To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-03
Ogłoszenie nr 500070630-N-2018 z dnia 03-04-2018 r.
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.: Usługi transportu odpadów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 523460-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 69043924700000,
ul. ul. Wolności
44,
39300
Mielec, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
017 5820500, 5820573, e-mail
mpgk@mpgk.mielec.pl, faks
175 820 576.
Adres strony internetowej (url): www.mpgk.mielec.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi transportu odpadów
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):4/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest transport przez Wykonawcę odpadów o kodach: - 20 03 01 - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, - 20 03 03 - odpady z czyszczenia ulic i placów, - 17 01 01 - odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów, - 20 03 07 - odpady wielkogabarytowe, za pomocą ciągników siodłowych z naczepami samowyładowczymi (ruchoma podłoga) o DMC max 40 Mg i pojemności skrzyni ładunkowej 90 m3 ( +/- 6m3) załadowanych na terenie Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych Sp. z o. o. w Mielcu, ul. Wolności 171, 39-300 Mielec do miejsca zagospodarowania odpadów, od dnia podpisania umowy - 24 miesiące lub do wyczerpania kwoty brutto określonej w ofercie. 2. Załadunek odpadów odbywać się będzie w godz. pracy Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych Sp. z o. o. w Mielcu , tj. od poniedziałku do piątku od godz. 7:00 do godz. 13:30 (rozpoczęcie ostatniego załadunku) oraz w każdym innym czasie wynikającym z potrzeb Zamawiającego po uprzednim zgłoszeniu takiej potrzeby przez Zamawiającego (zgłoszenie konieczności udostępnienia pojazdów do załadunku odpadów w takim przypadku - w dni inne niż od poniedziałku do piątku - odbywać się będzie telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną z co najmniej 12 godzinnym wyprzedzeniem). 3. Miejsce, do którego będą transportowane odpady: Zakład Usług Komunalnych W Ostrowie, 39-103 Ostrów, Ostrów 225 (RIPOK). Odpady należy rozładować w miejscu wskazanym przez odbierającego. 4. Zamawiający szacuje, że do przewiezienia będzie ok. 2200 Mg odpadów miesięcznie (jednorazowy ładunek do przewiezienia - min. 20 Mg). 5. Zamawiający nie gwarantuje minimalnej ilości odpadów do wywozu przez Wykonawcę (kwota łączna brutto określona w formularzu oferty stanowi maksymalną wartość zobowiązania). 6. Odpady będą ważone dwukrotnie, tj. przy wyjeździe z obiektu przy ul. Wolności 171 oraz u odbiorcy odpadów (RIPOK). 7. Zamawiający (bądź podmiot przez niego upoważniony) będzie wystawiał ,,kwit wagowy", który każdorazowo potwierdzi Wykonawca. 8. Załadunek po stronie Zamawiającego (max czas załadunku: 1 godzina, Zamawiający może dokonywać równocześnie załadunku tylko jednego pojazdu Wykonawcy). Ostatni kurs - rozpoczęcie załadunku najpóźniej o godz. 13 30. Zamawiający przewiduje następującą ilość kursów: 5 - 6 / dzień. Wykonawca wykonując transport odpadów winien przestrzegać wszystkich obowiązujących przepisów prawa i regulaminów ZUOK i RIPOK oraz ponosi pełną odpowiedzialność w tym zakresie, w tym również odpowiedzialność za ewentualne kary i obciążenia nałożone na Zamawiającego w związku z naruszeniem przez pojazdy transportujące odpady, przepisów ruchu drogowego. 9. Zamawiający ma prawo kontroli pojazdu przed i po załadowaniu. Zamawiający wyposaży na własny koszt pojazdy Wykonawcy (nie więcej niż 3) w urządzenia do monitoringu bazujące na systemie GPS rejestrujące przebieg tras. Wykonawca jest zobowiązany do udostępnienia pojazdów w Mielcu w celu montażu urządzeń w dniu zawarcia umowy. Wykonawca jest zobowiązany do udostępnienia pojazdów w Mielcu w celu demontażu ww. urządzeń w terminie 3 dni roboczych od dnia rozwiązania/ wygaśnięcia umowy. 10. W przypadku niemożliwości wykonania załadunku ( np. awaria ładowarki) Zamawiający niezwłocznie powiadomi o tym Wykonawcę. 11. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę (wskazanego w ofercie - zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy Pzp oraz w trakcie realizacji umowy zgodnie z art. 36b ust. 1a ustawy Pzp) na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia - przy transporcie odpadów (kierowców), których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy: "Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem".
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
580800.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Usługowo - Handlowa "Trans - Majaworo" Maciej Ciejka
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
789069.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Opracowanie Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego przy ul. Nowej w Mielcu
- Dostawa pojazdów na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach "Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026"
- Usługa cateringowa w trakcie szkoleń realizowanych w ramach projektu "Branżowe Centrum Umiejętności - kadry dla przemysłu lotniczego"
- Przewóz osób do Środowiskowego Domu Samopomocy w roku 2026
- Dostawa sprzętu komputerowego
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie odpadów znajdujących się na naczepie zatrzymanego transportu odpadów w ramach wykonania zastępczego obowiązku nałożonego decyzją Starosty Jarocińskiego
- Utworzenie i prowadzenie PSZOK-u na terenie wiejskim w granicach Gminy Kartuzy.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Krzczonów
- Świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów z cmentarzy na terenie Gminy Nowa Sól
- ODBIÓR I TRANSPORT WRAZ Z ZAŁADUNKIEM ORAZ UTYLIZACJĄ ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH ORAZ INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE Z KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH, BĘDĄCYCH W ADMINISTROWANIU 31 BAZY LOTNICTWA TAKTYCZNEGO
- "Transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu nieruchomości niezamieszkałych, PSZOK, z dodatkowych umów oraz wytworzonych przez Zamawiającego z terenu Miasta i Gminy Szamotuły"
więcej: Usługi transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





