branża gazowa. 2. Zadania inspektorów nadzoru inwestorskiego - (dotyczy 4 zadań): a) akceptacje i dopuszczenie do wbudowania właściwych jakościowo i rzeczowo materiałów, b) nadzór inwestorski w czasie wykonywania robót (w tym m.in. uczestnictwo w badaniach zagęszczenia zasypek kanałów, montażu urządzeń kanalizacyjnych - dla branży kanalizacyjnej, lub montażu i pomiarów linii - dla branży elektrycznej/telekomunikacyjnej oraz montażu sieci gazowych - dla branży gazowniczej), c) odbiór robót kanalizacyjnych, elektrycznych/telekomunikacyjnych, gazowych ulegających zakryciu (stosownie do zakresu uprawnień), d) akceptowanie protokołów odbioru częściowego i końcowego robót kanalizacyjnych, elektryczno/telekomunikacyjnych, gazowych (stosownie do zakresu uprawnień) wraz z ich rzeczowym i rachunkowym rozliczeniem, w tym robót dodatkowych i zamiennych wynikających z przedłożonych kalkulacji kosztorysowych, e) udział w odbiorze końcowym zadania. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość rezygnacji z nadzoru branżowego na danej budowie, po zawarciu z wykonawcą umowy w przypadku, gdy właściciel sieci zobowiąże inwestora do prowadzenia robót pod nadzorem wskazanych lub własnych jednostek.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający poniższe warunki: 1. NA ZADANIE NR 1:(Branża kanalizacyjna) 1.1. POTENCJAŁ KADROWY: Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponował osobą, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie instalacji sanitarnych, w tym kanalizacji deszczowej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa i opłaconą składkę ubezpieczenia OC. Do oferty dołączyć należy kopie uprawnień oraz zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 1.2. DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania pełnił nadzór na drogach krajowych lub wojewódzkich nad realizacją co najmniej: a) jednego zadania o wartości całej inwestycji nie mniejszej niż 3 000 000, 00 PLN brutto, b) jednego zadania w oparciu o procedury FIDIC, o wartości całej inwestycji nie mniejszej niż 6 000 000, 00 PLN brutto. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 2. NA ZADANIE NR 2: (Branża elektryczna) 2.1. POTENCJAŁ KADROWY: Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponował osobą, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie instalacji elektrycznych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa i opłaconą składkę ubezpieczenia OC. Do oferty dołączyć należy kopie uprawnień oraz zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 3. NA ZADANIE NR 3: (Branża telekomunikacyjna) 3.1. POTENCJAŁ KADROWY: Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponował osobą, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie instalacji telekomunikacyjnych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa i opłaconą składkę ubezpieczenia OC. Do oferty dołączyć należy kopie uprawnień oraz zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 4. NA ZADANIE NR 4: (Branża gazowa) 4.1. POTENCJAŁ KADROWY: Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponował osobą, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie branży gazowej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa i opłaconą składkę ubezpieczenia OC. Do oferty dołączyć należy kopie uprawnień oraz zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. Sprawdzenie warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia - na każde zadanie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na zadanie nr 1, wraz z uprawnieniami i zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na zadanie nr 2, wraz z uprawnieniami i zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na zadanie nr 3, wraz z uprawnieniami i zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na zadanie nr 4, wraz z uprawnieniami i zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 7. Wykaz usług pełnienia nadzoru wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (dla wykonawców biorących udział w postępowaniu na zadanie nr 1), wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być wniesione w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. Każdy z wykonawców musi złożyć dokumenty wymienione w punktach 1 i 2. 9. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: - zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 2 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w punkcie 9., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (terminy wystawienia dokumentu odpowiednio jak powyżej).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdwopole.biuletyn.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu, ul. Oleska 127, 45-231 Opole.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu, ul. Oleska 127, 45-231 Opole, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót kanalizacyjnych na zadaniach realizowanych w ciągu dróg wojewódzkich zgodnie z wymaganiami specyfikacji istotnych warunków zamówienia i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót: Realizowane zadania: a) Byczyna - skrzyżowanie ul. Basztowej z ul. Wałową w ciągu dr. woj. nr 487, b) Głubczyce-Sady w ciągu dr. woj. nr 416, c) Lewin Brzeski - budowa ronda: dr. woj. nr 458, d) Nysa - budowa ronda; dr. woj. nr 411, e) Zalesie Śl. - odwodnienie 2 szt przepustów; dr. woj. nr 426, f) Zalesie Śl. - przebudowa drogi woj. nr 426, g) Steblów w ciągu dr. woj. nr 409, h) Kościerzyce w ciągu dr. woj. nr 457..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót elektrycznych na zadaniach realizowanych w ciągu dróg wojewódzkich zgodnie z wymaganiami specyfikacji istotnych warunkow zamowienia i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Realizowane zadania: a) Lewin Brzeski - budowa ronda; dr. woj. nr 458, b) Krapkowice - przebudowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu: - ul. Opolskiej/1 Maja/Głowackiego, - ul. Głowackiego/Drzymały/Podgórn. c) Nysa - budowa ronda; dr. woj. nr 411, d) Zalesie Śl. - przebudowa drogi woj. nr 426, e) Kościerzyce w ciągu dr. woj. nr 457..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót telekomunikacyjnych na zadaniach realizowanych w ciągu dróg wojewódzkich zgodnie z wymaganiami specyfikacji istotnych warunków zamowienia i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Realizowane zadania: 1. Byczyna - skrzyżowanie ul. Basztowej z ul. Wałową w ciągu dr. woj. nr 487, 2. Lewin Brzeski - budowa ronda; dr. woj. nr 458, 3. Nysa - budowa ronda; dr. woj. nr 411, 4. Zalesie Śl. - przebudowa drogi woj. nr 426..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót gazowych na zadaniach realizowanych w ciągu dróg wojewódzkich zgodnie z wymaganiami specyfikacji istotnych warunków zamowienia i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Realizowane zadania: 1. Lewin Brzeski - budowa ronda; dr. woj. nr 458, 2. Nysa - budowa ronda; dr. woj. nr 411,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Kompleksowe opracowanie, produkcja i montaż filmów o tematyce kulinarnej pn. "Opolska Kuchnia Tradycyjna - przepis na lokalny rozwój"
- Opracowanie dokumentacji pn.: Inwentaryzacja bobra europejskiego Castor fiber na terenie województwa opolskiego wraz z określeniem zasad gospodarowania populacją.
- Dostawa subskrypcji oprogramowania biurowego
- Budowa edukacyjnych placów zabaw o tematyce związanej z gospodarką o obiegu zamkniętym w publicznych szkołach podstawowych i przedszkolach miasta Opola w trybie realizacji "zaprojektuj-wybuduj".
- Zadanie nr 5 - Parkowanie pojazdów i/lub innych przedmiotów, w tym części samochodowych zabezpieczonych do celów procesowych przez Policję - KPP Kluczbork
- Usługa kompleksowego przygotowania oraz obsługi pikniku na rzecz rodziny i rodzicielstwa zastępczego
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inż. Kontraktu wraz Nadzorem Inwest. dla Projektu pn. "Poprawa efektywności energet. dwóch bud. szkolnych w Brzegu Dolnym (SP nr 5 oraz SP nr 6 )"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego zadania pn. Przebudowa ul. Tarasiuka oraz części ul. Walerowskiego w Kleosinie
- Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Termomodernizacja dwóch budynków użyteczności publicznej Gminy Miasto Świdnica (...)"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zadania "Modernizacja budynków wraz z infrastrukturą towarzyszącą w obrębie zespołu zabudowy na Jazdowie ..."
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad termomodernizacją: cz.I - SP. nr 323 oraz Przedszkola nr 50 przy ul. Hirszfelda 11; cz.II - budynku przy ul. Cybisa 1 w Warszawie, zarządzanego przez SP. nr 313.
- Usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji pn.: "Rozbudowa stadionu miejskiego Etap II wraz z rozbudową krytego basenu w Ząbkowicach Śląskich"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.