eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzeszczeTransport odpadów komunalnych z Gminy Skawina do Zakładu Gospodarki Odpadami w Brzeszczach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-03

Ogłoszenie nr 500070532-N-2018 z dnia 03-04-2018 r.

Agencja Komunalna Sp. z o.o.: Transport odpadów komunalnych z Gminy Skawina do Zakładu Gospodarki Odpadami w Brzeszczach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 511672-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500022441-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Agencja Komunalna Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 27220393300000, ul. ul. Kościelna 7, 32620 Brzeszcze, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 322 111 247, e-mail ak@ak.brzeszcze.pl, faks 322 111 543.
Adres strony internetowej (url): www.ak.brzeszcze.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: gminna jednoosobowa jednostka prawa handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Transport odpadów komunalnych z Gminy Skawina do Zakładu Gospodarki Odpadami w Brzeszczach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

10/ZP/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest; "Transport odpadów komunalnych z Gminy Skawina do Zakładu Gospodarki Odpadami w Brzeszczach" kod zamówienia: CPV 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 2. Termin realizacji zadania: Wykonawca będzie realizować usługę od 01.03.2018r. do 31.12.2018r. 3. Szacowana ilość transportowanych odpadów w okresie obowiązywania umowy 8000 - 9500 Mg, tj. 800 - 950 Mg/ mc. 4. Transport odpadów wykonywany będzie samochodami ciężarowymi przystosowanymi do przewozu kontenerów o pojemności 36-40 m3 typu hakowiec z przyczepą-minimum 2 (dwa) zestawy. 5. Odpady odbierane będą z bazy MZU Sp. z o.o. w Skawinie ul. Piłsudskiego 23 oraz przewożone i rozładowywane na terenie Zakładu Gospodarki Odpadami w Brzeszczach ul. Graniczna 48. 6. Wykonawca w celu należytego wykonania przedmiotu zamówienia jest zobowiązany do utrzymania gotowości odbioru przez 24 godz./dobę. 7. Dysponowania 2 samochodami (samochód + przyczepa) spełniających normy emisji spalin EURO-5. 8. Przewozu odpadów w ilości 2 kontenery - jednym środkiem transportowym przy obciążeniu minimum 90% dopuszczalnej masy całkowitej pojazdu. 9. Podstawiania umówionej każdorazowo ilości kontenerów w bazie MZU Sp. z o.o. w Skawinie przy ul. Piłsudskiego 23. 10. Dysponowaniu minimum 10 (dziesięcioma) kontenerami o pojemności 36 m3 do 40 m3 do gromadzenia zmieszanych odpadów komunalnych wyposażonych w plandeki okrywające rolowane. 11. Dysponowania minimum 2 (dwoma) kontenerów o poj. od 18 m3 do 32 m 3 do gromadzenia odpadów zielonych. 12. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posadowienie w miejscu załadunku jednorazowo minimum 4 pustych kontenerów na odpady o kodzie 200301 na godzinę 700 każdego dnia roboczego. O wielkości kontenera Wykonawca zostanie poinformowany z trzydniowym wyprzedzeniem. 13. Wykonawca zapewnia transport odpadów do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów (RIPOK) , w Brzeszczach. 14. Zmieszane odpady komunalne nie będą gromadzone w kontenerach dłużej niż 12 godzin w dni robocze (tj. z wyłączeniem sobót, niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy). 15. Odpady zielone nie będą gromadzone w kontenerach dłużej niż 12 godzin w dni robocze (tj. z wyłączeniem sobót, niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy). 16. Wykonawca zobowiązany jest do ścisłego przestrzegania znanych mu wewnętrznych regulaminów obowiązujących na terenie bazy MZU w Skawinie i ZGO w Brzeszczach. Zamawiający zobowiązuje się udostępnić Wykonawcy powyższe regulaminy oraz informować o wszelkich ich zmianach z odpowiednim wyprzedzeniem. 17. Rozliczenie wielkości dostaw następować będzie na podstawie kwitów wagowych z legalizowanej wagi na terenie ZGO w Brzeszczach. Ponadto na poczet każdego transportu wystawiane będą również listy przewozowe. 18. Wszystkie pojazdy przeznaczone do wykonania przez Wykonawcę transportu odpadów winny być wyposażone w urządzenie zapewniające bieżący monitoring pracy tj. odbiornik GPS, odpowiedni moduł komunikacyjny oraz nadajnik, który przesyłać będzie dane drogą internetową do komputera Gminy Skawina. Urządzenie powinno rejestrować następujące dane związane z pracą pojazdów: aktualne położenie pojazdu na e-mapie z lokalizacją punktu w którym jest świadczona usługa (aktualizacja położenia winna być zarejestrowana z częstotliwością odświeżania nie dłużej niż 1 min.) 19. Wykonawca jest zobowiązany udzielić Gminie Skawina niewyłącznej nieodpłatnej licencji na korzystanie z oprogramowania do obsługi systemu rejestrującego pracę pojazdów przez okres trwania umowy w celu uzyskania kompatybilności systemu użytkowanego przez Spółkę z systemem Gminy Skawina w szczególności oprogramowania zgodnego z systemem Windows 7 (32 i 64 bit), aplikacją posiadającą możliwość eksportu danych w formacie bazodanowym lub tekstowym. 20. Wykonawca dostarczy oprogramowanie Gminie Skawina najpóźniej w terminie 7 dni od podpisania umowy wraz z e-mapą z siecią dróg. 21. Program winien umożliwić Gminie Skawina pozyskanie na bieżąco (on-line) informacji dotyczących pracy pojazdów w zakresie podanym wyżej. 22. Program winien również umożliwić: wizualizację pokonanych tras na e-mapie, sporządzenie raportów określających ilość punktów pokonanych na trasach przez pojazdy, czas pracy pojazdów oraz ilość pojazdów wraz z nr rejestracyjnymi w ujęciu tygodniowym i miesięcznym. 23. Wykonawca jest zobowiązany posiadać aktualne pozwolenie na transport odpadów 200301 oraz 200201. 24. Wykonawca nie może powierzyć wykonania części zamówienia podwykonawcy. 25. Wykonawca musi posiadać certyfikat zarządzania jakością i środowiskiem wg ISO 9001 oraz 14001 lub równorzędne.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90512000-9


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 362995
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SG Synergia Sp. z o.o. Sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rybnicka 6
Kod pocztowy: 43-200
Miejscowość: Pszczyna
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 420660
Oferta z najniższą ceną/kosztem 397290
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 474050
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.