Ogłoszenie z dnia 2017-12-08
Ogłoszenie nr 500072572-N-2017 z dnia 08-12-2017 r.
Gliwice: Modernizacja obiektu - izolacje przeciwwilgociowe ścian fundamentowych wraz z pracami towarzyszącymi.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 561892-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500032281-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Łączności, Krajowy numer identyfikacyjny 361098373,
ul. Warszawska
35,
44-100
Gliwice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 231-36-12, e-mail
sekretariat@zsl.gliwice.pl, faks
32 231-36-12.
Adres strony internetowej (url):
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej. Zespół Szkół Łączności, ul. Warszawska 35, 44-102 Gliwice jest następcą prawnym Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących, ul. Warszawska 35, 44-102 Gliwice
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja obiektu - izolacje przeciwwilgociowe ścian fundamentowych wraz z pracami towarzyszącymi.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZSTIO.A.1.26.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie izolacji przeciwwodnej ścian fundamentowych budynku, rozbiórka istniejących naświetli, wykonanie naświetli systemowych, zamurowanie części okien piwnicznych, wymiana stolarki okiennej, docieplenie części cokołowej oraz wykonanie robót towarzyszących zgodnie z dokumentacją projektową, w tym opisem technicznym, szczególnie punktem :5,6,7,8 oraz częścią rysunkową Zakres rzeczowy robót: - wykonanie izolacji przeciwwodnej ścian fundamentowych wraz z wykonaniem prac towarzyszących w obrębie tzw. atrium obejmujące: Budynek Dydaktyki Ogólnej, Budynek Dydaktyki Zawodowej, łączniki, - wykonanie izolacji przeciwwodnej ścian fundamentowych wraz z wykonaniem prac towarzyszących budynku hali sportowej, w tym remont sanitariatów w piwnicy Na rysunku, stanowiącym załącznik nr 14 do SIWZ pokazano w sposób poglądowy ww. zakres robót W stosunku do zapisów dokumentacji projektowej wprowadza się następujące zmiany: a) przedmiot zamówienia nie obejmuje wymiany nawierzchni utwardzonej w tzw. atrium, lecz jedynie jej odtworzenie z materiału z odzysku b) przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania iniekcji krystalicznej w budynku hali sportowej c)przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania w remontowanych pomieszczeniach sanitariatów w piwnicy budynku hali sportowej następujących robót:: posadzka z płytek ceramicznych-wykonanie uzupełnień posadzki, sufity podwieszone-wykonanie malowanie i ułożenie pod tynkiem instalacji elektrycznych dla instalacji oświetleniowej Wykonawca winien odpowiednio uwzględnić ww. zmiany w przygotowaniu i określeniu wartości oferty. Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, w wysokości ryczałtowej 3000 złotych brutto - wykona zabezpieczenie podłóg i posadzek przed uszkodzeniem, zabrudzeniem, zapyleniem w związku z realizacją robót. Zabezpieczenie podłóg, posadzek winno być wykonane z materiału odpornego na uszkodzenia i zapewniającego właściwą ochronę podłóg, posadzek przez cały okres robót - zabezpieczy sąsiadujące pomieszczenia przed zapyleniem w związku z realizacją robót - na bieżąco będzie utrzymywał porządek i wykonywał prace porządkowe - opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia, - przeprowadzi wszelkie: próby, badania, odbiory urzędowe przewidziane przepisami, decyzjami, pismami - pokryje wszelkie koszty wymagane przez: urzędy, instytucje, właścicieli sieci uzbrojenia terenu, pokryje koszty nadzoru właścicieli uzbrojenia terenu, itp. - będzie prowadził roboty budowlane z poszanowaniem uzasadnionych interesów osób trzecich, a ewentualne szkody wynikłe w trakcie prowadzenia robót budowlanych Wykonawca usunie we własnym i na swój koszt. - zapewni odpowiednie warunki dla wykonawstwa robót, odpowiednie zabezpieczenia techniczno-materiałowe z uwzględnieniem wpływu warunków pogodowych na wykonawstwo robót i pokryje koszty z tym związane - zorganizuje własne zaplecze na potrzeby budowy w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym - wykona na swój koszt postanowienia decyzji administracyjnej pozwolenia na budowę - zabezpieczy złom z demontażu, przewiezie komisyjnie złom do punktu skupu i niezwłocznie przekaże Zamawiającemu stosowny dokument potwierdzający odbiór złomu przez skup złomu w celu wystawienia faktury przez Zamawiającego na odbiorcę złomu, - wykona ogrodzenie/wygrodzenie tymczasowe terenu robót(z odpowiednim oznakowaniem robót), zapewni całodobowe zabezpieczenie terenu robót Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach: - przedmiary robót - załącznik nr 10 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - dokumentacja projektowa - załącznik nr 11 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 12 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - pozwolenia na budowę - załącznik nr 13 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - zakres robót-rysunek poglądowy - załącznik nr 14 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanych w ww. dokumentach norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych, norm, aprobat specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót, Wymagany termin rękojmi: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót. Zamawiający wymaga aby zaoferowany termin gwarancji i rękojmi był taki sam. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie, b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych c) wykonywanie robót jest możliwe od poniedziałku do piątku, od godziny 7.00 do godziny 20.00 (w okresie roku szkolnego) i od godziny 7.00 do godziny 16.00( w okresie wakacji). d) wykonywanie w pomieszczeniach piwnicy hali sportowej robót jest możliwe od poniedziałku do piątku, od godziny 6.00 do godziny 12.00 e) praca w soboty, lub inne dni wolne od pracy wymaga zgody zamawiającego f) wykonywanie robót musi być tak prowadzone, aby była zapewniona ciągłość pracy placówki g) głośne prace mogą być wykonywane w takim czasie aby nie utrudniać funkcjonowania placówki
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45110000-1,
45310000-3,
45400000-1,
45330000-9
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin rozpoczęcia robót Strony ustalają na dzień: 7 dni od daty podpisania umowy
Termin zakończenia prac: 13.12.2017 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Modernizacja obiektu - izolacje przeciwwilgociowe ścian fundamentowych wraz z pracami towarzyszącymi. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
06/09/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
AS-INVEST Balbierz Joanna,
,
ul. Paderwskiego 107A,
42-660,
Kalety , kraj/woj.
śląskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
Ogłoszenie nr 500032290-N-2017 z dnia 21-09-2017 r.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
20/09/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Zmiana wartości wynagrodzenia umownego o kwotę 34907,95 złotych netto, 42936,78 złotych brutto, tj. nie więcej niż 15 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana wartości wynagrodzenia umownego spowodowana jest poprawą oczywistej omyłki rachunkowej i pisarskiej w formularzu cenowych i ofercie wykonawcy.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Wobec powyższego uległa zmiana wartości umowy z 311989,68 na 346897,63 złotych netto
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
10/11/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: Modernizacja obiektu - izolacje przeciwwilgociowe ścian fundamentowych wraz z pracami towarzyszącymi- roboty dodatkowe. Termin zakończenia przedmiotu umowy: 13.12.2017 r. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia strony ustalają na kwotę 37 182,34/45 734,28 złotych netto/brutto.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z koniecznością wykonania robót nieujętych w zakresie umowy zawartej w dniu
06.09.2017 r., niemożliwych do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania, na podstawie protokołu konieczności, kosztorysu ofertowego oraz wzajemnego porozumienia stron, w oparciu o paragraf 12 ust. 2 pkt 11) umowy.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- (2) 2025 - Ochrona fizyczna i monitoring obiektów na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
- 20-P-25 Dostawa aparatury medycznej i drobnego sprzętu medycznego
- wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej w budynku przy ul. Królowej Jadwigi 8 w Gliwicach. (Pełna nazwa zadania w dokumentacji).
- Wykonanie modernizacji toalet na terenie Ośrodka Wypoczynkowego Czechowice w Gliwicach w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Przeprowadzenie szkolenia - kursu obsługi dronów w kategorii A2 i STS01 z pomiarami jakości powietrza wraz z walidacją. Znak sprawy: DZPZ.283.41.2025.AL
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Gliwicach oraz do szkół w ramach projektu "Edukacja dostępna dla każdego w liceach Powiatu Gliwickiego"
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.