To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-11
Ogłoszenie nr 500072817-N-2017 z dnia 11-12-2017 r.
13 Wojskowy Oddział Gospodarczy: DOSTAWA ŚRODKÓW DO HIGIENIZACJI ORAZ NACZYŃ JEDNORAZOWYCH - sprawa 141/2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 612446-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500057718-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
I. 1) NAZWA I ADRES:
13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 34090727700000,
ul. ul. Czwartaków
3,
86-300
Grudziądz, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
261 48 32 90, 261 48 32 00, e-mail
13wog.przetargi@ron.mil.pl, faks
261 48 32 22.
Adres strony internetowej (url): www.13wog.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
nie dotyczy
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA ŚRODKÓW DO HIGIENIZACJI ORAZ NACZYŃ JEDNORAZOWYCH - sprawa 141/2017
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):141/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa środków do higienizacji oraz naczyń jednorazowych, zgodnie z wymaganiami określonymi poniżej, opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do umowy oraz warunkami wyszczególnionymi w Umowie w ilościach w asortymencie następująco: Filiżanki z tworzyw sztucznych jednorazowego użytku opak. 20; Płyn do ręcznego mycia naczyń l.- 600; Środek do osadów mineralnych - odkamieniacz l.-500; Płyn do dezynfekcji rąk szt. 80; Gąbka - zmywak do mycia ręcznego naczyń i powierzchni kuchennych opak. 600; Ścierka 40x40 cm opak. 400; Reklamówka jednorazowego użytku opak. 400; Ściągaczka do wody - metalowa szt. 40; Proszek do usuwania osadów po kawie i herbacie kg 60; Rękawice lateksowe opak 350; Rękawice nitrylowe opak. 350; Środek do mycia i dezynfekcji sprzętu i wyposażenia w pomieszczeniach stołówek -kuchni szt. 40; Widelec jednorazowego użytku opak. 1350; Nóż jednorazowego użytku opak. 1350; Uniwersalny płyn do mycia powierzchni roboczych l.- 500; Folia przeciwsłoneczna m 31; Płyn myjąco-nabłyszczający do pieców typu "UNOX" opak. 5 Środek do pianowego mycia powierzchni kuchennych typu FOAM NEUTRAL 333 opak. 80; Papier biały kg 50. Miejsce dostawy: magazyn służby żywnościowej 13WOG - budynek nr 6 - znajdujący się przy ul. Bema 3, 86-300 Grudziądz; Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 18424300-0, 19520000-7, 37823300-6, 39222100-5, 39222110-8, 39224300-1, 39224320-7, 39514200-0, 39830000-9, 39832000-3, 39832100-4 2. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia winien być pełnowartościowy, w pierwszym gatunku, nie noszący znamion użytkowania / otwierania itp, spełniający wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia. 2) Przedmiot zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczony do Zamawiającego winien być jednakowy tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych / właściwościach fizyczno-chemicznych w zależności od rodzaju danego produktu, kolorystyce, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia (o ile dotyczy) i wyprodukowany w roku 2017. 3) Przedmiot zamówienia winien być opakowany w nienaruszone, oryginale opakowania fabryczne bez uszkodzonych zabezpieczeń stosowanym przez producenta (np. plomba, oryginalna taśma) i/lub w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych / właściwości fizyczno-chemicznych (w zależności od produktu) podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. Opakowanie musi umożliwiać pełną identyfikację towaru bez jego otwierania np. poprzez wskazanie na nim ilości, rodzaju, parametrów, terminu przydatności (o ile dotyczy). Opakowania produktów winny być oznakowane w języku polskim oraz zawierać co najmniej: ? znaki identyfikujące produkt (w szczególności znak towarowy lub markę producenta), ? numer katalogowy (jeżeli dotyczy), ilość sztuk w opakowaniu ? gramaturę - o ile dotyczy danego produktu. W przypadku naczyń jednorazowego użytku: w opakowaniu zbiorczym winien być pakowany asortyment tylko jednego rodzaju - nie dopuszcza się pakowania w opakowaniu zbiorczym łącznie kubków czy sztućców, całość ma być znakowana symbolem widelca lub kieliszka świadczącym o dopuszczeniu produktu do kontaktu z żywnością. Każdy dostarczony produkt musi posiadać tzw. etykietę z informacjami o produkcie na opakowaniu jednostkowym i zbiorczym w szczególności zawierającą: nazwę towaru, producenta, datę produkcji i datę ważności do użycia. 4) Oferowane naczynia i sztućce jednorazowego użytku muszą być wykonane z materiału przeznaczonego do kontaktu z żywnością (polistyren o ciężarze właściwym od 1,00 do 1,05 g/cm3), zapewniającego spełnienie przez gotowy wyrób wszystkich wymagań w szczególności wynikających z: ? Rozporządzenia (WE) Nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające je dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG (Dz. U. UE Nr L 338/4); ? Rozporządzenie Komisji (WE) nr 10/2011 z dnia 14 stycznia 2011 r. w sprawie materiałów i wyrobów z tworzyw sztucznych przeznaczonych do kontaktu z żywnością (Dz.U.UE.L.2011.12.1 z późniejszymi zmianami); 2. Wykonawca powinien zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, parametru, koloru lub innego parametru, leży to w gestii Wykonawcy. 3. Zamawiający wymaga zaoferowania przedmiotu zamówienia spełniającego co najmniej wymagania minimalne określone przez Zamawiającego w treści Załącznika nr 1a do SIWZ oraz nie gorszego w zakresie jakości przy zachowaniu jego odpowiedniej funkcjonalności i celu przeznaczenia. 4. Każdy dostarczony przedmiot zamówienia winien być zgodny z obowiązującymi normami oraz posiadać deklaracje zgodności, atesty/aprobaty dopuszczające do użytku (o ile dotyczy danego produktu). Zamawiający określił w treści Umowy - § 2 ust. 5 - dokumenty, które Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą. 5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia z terminem przydatności do użycia wynoszącym co najmniej 12-miesięcy - licząc bieg terminów od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy. 6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt oraz zapewnić rozładunek i wniesienie dostarczonych produktów do pomieszczenia magazynu wskazanego przez pracownika Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy na warunkach określonych treścią zawartej umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 18424300-0
Dodatkowe kody CPV: 19520000-7, 37823300-6, 39222100-5, 39222110-8, 39224300-1, 39224320-7, 39514200-0, 39830000-9, 39832000-3, 39832100-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: DOSTAWA ŚRODKÓW DO HIGIENIZACJI ORAZ NACZYŃ JEDNORAZOWYCH |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
37952.20
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.P.H TESS Małgorzata i Sławomir Maksymowicz Sp. j.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
45463.21
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Rozbudowa i przebudowa zabytkowego budynku Pastorówki w miejscowości Mokre celem adaptacji do potrzeb lokalnej społeczności
- Budowa placu manewrowego wraz z wiatą garażową w ramach projektu pn. "Nowe umiejętności-nowe możliwości-zakup wyposażenia na potrzeby prowadzenia kursu obsługi wózków jezdniowych dla uczniów ZSE...".
- Dostawa niszczarek oraz stalowych szaf na akta - 28/2025
- Nazwa zamówienia: Usługa organizacji wypoczynku letniego - kolonii profilaktycznych z elementami socjoterapii dla dzieci i młodzieży będących pod opieką CPDiPR w Grudziądzu
- Budowa boisk do sportów plażowych "STRZEMYK ARENA" wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Dostawy warzyw, owoców, ziemniaków jadalnych oraz kiszonek dla Zakładu Karnego Nr 1 w Grudziądzu.
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa - środki czystości i artykuły przemysłowe na potrzeby Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu.
- Dostawa środków czystości dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie - II PRZETARG dla PAKIETU NR 2
- Dostawa środków czystości dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zawierciu
- Dostawa środków czystości do magazynu na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o.
- 19/25 - Dostawa środków czystości i artykułów przemysłowych
- Dostawa fartucha chirurgicznego niesterylnego, ochraniaczy foliowych, stazy wielokrotnego użytku oraz opatrunku do mocowania kaniul.
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.