To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-05
Ogłoszenie nr 500072791-N-2018 z dnia 05-04-2018 r.
Wójt Gminy Świerklaniec: Odbiór i zagospodarowanie zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów biodegradowalnych (w tym zielonych), odpadów wielkogabarytowych i odpadów remontowo-budowlanych z obiektów wymienionych w załączniku nr 1 wraz z dzierżawą pojemników (kontenerów) niezbędnych do wykonania umowy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 527909-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wójt Gminy Świerklaniec, Krajowy numer identyfikacyjny 54000900000,
ul. Młyńska
3,
42-622
Świerklaniec, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
322 844 853, e-mail
stefania.nolewajka@ugswierklaniec.pl, faks
322 844 852.
Adres strony internetowej (url): www.bip.swierklaniec.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór i zagospodarowanie zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów biodegradowalnych (w tym zielonych), odpadów wielkogabarytowych i odpadów remontowo-budowlanych z obiektów wymienionych w załączniku nr 1 wraz z dzierżawą pojemników (kontenerów) niezbędnych do wykonania umowy
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.5.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na: Odbiorze i zagospodarowaniu zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów biodegradowalnych (w tym zielonych), odpadów wielkogabarytowych i odpadów remontowo-budowlanych z obiektów wymienionych w załączniku nr 1 wraz z dzierżawą pojemników (kontenerów). Gmina Świerklaniec obejmuje 4 sołectwa Nowe Chechło, Nakło Śląskie, Orzech i Świerklaniec. Powierzchnia gminy wynosi 44,26 km2 . Na terenie Gminy Świerklaniec usytuowane są budynki użytkowe oraz tereny rekreacyjne gdzie wymagany jest odbiór odpadów komunalnych . Lokalizację przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest odbierać odpady na telefoniczne lub elektroniczne zgłoszenie (zlecenie) Zamawiającego z następujących miejsc: 1) Park Świerklaniecki (ogrodnictwo); 2) Budynki użytkowe: a) Świerklaniec, ul. Oświęcimska 7; b) Nowe Chechło, ul. Leśna 3; c) Orzech: aa) ul. Wieczorków 41; bb) ul. Sobalaków 5; cc) ul. Brzechwy 8 (boisko sportowe); d) Nakło Śląskie aa) ul. Sportowców 1; bb) Cmentarz komunalny, ul. Cmentarna. 3) Zalew Nakło-Chechło. Zasady realizacji zamówienia Wykonawca ma obowiązek wyposażenia Zamawiającego w pojemniki (kontenery) do odbioru odpadów w wyznaczonych do tego miejscach, zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy. Przekazanie oraz zwrot pojemników (kontenerów) nastąpi na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego. Wykonawca jest zobowiązany do odbierania odpadów: a) w sposób ciągły; b) w terminach wynikających ze zgłoszeń (zleceń); c) niezależnie od warunków atmosferycznych; d) pojazdami zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości; e) w sposób sprawny gwarantujący bezpieczeństwo ruchu drogowego, ograniczających do minimum utrudnienia w ruchu drogowym, w korzystaniu z nieruchomości, z uwzględnieniem zabezpieczenia przewożonych odpadów przed pyleniem czy rozsypywaniem. W przypadku uszkodzenia lub zniszczenia pojemników (kontenerów) z winy Wykonawcy, Wykonawca będzie zobowiązany do wymiany uszkodzonego przedmiotu na własny koszt. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania właściwego stanu technicznego i sanitarnego pojemników (kontenerów) służących do gromadzenia odpadów. Wykonawca zobowiązany jest do naprawy lub ponoszenia kosztów naprawy szkód wyrządzonych podczas wykonywania usługi (np. uszkodzenia chodnika, ogrodzenia, altanki śmieciowej). Wykonawca odbiera i transportuje odpady, również w przypadkach, kiedy dojazd do punktów gromadzenia odpadów będzie utrudniony z powodu remontów dróg, złej jakości nawierzchni itp. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu zamówienia. Trasy odbiorów odpadów przebiegają po drogach wojewódzkich, powiatowych, gminnych, a także wewnętrznych drogach gruntowych czy leśnych. Do niektórych miejsc odbioru utrudniony jest dojazd. Wykonawca musi na tą okoliczność dysponować samochodem umożliwiającym odbiór odpadów zgodnie ze zgłoszeniem (zleceniem). Wykonawca każdorazowo powiadamia Zamawiającego o braku możliwości odbioru odpadów w formie elektronicznej (e-mailem). Zaistniały fakt należy udokumentować fotografiami. W przypadku, gdy usługa nie będzie możliwa do zrealizowana w ustalonym terminie, dniem odbioru będzie dzień następny, nie później niż w ciągu dwóch dni roboczych od przyjęcia zgłoszenia . W razie awarii pojazdu Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia pojazdu zastępczego. Wykonawca ma obowiązek porządkowania terenu w miejscu położenia pojemników (kontenerów) w przypadku ich zanieczyszczenia wynikającego z ich przepełnienia. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru z miejsc ustawienia pojemników (kontenerów) ewentualnych rozsypanych oraz luźnych odpadów (np. porozrzucanych przez zwierzęta). Wykonawca odstawia pojemniki (kontenery) do wnęki w danym punkcie (jeżeli takie istnieją) lub pozostawia je w miejscu odbioru w sposób nie blokujący przejazdu i nie powodujący zagrożenia w danym miejscu. W przypadku gdy pojemniki (kontenery) w momencie odbioru odpadów nie są udostępnione Wykonawca niezwłocznie (najpóźniej w kolejny dzień roboczy) drogą elektroniczną zgłasza taki fakt Zamawiającemu wraz z potwierdzeniem w postaci zdjęcia lub podpisanej przez pracownika notatki służbowej. W przypadku braku zgłoszenia powyższego faktu, przyjmuje się, że Wykonawca zaniechał odbioru odpadów z wyznaczonego miejsca odbioru. W takim przypadku, Zamawiającemu przysługuje prawo żądania odbioru odpadów w innym dniu. Wykonawca ma obowiązek zagospodarować odebrane odpady w sposób umożliwiający osiągnięcie określonych poziomów: 1) w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych; 2) w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie poziomów ograniczenia składowania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia ewidencji odpadów oraz dokumentacji związanej z działalnością objętą przedmiotem zamówienia zgodnie z odrębnymi przepisami. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwe i terminowe wykonanie całego przedmiotu umowy, tym także odpowiedzialność za jakość, terminowość oraz bezpieczeństwo realizowanych zobowiązań wynikających z umów o podwykonawstwo. Wykonawca zatrudni wystarczającą liczbę pracowników do terminowej realizacji prac, a każdy zatrudniony będzie posiadał niezbędne kwalifikacje do zapewnienia należytego postępu prac i zadawalającego wykonania robót. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzania i przekazywania Zamawiającemu w formie elektronicznej miesięcznych raportów zawierających następujące informacje o: 1) masę odpadów oraz sposób ich zagospodarowania, wraz ze wskazaniem instalacji, do której zostały przekazane odebrane odpady oraz pozostałości z sortowania odpadów przeznaczonych do składowania, 2) liczbie wywozów oraz miejsc, z których zostały odebrane odpady w ramach realizacji umowy. Raport, o którym mowa w ust. 15 zostanie przekazany do siedziby Zamawiającego wraz z kartami przekazania odpadów (jeśli dotyczą) do 7 dnia każdego następnego miesiąca.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV: 90511000-2, 90512000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
149025
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Remondis Tarnowskie Góry Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
875.19
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI ŚWIERKLANIEC
więcej: przetargi ŚWIERKLANIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie (niesegregowanych i segregowanych) odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i domków letniskowych, położonych na terenie Gminy Perlejewo
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu gminy Sosnowica w 2025 roku.
- Realizacja usługi polegającej na prowadzeniu stacjonarnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) dla mieszkańców z terenu Gminy Żabia Wola za rok 2025
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Tuplice w 2025 roku
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Siemiątkowo w 2025 r.
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.