To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-11
Ogłoszenie nr 500073133-N-2017 z dnia 11-12-2017 r.
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów: Wykonanie usługi sprzątania nieruchomości stanowiących własność m.st. Warszawy zarządzanych prze Wydział Zasobów Lokalowych dla Dzielnicy Ursynów.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 614222-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, Krajowy numer identyfikacyjny 1525964000000,
ul. al. Komisji Edukacji Narodowej
61,
02777
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 443 71 01, e-mail
zam_publ@ursynow.pl, faks
22 443 71 02.
Adres strony internetowej (url): www.ursynow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usługi sprzątania nieruchomości stanowiących własność m.st. Warszawy zarządzanych prze Wydział Zasobów Lokalowych dla Dzielnicy Ursynów.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):KZP-XII-WZP.271.105.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi sprzątania nieruchomości stanowiących własność m.st. Warszawy to jest sprzątanie powierzchni zewnętrznych utwardzonych i nieutwardzonych, w tym ciągów pieszo-jezdnych wraz z odśnieżaniem w okresie zimowym, sprzątanie powierzchni wewnętrznych oraz terenów zieleni zarządzanych przez Wydział Zasobów Lokalowych dla Dzielnicy Ursynów. Zestawienie powierzchni do sprzątania - zasób lokalowy Ursynów 01.12.2017 r. - 30.09.2018 r. Lokalizacja powierzchnia wewnętrzna budynku (m2) powierzchnia zewnętrzna utwardzona (m2) powierzchnia trawników (m2) Razem powierzchnie sprzątane (m2) Stary zasób 1 375,98 4 869,80 7 371,00 13 616,78 Nowy zasób - Osiedle Kłobucka 14-18D 5 665,09 5 890,00 4 280,00 15 835,09 Razem powierzchnie sprzątane 7 041,07 10 759,80 11 651,00 29 451,87 Ogółem powierzchnie 29 451,87 Szczegółowy wykaz nieruchomości i powierzchni zawarty jest w załączniku nr 1 do wzoru umowy. PRZEWIDYWANY PODZIAŁ ZAMÓWIENIA NA CZĘŚCI Zamawiający nie przewiduje podziału zamówienia na części. Jego podział i skoordynowanie działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić wykonaniu zamówienia. Ponadto zamówienie niepodzielone nie ogranicza uczestnictwa małych i średnich przedsiębiorstw w postępowaniu. Klauzule społeczne: 1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579) 2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na usługę sprzątania przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. 3. Warunek, o którym mowa w § 3 ust. 12 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób wykonujących wskazane czynności zgodne z zał. nr 2 . 4. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności zgodnie z zał. nr 2. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w zał. 2 czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; 6. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w zał. nr 2 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 9 ust. 12 umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w zał. 2 czynności. 7. W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Reakcja na trudne warunki pogodowe: Zamawiający wymaga aby w sezonie od jesieni do wiosny, codzienne, niezależnie od pory dnia (włącznie z dniami wolnymi od pracy i świątecznymi), przy obfitych opadach śniegu Wykonawca rozpoczynał oczyszczanie najpóźniej do 1 godziny od powstania opadów śniegu i uzyskał efekt oczyszczonej ze śniegu i nieoblodzonej powierzchni nie dłużej niż 3 godziny po zakończeniu opadów śniegu. Inne ustalenia: Kalkulując cenę oferent powinien uwzględnić przypadki zmiany powierzchni przeznaczonej do sprzątania zarówno in minus, jak in plus w wyniku niemożliwych do przewidzenia na etapie postępowania, przypadków takich jak sprzedaż nieruchomości, przekazanie jej w administrowanie obcej jednostce, nabycie nieruchomości lub otrzymanie nieruchomości w administrowanie od innych jednostek, zmiana powierzchni w wyniku przebudowy, itp. Zamawiający uwzględnił w wykazie powierzchni (załącznik nr 1 do wzoru umowy) rezerwę powierzchni w wysokości 20 m2, jednak nie jest to wielkość bezwzględna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w którym zawarty jest zakres czynności i obowiązków Wykonawcy określa załącznik nr 7 do SIWZ oraz: - wykaz nieruchomości i powierzchni do sprzątania stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ oraz stanowiący jednocześnie załącznik nr 1 do umowy - wzór umowy - stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ - formularz cenowy - stanowiący załącznik nr 1a do SIWZ Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia zawarcia umowy, nie wcześniej niż od dnia 01.12.2017 r. do dnia 30.09.2018 r., lub do wyczerpania maksymalnej kwoty wynagrodzenia, o której mowa w § 6 ust. 1 umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90610000-6
Dodatkowe kody CPV: 90911200-8, 90911300-9, 90914000-7, 90620000-9, 90630000-2, 77312000-2, 77314100-5, 75123000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
135500.81
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MASTER Jacek Janicki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
164487.65
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe sprzątanie w zakresie utrzymania czystości w obiektach Namysłowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Namysłowie.
- Usługi z zakresu utrzymania obiektów turystycznych, rekreacyjnych i edukacyjnych na terenie Nadleśnictwa Niepołomice w 2025 r.
- Sprzątanie miejsc noclegowych w Leśnym Ośrodku Edukacyjnym w Jedlni Letnisko w 2025 roku - II postępowanie
- Świadczenie usług utrzymania zieleni i czystości terenów zielonych na terenie obiektu Gliwice Centrum Przesiadkowe
- Koszenie traw w ciągach dróg powiatowych na terenie Powiatu Wadowickiego w 2025 r. według 11 zadań
- Wykaszanie traw w pasie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.