To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-08
Ogłoszenie nr 500072080-N-2017 z dnia 08-12-2017 r.
Zespół Szkół Budowlanych im. Żołnierzy Armii Krajowej w Olsztynie: Dostawa urządzeń w ramach projektu pn. Modyfikuj, rozwijaj się, działaj
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Unii Europejskiej w ramach Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa 2 Kadry dla gospodarki Działanie 2.4 Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego, Poddziałanie 2.4.1. Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego - projekty konkursowe
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 609693-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Budowlanych im. Żołnierzy Armii Krajowej w Olsztynie, Krajowy numer identyfikacyjny 000192755,
ul. Żołnierska
15,
10-558
Olsztyn, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
895279787, 895279787 w.214, e-mail
z.nowicka@zsbolsztyn.pl, lemanski.pawel@zsbolsztyn.pl, faks
89 527 67 94.
Adres strony internetowej (url): http://www.e-bip.pl/start/23262
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń w ramach projektu pn. Modyfikuj, rozwijaj się, działaj
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):AZ.271.31.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń dla uczestników projektu pn. Modyfikuj, rozwijaj się, działaj. 2. Przedmiot zamówienia składa się z 5 (pięciu) części: 1) Część 1 - MASZYNY 1 - przedmiot zamówienia dla części 1 obejmuje w szczególności dostawę: a) pilarki taśmowej ze stołem bocznym i podawczo-odbiorczym - 1 szt; b) automatycznej ostrzarki noży strugarskich - 1 szt. c) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 3 do SIWZ - tabela 1. d) Wymieniony w załączniku nr 3 do sprzęt (urządzenia) musi być fabrycznie nowe i musi posiadać instrukcję obsługi w języku polskim e) Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 43810000-4 - Urządzenia do obróbki drewna, 43812000-8 - Piły, 42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne. 2) Część 2 - ZESTAWY GNSS - przedmiot zamówienia dla części 2 obejmuje w szczególności dostawę: a) odbiornik do pomiarów terenowych (odbiornik GNSS) -1 kpl.; b) odbiornik hybrydowy (zestaw GNSS + tachimetr hybrydowy) -1 kpl.; c) odbiornik GPS (zestaw GNSS baza - rover) -1 kpl.; d) kontroler kompatybilny z odbiornikiem GPS (kontroler do zestawu GNSS) -1 szt.; e) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 3 do SIWZ - tabela 2, f) wymieniony w załączniku nr 3 urządzenia oraz okablowanie muszą być fabrycznie nowe, a dostarczony urządzenia powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim, g) kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 38112100-4 - Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne) 3) Część 3 - URZĄDZENIA POMIAROWE - przedmiot zamówienia dla części 3 obejmuje w szczególności dostawę: a) multistacji - 1 szt.; b) kontrolera multistacji - 1 szt.; c) tachimetrów- 1 kpl.; d) multistacji - elementy składowe - 1 kpl.; e) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 3 do SIWZ - tabela 3. f) wymieniony w załączniku nr 3 do sprzęt (urządzenia) musi być fabrycznie nowe i musi posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. g) kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 38112100-4 - Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne), 38295000-9 - Sprzęt topograficzny, 38291000-1 - Aparatura telemetryczna. 4) Część 4 - MASZYNY I NARZĘDZIA - przedmiot zamówienia dla części 4 obejmuje w szczególności dostawę: a) traktora ogrodowy z centralnym agregatem tnącym -1 szt.; b) kamery inspekcyjnej wraz z zestawem termowizyjnym -1 szt.; c) gwintownicy +wózek jezdny -1 kpl.; d) zagęszczarki -1 szt.; e) zaciskarki -1 szt.; f) piły z wózkiem jezdnym do cięcia betonu i asfaltu -1 kpl.; g) stołu lakierniczego z wyciągiem oparów -1 kpl.; h) suszarki do farb wodorozcięczalnych ze stojakiem -1 szt.; i) stanowiska wyciągowe do natrysków próbnych -1 kpl.; j) stolarski stół obrotowy do lakierni -1 szt.; k) wózka do suszenia elementów lakierniczych lub malowanych -1 kpl.; l) piły szablastej akumulatorowa -1 szt.; m) lutownicy elektrycznej -1 szt.; n) zestawu szczęk do zaciskarki -1 kpl.; o) pistoletu lakierniczego -1 szt.; p) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 3 do SIWZ - tabela 4. q) Wymieniony w załączniku nr 3 do sprzęt (urządzenia) musi być fabrycznie nowe i musi posiadać instrukcję obsługi w języku polskim r) Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne, 16700000-2- ciągniki, 38651600-9 - Kamery cyfrowe, 43812000-8 - Piły, 42661100-8 - Urządzenia do lutowania na miękko, 42924310-5 - Pistolety natryskowe, 42520000-7 - Urządzenia wentylacyjne, 43830000-0 - narzędzia ręczne z napędem mechanicznym 5) Część 5 - CENTRUM WIERTNICZE CNC - przedmiot zamówienia dla części 5 obejmuje w szczególności dostawę: a) centrum wiertniczego CNC -1 kpl.; b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 3 do SIWZ - tabela 5. c) Wymieniony w załączniku nr 3 do sprzęt (urządzenia) musi być fabrycznie nowe i musi posiadać instrukcję obsługi w języku polskim d) Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 42612000-9 - Centra obróbkowe 3. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający nie wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym świadczeniu usług zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). 4. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 5. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na sprzęt elektroniczny jakościowo równoważny pod warunkiem, że zagwarantują one realizację dostawy i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych w stosunku do wskazanych w SIWZ (załącznik nr 3 do ) oraz będą zgodne pod względem: 1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych, 2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, wydajność), 5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania 6) Funkcjonalności
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 43810000-4
Dodatkowe kody CPV: 43812000-8, 42652000-1, 38112100-4, 38112100-4, 38295000-9, 38291000-1, 42652000-1, 16700000-2, 38651600-9, 42661100-8, 42924310-5, 42520000-7, 43830000-0, 42612000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: MASZYNY 1 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: części 1 - MASZYNY zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1) ustawy Pzp, gdyż w postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W ofercie nr 3 na realizację części 1 złożonej przez - ITA Sp. z o.o., Sp. komandytowa, Krze Duże 57a, 96-325 Radziejowice w formularzu ofertowym (załączniku nr 1a do SIWZ) wykonawca nie wycenił poz. 1.2 tabeli w zakresie ostrzarki do noży strugarskich automat oraz nie podał modelu i producenta oferowanego sprzętu. W związku z powyższym Zamawiający stwierdził, że oferta podlega odrzuceniu na podstawie na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2) ustawy Pzp) z uwagi na to, że nie odpowiada treści SIWZ gdyż nie zawiera wyceny wszystkich elementów stanowiących przedmiot zamówienia. Powyższe działanie wykonawcy nie wskazuje na popełnienie omyłki, co oznacza, że nie można poprawić oferty na podstawie art. 87 ust. 2 pkt 3) ustawy Pzp. Reasumując postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1) ustawy Pzp |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: ZESTAWY GNSS |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
148439.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TPI Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
176209.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: URZĄDZENIA POMIAROWE |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
295986.09
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Leica Geosystems Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
307871.69
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: MASZYNY I NARZĘDZIA |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
85726.02
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Północna Grupa Narzędziowa Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
102269.98
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: CENTRUM WIERTNICZE CNC |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
165000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ITA Sp. z o.o., Sp. komandytowa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
167132.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: CENTRUM WIERTNICZE CNC |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 3 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U.2017.1579 t.j.) zwanej dalej "ustawą Pzp" informuje, że w dniu 04.12.2017r. unieważnia postępowanie na dostawę urządzeń w ramach projektu pn. Modyfikuj, rozwijaj się, działaj" - część 5 - CENTRUM WIERTNICZE CNC - na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1) ustawy Pzp nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu.W dniu 31.10.2017r Zamawiający wszczął postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę urządzeń w ramach projektu pn. Modyfikuj, rozwijaj się, działaj". Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 13.11.2017r godz.10.30 na realizację części 5 została złożona następująca oferta: 1. Oferta nr 3 - ITA Sp. z o.o., Sp. komandytowa, Krze Duże 57a, 96-325 Radziejowice, oferta złożona w dniu 13.11.2017r., godz. 9:00: a) oferowana cena ryczałtowa za wykonanie zamówienia brutto wynosi: 167 132,40 zł, b) zadeklarowany przez Wykonawcę okres przedłużenia gwarancji na dostarczone urządzenia w ramach realizacji przedmiotu zamówienia - 12 miesięcy, c) deklarowany czas reakcji serwisu - 48 godzin Po dokonaniu czynności sprawdzenia ofert, Zamawiający w dniu dokonał rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania przesyłając zgodnie z dyspozycją art. 92 ust.1 pkt 1)-7) ustawy Pzp zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej oraz zawiadomienie o wyznaczeniu terminu podpisania umowy w dniu 21.11.2017r Przedmiotowe zawiadomienia zostały nadane pocztą elektroniczną w dniu 21.11.2017r., a następnie listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru. W przedmiotowym zawiadomieniu Zamawiający wyznaczył datę podpisania umowy na dzień 24.11.2017r. W odpowiedzi na zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej oraz wyznaczeniu terminu podpisania umowy Wykonawca w dniu 30.11.2017r. za pomocą poczty elektronicznej poinformował Zamawiającego, że w przypadku pozostania przy wzorze umowy AZ.271.31.2017 przesłanej do ITA spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. dnia 21.11.2017. drogą elektroniczną z wykonawca nie podpisze umowy z Zamawiającym. Zamawiający dokonał analizy przesłanego pisma i stwierdził, że zmiany, których domaga się Wykonawca na tym etapie postępowania nie mieszczą się w zmianach opublikowanych w ogłoszeniu oraz SIWZ. W związku z powyższym Zamawiający nie może dokonać przedmiotowych zmian zgodnie z propozycją Wykonawcy, który mimo złożonego w ofercie oświadczenia o zapoznaniu sie z treścią umowy po jej przesłaniu odmówił jej zawarcia na warunkach określonych w SIWZ. Reasumując Zamawiający stwierdził, że zostały wyczerpane przesłanki, o których mowa w art. 94 ust.3 ustawy Pzp, gdyż wykonawca uchyla się od zawarcia umowy. W związku z tym, że w postępowaniu na realizację części 5 wpłynęła 1 oferta postępowanie zostało unieważnione część 5 - CENTRUM WIERTNICZE CNC - na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1) ustawy Pzp |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 30 im. Marii Zientary-Malewskiej w Olsztynie
- Dostawa odczynników chemicznych oraz drobnych akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, śr. do dezynfekcji
- "Dostawa projektora ultra krótkoogniskowego oraz ekranu projekcyjnego na Wydział Humanistyczny Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie"
- Asysta techniczna Ivanti 2025-2027
- Dozór oraz ochrony osób i mienia w hali Urania w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup sprzętu do zimowego i letniego utrzymania dróg na terenie gminy Batorz"
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego z pługiem do odśnieżania na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suwałkach
- Dostawa zestawów wyświetlaczy interaktywnych z uchwytem ściennym, laptopów, komputerów stacjonarnych i oprogramowania komputerowego, urządzeń sieciowych oraz przenośnej kamery.
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego z osprzętem.
- Dostawy kamer cyfrowych
- Dostawa ciągnika rolniczego
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.