To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-07
Ogłoszenie nr 500071038-N-2017 z dnia 07-12-2017 r.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu: Modernizacja Systemów Sygnalizacji Pożaru (SSP) oraz Włamania i Napadu (SSWiN) oraz instalacji systemu telewizji dozorowej (CCTV) w Placówkach Terenowych KRUS w Pile, Rawiczu i Koninie wraz z pracami towarzyszącymi.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 608397-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 1251326200346,
ul. ul. Św. Marcin
,
60959
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
618 530 920, e-mail
poznan@krus.zetobi.com.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.krus.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja Systemów Sygnalizacji Pożaru (SSP) oraz Włamania i Napadu (SSWiN) oraz instalacji systemu telewizji dozorowej (CCTV) w Placówkach Terenowych KRUS w Pile, Rawiczu i Koninie wraz z pracami towarzyszącymi.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):1200-OP.261.10.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie Modernizacji Systemów Sygnalizacji Pożaru (SSP) oraz Włamania i Napadu (SSWiN) oraz instalacji systemu telewizji dozorowej (CCTV) w Placówkach Terenowych KRUS w Pile, Rawiczu i Koninie wraz z pracami towarzyszącymi w zakresie następujących części zamówienia: Część 1 zamówienia - Zaprojektowanie i wykonanie systemu telewizji dozorowej (CCTV) w Placówkach Terenowych KRUS w Pile, Rawiczu i Koninie, Część 2 zamówienia - Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji systemów sygnalizacji pożaru (SSP) oraz włamania i napadu (SSWiN) w Pile, Część 3 zamówienia - Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji systemów sygnalizacji pożaru (SSP) oraz włamania i napadu (SSWiN) w Rawiczu, zgodnie z określonym przez Zamawiającego programem funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik 1 do umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) wykonanie inwentaryzacji budowlanej do celów projektowych (dotyczy części 2 i 3), niezbędnych analiz, koncepcji i ekspertyz (dotyczy części 1,2,3), 2) opracowanie i wykonanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami dokumentacji projektowej (koncepcja, projekt wykonawczy wraz ze szczegółowym kosztorysem ofertowym i dokumentacja powykonawcza) - dotyczy części 1,2,3 przy czym część 2 i 3 w uzgodnieniu z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń ppoż. 3) przygotowanie scenariusza pożarowego dla obiektu (dla części 2 i 3), 4) demontaż i utylizacja starych urządzeń Systemów Sygnalizacji Pożaru (SSP) oraz Włamania i Napadu (SSWiN), zdemontowanego okablowania i tras kablowych (dla części 2 i 3), 5) wykonanie na podstawie projektu wykonawczego sporządzonego przez Wykonawcę i zaakceptowanego przez Zamawiającego zmodernizowanych systemów SSP i SSWiN kompleksowo chroniących obiekt (dotyczy części 2 i 3) oraz nowego systemu CCTV (dotyczy części 1), 6) dostawa, zainstalowanie, skonfigurowanie i zaprogramowanie centrali SSP oraz SSWiN (w przypadku konieczności wymiany) - dotyczy części 2 i 3 oraz dostawa, zainstalowanie, skonfigurowanie i zaprogramowanie systemu CCTV (dotyczy części 1), 7) dostawa i zainstalowanie dodatkowych urządzeń ochrony przeciwpożarowej tj. m.in. sygnalizatorów akustycznych, ręcznych ostrzegaczy pożarowych, dodatkowych czujek obejmujących ochroną cały obiekt - dotyczy części 2 i 3, 8) dostawa i zainstalowanie dodatkowych urządzeń systemu SSWiN zapewniających objęcie ochroną całego obiektu - dotyczy części 2 i 3, 9) wykonanie pomiarów potwierdzających możliwość wykorzystania istniejącego okablowania - dotyczy części 2 i 3, 10) wykonanie nowego okablowania dla części 1 oraz dla części 2 i 3 tam, gdzie brak możliwości wykorzystania istniejącego, 11) odtworzenie pomieszczeń do stanu poprzedniego - dotyczy części 1, 2 i 3, 12) przetestowanie systemów pod kątem poprawności działania - dotyczy części 1, 2 i 3, 13) serwisowanie (nieodpłatne) zmodernizowanych i zainstalowanych systemów w okresie gwarancji, przy czym przeglądy serwisowe winny się odbywać nie rzadziej niż raz na rok, chyba że producent urządzeń zaleca częstsze przeglądy - dotyczy części 1, 2 i 3, zgodnie ze wzorem protokołu przeglądu stanowiącym Załącznik nr 2 do umowy, 14) świadczenie usługi bezpłatnej telefonicznej pomocy serwisowej - w przypadku możliwości zdalnego rozwiązania problemów eksploatacyjnych, 15) wykonanie nowej Instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla obiektu lub aktualizacji istniejącej - dotyczy części 2 i 3, 16) przeszkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi i eksploatacji zmodernizowanych i nowych systemów - dotyczy części 1, 2 i 3. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45000000-7 Roboty budowlane 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45312100-8 Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45312200-9 Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 32323500-8 Urządzenia do nadzoru wideo 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45310000-3 Roboty instalacyjno elektryczne 5. Wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia - klauzule społeczne 1) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga, aby osoby wykonujące czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w pkt III.2.4) SIWZ z wyłączeniem utylizacji, pkt III.2.5)-8) SIWZ, pkt III.2.10-12 SIWZ oraz pkt III.2.16) SIWZ zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę zawartej na podstawie art. 22 § 1 Kodeksu pracy. 2) Wykonawca złoży oświadczenie, że zarówno on jak i jego podwykonawca będzie zatrudniał na podstawie umowy o pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia osoby wykonujące czynności wskazane w pkt 1). 3) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub jego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów, 4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie nie krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy lub jego Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania wszystkich lub wybranych dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub jego podwykonawcę tj. kopię umowy/umów o pracę osoby/osób wykonującej/wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. 5) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub jego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności, Zamawiający przewiduje według swego wyboru sankcję w postaci odstąpienia od umowy lub jej części z winy Wykonawcy i naliczenia kar umownych z tytułu odstąpienia lub sankcje naliczenia kar umownych na zasadach i w wysokości określonej w umowie stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. 6) Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego oświadczenia lub dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub jego Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust.1 czynności skutkujących sankcjami, o których mowa odpowiednio w pkt. 5 . 7) W przypadku rozwiązania stosunku pracy ( bez względu na stronę składającą oświadczenie w tym zakresie) z osobą zatrudnioną na podstawie umowy o pracę, do wykonywania czynności, o których mowa w ust. 1, przed zakończeniem realizacji umowy, Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na to miejsce innej osoby zgodnie z postanowieniami umowy. 6. Wymagania dotyczące podwykonawstwa: 1) Zamawiający nie ogranicza udziału podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia 2) Na podstawie art. 36 b ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę zakresu prac, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 3) Wykonywanie robót przez podwykonawców nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należytą i terminową realizację przedmiotu zamówienia. 4) Wykonawca odpowiada za działanie i zaniechanie podwykonawców oraz innych osób, którymi będzie się posługiwał przy realizacji zamówienia, jak za własne. 5) W przypadku powierzenia robót podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest do koordynacji robót w ramach ceny ofertowej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 71320000-7, 45312100-8, 45312200-9, 32323500-8, 45311000-0, 45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Modernizacji Systemów Sygnalizacji Pożaru (SSP) oraz Włamania i Napadu (SSWiN) oraz instalacji systemu telewizji dozorowej (CCTV) w Placówkach Terenowych KRUS w Pile, Rawiczu i Koninie wraz z pracami towarzyszącymi. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
64471.54
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TOMINET Barbara Jędrasik
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
75030.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Modernizacji Systemów Sygnalizacji Pożaru (SSP) oraz Włamania i Napadu (SSWiN) oraz instalacji systemu telewizji dozorowej (CCTV) w Placówkach Terenowych KRUS w Pile, Rawiczu i Koninie wraz z pracami towarzyszącymi. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp - cena najkorzystniejszej oferty lub oferta oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Modernizacji Systemów Sygnalizacji Pożaru (SSP) oraz Włamania i Napadu (SSWiN) oraz instalacji systemu telewizji dozorowej (CCTV) w Placówkach Terenowych KRUS w Pile, Rawiczu i Koninie wraz z pracami towarzyszącymi. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
55772.36
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TOMINET Barbara Jędrasik
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
61500.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Remont ogrodzenia zewnętrznego ul. Topolowa 11 m. Dolaszewo
- Świadczenie usługi polegającej na opracowaniu świadectw charakterystyki energetycznej budynków jednolokalowych oraz lokali stanowiących zasób Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o
- Wyroby Medyczne jednorazowego użytku - pompy elastomerowe, znaczniki do urządzenia Sentimag, strzykawki Enfit, cewniki Swan Ganz
- Przetworzenie do postaci cyfrowej dokumentacji państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (PZGiK) w podziale na dwie części.
- Dostawa sprzętu AGD dla jednostek UAM - 2 części
- zakup nawozu mineralnego wieloskładnikowego rolniczego NPK+S (120 t) na potrzeby jednostek organizacyjnych IOR-PIB w Winnej Górze
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku tlenowni do obsługi sieci instalacji tlenowej dla potrzeb Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu, dz. nr 4/2, obręb nr 13 Piaskowa Góra
- Remont w zakresie instalacji elektrycznej i wentylacji w budynku XX Liceum Ogólnokształcące im. Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego, os. Wichrowe Wzgórze 111 w Poznaniu
- Modernizacja oraz termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Poświętne
- Modernizacja drogi - ulicy Tłustomostkiej w Pietrowicach Wielkich
- Remont pomieszczeń piwnicznych oraz stropu pod parkingiem oraz dostosowanie instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania dla nowego węzła cieplnego w Miejskiej Przychodni Specjalistycznej w Toruniu
- ,, Poprawa gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Osiek Jasielski"
więcej: Urządzenia do nadzoru wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.