eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynDostawa urządzeń w ramach projektu pn. Modyfikuj, rozwijaj się, działaj

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-08

Ogłoszenie nr 500072080-N-2017 z dnia 08-12-2017 r.

Zespół Szkół Budowlanych im. Żołnierzy Armii Krajowej w Olsztynie: Dostawa urządzeń w ramach projektu pn. Modyfikuj, rozwijaj się, działaj

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Unii Europejskiej w ramach Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa 2 Kadry dla gospodarki Działanie 2.4 Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego, Poddziałanie 2.4.1. Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego - projekty konkursowe

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 609693-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół Budowlanych im. Żołnierzy Armii Krajowej w Olsztynie, Krajowy numer identyfikacyjny 000192755, ul. Żołnierska 15, 10-558 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 895279787, 895279787 w.214, e-mail z.nowicka@zsbolsztyn.pl, lemanski.pawel@zsbolsztyn.pl, faks 89 527 67 94.
Adres strony internetowej (url): http://www.e-bip.pl/start/23262

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa urządzeń w ramach projektu pn. Modyfikuj, rozwijaj się, działaj

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

AZ.271.31.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń dla uczestników projektu pn. Modyfikuj, rozwijaj się, działaj. 2. Przedmiot zamówienia składa się z 5 (pięciu) części: 1) Część 1 - MASZYNY 1 - przedmiot zamówienia dla części 1 obejmuje w szczególności dostawę: a) pilarki taśmowej ze stołem bocznym i podawczo-odbiorczym - 1 szt; b) automatycznej ostrzarki noży strugarskich - 1 szt. c) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 3 do SIWZ - tabela 1. d) Wymieniony w załączniku nr 3 do sprzęt (urządzenia) musi być fabrycznie nowe i musi posiadać instrukcję obsługi w języku polskim e) Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 43810000-4 - Urządzenia do obróbki drewna, 43812000-8 - Piły, 42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne. 2) Część 2 - ZESTAWY GNSS - przedmiot zamówienia dla części 2 obejmuje w szczególności dostawę: a) odbiornik do pomiarów terenowych (odbiornik GNSS) -1 kpl.; b) odbiornik hybrydowy (zestaw GNSS + tachimetr hybrydowy) -1 kpl.; c) odbiornik GPS (zestaw GNSS baza - rover) -1 kpl.; d) kontroler kompatybilny z odbiornikiem GPS (kontroler do zestawu GNSS) -1 szt.; e) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 3 do SIWZ - tabela 2, f) wymieniony w załączniku nr 3 urządzenia oraz okablowanie muszą być fabrycznie nowe, a dostarczony urządzenia powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim, g) kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 38112100-4 - Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne) 3) Część 3 - URZĄDZENIA POMIAROWE - przedmiot zamówienia dla części 3 obejmuje w szczególności dostawę: a) multistacji - 1 szt.; b) kontrolera multistacji - 1 szt.; c) tachimetrów- 1 kpl.; d) multistacji - elementy składowe - 1 kpl.; e) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 3 do SIWZ - tabela 3. f) wymieniony w załączniku nr 3 do sprzęt (urządzenia) musi być fabrycznie nowe i musi posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. g) kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 38112100-4 - Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne), 38295000-9 - Sprzęt topograficzny, 38291000-1 - Aparatura telemetryczna. 4) Część 4 - MASZYNY I NARZĘDZIA - przedmiot zamówienia dla części 4 obejmuje w szczególności dostawę: a) traktora ogrodowy z centralnym agregatem tnącym -1 szt.; b) kamery inspekcyjnej wraz z zestawem termowizyjnym -1 szt.; c) gwintownicy +wózek jezdny -1 kpl.; d) zagęszczarki -1 szt.; e) zaciskarki -1 szt.; f) piły z wózkiem jezdnym do cięcia betonu i asfaltu -1 kpl.; g) stołu lakierniczego z wyciągiem oparów -1 kpl.; h) suszarki do farb wodorozcięczalnych ze stojakiem -1 szt.; i) stanowiska wyciągowe do natrysków próbnych -1 kpl.; j) stolarski stół obrotowy do lakierni -1 szt.; k) wózka do suszenia elementów lakierniczych lub malowanych -1 kpl.; l) piły szablastej akumulatorowa -1 szt.; m) lutownicy elektrycznej -1 szt.; n) zestawu szczęk do zaciskarki -1 kpl.; o) pistoletu lakierniczego -1 szt.; p) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 3 do SIWZ - tabela 4. q) Wymieniony w załączniku nr 3 do sprzęt (urządzenia) musi być fabrycznie nowe i musi posiadać instrukcję obsługi w języku polskim r) Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne, 16700000-2- ciągniki, 38651600-9 - Kamery cyfrowe, 43812000-8 - Piły, 42661100-8 - Urządzenia do lutowania na miękko, 42924310-5 - Pistolety natryskowe, 42520000-7 - Urządzenia wentylacyjne, 43830000-0 - narzędzia ręczne z napędem mechanicznym 5) Część 5 - CENTRUM WIERTNICZE CNC - przedmiot zamówienia dla części 5 obejmuje w szczególności dostawę: a) centrum wiertniczego CNC -1 kpl.; b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 3 do SIWZ - tabela 5. c) Wymieniony w załączniku nr 3 do sprzęt (urządzenia) musi być fabrycznie nowe i musi posiadać instrukcję obsługi w języku polskim d) Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 42612000-9 - Centra obróbkowe 3. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający nie wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym świadczeniu usług zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). 4. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 5. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na sprzęt elektroniczny jakościowo równoważny pod warunkiem, że zagwarantują one realizację dostawy i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych w stosunku do wskazanych w SIWZ (załącznik nr 3 do ) oraz będą zgodne pod względem: 1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych, 2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, wydajność), 5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania 6) Funkcjonalności

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 43810000-4


Dodatkowe kody CPV: 43812000-8, 42652000-1, 38112100-4, 38112100-4, 38295000-9, 38291000-1, 42652000-1, 16700000-2, 38651600-9, 42661100-8, 42924310-5, 42520000-7, 43830000-0, 42612000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: MASZYNY 1

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

części 1 - MASZYNY zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1) ustawy Pzp, gdyż w postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W ofercie nr 3 na realizację części 1 złożonej przez - ITA Sp. z o.o., Sp. komandytowa, Krze Duże 57a, 96-325 Radziejowice w formularzu ofertowym (załączniku nr 1a do SIWZ) wykonawca nie wycenił poz. 1.2 tabeli w zakresie ostrzarki do noży strugarskich automat oraz nie podał modelu i producenta oferowanego sprzętu. W związku z powyższym Zamawiający stwierdził, że oferta podlega odrzuceniu na podstawie na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2) ustawy Pzp) z uwagi na to, że nie odpowiada treści SIWZ gdyż nie zawiera wyceny wszystkich elementów stanowiących przedmiot zamówienia. Powyższe działanie wykonawcy nie wskazuje na popełnienie omyłki, co oznacza, że nie można poprawić oferty na podstawie art. 87 ust. 2 pkt 3) ustawy Pzp. Reasumując postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1) ustawy Pzp

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: ZESTAWY GNSS

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 148439.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TPI Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bartycka 2
Kod pocztowy: 00-716
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 176209.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 176209.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 176209.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: URZĄDZENIA POMIAROWE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 295986.09
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Leica Geosystems Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przasnyska 6B
Kod pocztowy: 01-756
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 307871.69
Oferta z najniższą ceną/kosztem 307871.69
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 307871.69
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: MASZYNY I NARZĘDZIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 85726.02
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Północna Grupa Narzędziowa Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Hurtowa 6
Kod pocztowy: 14-100
Miejscowość: Ostróda
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 102269.98
Oferta z najniższą ceną/kosztem 102269.98
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 102987.90
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: CENTRUM WIERTNICZE CNC

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 165000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ITA Sp. z o.o., Sp. komandytowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Krze Duże 57a
Kod pocztowy: 96-325
Miejscowość: Radziejowice
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 167132.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 167132.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 167132.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: CENTRUM WIERTNICZE CNC

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 3 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U.2017.1579 t.j.) zwanej dalej "ustawą Pzp" informuje, że w dniu 04.12.2017r. unieważnia postępowanie na dostawę urządzeń w ramach projektu pn. Modyfikuj, rozwijaj się, działaj" - część 5 - CENTRUM WIERTNICZE CNC - na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1) ustawy Pzp nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu.W dniu 31.10.2017r Zamawiający wszczął postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę urządzeń w ramach projektu pn. Modyfikuj, rozwijaj się, działaj". Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 13.11.2017r godz.10.30 na realizację części 5 została złożona następująca oferta: 1. Oferta nr 3 - ITA Sp. z o.o., Sp. komandytowa, Krze Duże 57a, 96-325 Radziejowice, oferta złożona w dniu 13.11.2017r., godz. 9:00: a) oferowana cena ryczałtowa za wykonanie zamówienia brutto wynosi: 167 132,40 zł, b) zadeklarowany przez Wykonawcę okres przedłużenia gwarancji na dostarczone urządzenia w ramach realizacji przedmiotu zamówienia - 12 miesięcy, c) deklarowany czas reakcji serwisu - 48 godzin Po dokonaniu czynności sprawdzenia ofert, Zamawiający w dniu dokonał rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania przesyłając zgodnie z dyspozycją art. 92 ust.1 pkt 1)-7) ustawy Pzp zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej oraz zawiadomienie o wyznaczeniu terminu podpisania umowy w dniu 21.11.2017r Przedmiotowe zawiadomienia zostały nadane pocztą elektroniczną w dniu 21.11.2017r., a następnie listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru. W przedmiotowym zawiadomieniu Zamawiający wyznaczył datę podpisania umowy na dzień 24.11.2017r. W odpowiedzi na zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej oraz wyznaczeniu terminu podpisania umowy Wykonawca w dniu 30.11.2017r. za pomocą poczty elektronicznej poinformował Zamawiającego, że w przypadku pozostania przy wzorze umowy AZ.271.31.2017 przesłanej do ITA spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. dnia 21.11.2017. drogą elektroniczną z wykonawca nie podpisze umowy z Zamawiającym. Zamawiający dokonał analizy przesłanego pisma i stwierdził, że zmiany, których domaga się Wykonawca na tym etapie postępowania nie mieszczą się w zmianach opublikowanych w ogłoszeniu oraz SIWZ. W związku z powyższym Zamawiający nie może dokonać przedmiotowych zmian zgodnie z propozycją Wykonawcy, który mimo złożonego w ofercie oświadczenia o zapoznaniu sie z treścią umowy po jej przesłaniu odmówił jej zawarcia na warunkach określonych w SIWZ. Reasumując Zamawiający stwierdził, że zostały wyczerpane przesłanki, o których mowa w art. 94 ust.3 ustawy Pzp, gdyż wykonawca uchyla się od zawarcia umowy. W związku z tym, że w postępowaniu na realizację części 5 wpłynęła 1 oferta postępowanie zostało unieważnione część 5 - CENTRUM WIERTNICZE CNC - na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1) ustawy Pzp

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.