To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-08
Ogłoszenie nr 500072636-N-2017 z dnia 08-12-2017 r.
Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi inwestycji pn. "Dostosowanie piwnic pałacu Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie do wymagań przepisów przeciwpożarowych wraz z uruchomieniem klap przeciwpożarowych"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 590572-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie, Krajowy numer identyfikacyjny 010956038,
ul. Stanisława Kostki Potockiego
10/16,
02-958
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
+48225442700, e-mail
zamowienia@muzeum-wilanow.pl, faks
+48228423116.
Adres strony internetowej (url): http://wilanow-palac.pl/bip
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Narodowa Instytucja Kultury
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi inwestycji pn. "Dostosowanie piwnic pałacu Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie do wymagań przepisów przeciwpożarowych wraz z uruchomieniem klap przeciwpożarowych"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):25/2017/PN/KA
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi inwestycji pn. "Dostosowanie piwnic pałacu Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie do wymagań przepisów przeciwpożarowych wraz z uruchomieniem klap przeciwpożarowych". W zakres planowanej inwestycji wchodzą następujące prace: 1. Zabezpieczenie stalowej konstrukcji stropu nad piwnicą do klasy odporności ogniowej R60, 2. Zabezpieczenie przejść instalacji technicznych przechodzących przez ściany i strop wydzielający piwnice w klasie odporności ogniowej EI60, 3. Wyposażenie kanałów wentylacyjnych przechodzących przez ww. elementy w klapy przeciwpożarowe, 4. Zaizolowanie kanału pomiędzy ww. elementami a klapami ppoż. w klasie EI60, 5. Uruchomienie klap odcinających ppoż. przez instalację sygnalizacyjno-alarmową niezależną od zastosowanego wyzwalacza termicznego. Do obowiązków Inspektora nadzoru będzie należało m.in.: 1.Organizacja, nadzór i koordynacja całego procesu inwestycyjnego objętego realizacją robót budowlanych i pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, PZP, wraz z aktami wykonawczymi do ustawy: a) kompleksowy nadzór nad inwestycją; b) reprezentowanie Zamawiającego na budowie; c) sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z projektem i pozwoleniem na budowę stanowiącymi Dokumentację techniczną (Załącznik nr 1 do SIWZ) oraz przepisami i zasadami wiedzy technicznej; d) udział w protokolarnym przekazaniu placów budowy; e) przeprowadzanie regularnych inspekcji Terenu Budowy, sprawdzających, m.in.: prawidłowość i jakość wykonywanych robót, zabezpieczenie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jakość używanych materiałów, itp.; f) sprawdzanie ilości i jakości wbudowanego materiału, w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; g) bieżące zgłaszanie projektantom zastrzeżeń i ewentualnych zmian, wprowadzonych przez Zamawiającego i /lub Wykonawcę robót budowlanych; h) sprawdzenie i odbiór robót zanikających lub ulegających zakryciu; i) uczestnictwo w próbach i odbiorach; j) powiadamianie Wykonawcy robót budowlanych i Zamawiającego o wykrytych wadach wykonanych robót budowlanych oraz określenie zakresu robót niezbędnych do wykonania celem usunięcia tych wad a następnie dokonania odbioru wykonanych robót usuwających wady.; k) sprawdzenie przedstawionych dokumentacji powykonawczych; l) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad; m) udział w naradach koordynacyjnych oraz spotkaniach z Wykonawcami robót; n) przygotowywanie i przeprowadzanie przy udziale Zamawiającego odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego zgodnie z zapisami umowy: o) rozliczenie prawno-formalne Zadania Inwestycyjnego. Inspektor nadzoru nie będzie miał prawa: a) zwolnić Wykonawcy robót budowalnych z jakichkolwiek zobowiązań lub odpowiedzialności wynikających z jego umowy, b) wyrażać zgody na ograniczenie zakresu robót budowlanych lub przekazania robót budowlanych innemu iż ten, który został wybrany w drodze zamówienia publicznego i z którym została podpisana umowa, c) zawierać umów z wykonawcami robót i innymi osobami czy instytucjami w imieniu Zamawiającego. Nieobecność Inspektora nadzoru: Podczas nieobecności Inspektora nadzoru, wynikającej ze zdarzeń losowych lub choroby, Inspektor nadzoru ma zapewnić zastępstwo krótkoterminowe dla uniknięcia opóźnień w realizacji robót. Takie zastępstwo będzie wcześniej uzgodnione i zaaprobowane przez Zamawiającego. Wymagania dla Inspektora Nadzoru Inspektor nadzoru zobowiązany jest nadzorować budowę w takich odstępach czasu, aby zapewniona była prawidłowa skuteczność nadzoru oraz do udziału w naradach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygnięcia technicznych spraw budowy w toku jej realizacji. Inspektor nadzoru zobowiązany jest do stawiania się na każde telefoniczne wezwanie Zamawiającego w ciągu 24 godzin od powiadomienia. Po zakończeniu inwestycji Wykonawca zobowiązany jest udzielić 60 miesięcy gwarancji jakości i rękojmi za wady, w ramach której m. in. będzie uczestniczył w przeglądach obiektów objętych jego nadzorem w ramach niniejszego zamówienia w okresie gwarancji i rękojmi za wady. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, odpowiednimi normami, projektami budowlanymi oraz wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz przepisami BHP.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
21283.33
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: A-Projekt Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
25000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy w zakresie części nadzoru inwestorskiego |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy zadaniu: Rozwój bazy sportowej w gminie Warka
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót na zadaniu pn. "Wykonanie kompleksowej infrastruktury drogowej i wodno-kanalizacyjnej obszaru os. Kasztelańskiego w Międzyrzeczu"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach realizacji projektu pn. Rozwój infrastruktury w kierunku zrównoważonej multimodalnej i zeroemisyjnej mobilności na obszarze Gminy Czempiń
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu z podziałem na 2 części:Cz. 1. nad rozbudową oraz przebudową budynku szkoły w Kłaninie", Cz. 2: nad rozbudową budynku warsztatów szkolnych PCKZiU w Pucku
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Rozbudowa DW 989 polegająca na budowie mostu na rz. Stobnica wraz z rozbudową dojazdów oraz rozbiórką, budową i przebudową w m. Lutcza
- Pełnienie funkcji inspektorów nadzoru na zadaniu pn.: "Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Przyłękach" z podziałem na części: Część I: Pełnienie funkcji inspektora branży konstrukcyjno-budowlanej...
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.