Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-05
Ogłoszenie nr 500073370-N-2018 z dnia 05-04-2018 r.
Lublin:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 524879-N-2018
Data: 28/03/2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Muzeum Lubelskie w Lublinie, Krajowy numer identyfikacyjny 27668200000,
ul. ul. Zamkowa
9,
20117
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
081 5325001 w. 13, e-mail
administracja@zamek-lublin.pl, faks
815 321 743.
Adres strony internetowej (url): http://www.muzeumlubelskie.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
III
Punkt:
III.1.3)
W ogłoszeniu jest:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Posiadania wiedzy i doświadczenia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający żąda od Wykonawcy składającego ofertę, by w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał: 1. 1. co najmniej jedną usługę w zakresie zarządzania procesem inwestycyjnym, obejmującym roboty budowlane oraz dostawy wyposażenia o wartości inwestycji nie mniejszej niż 5.000.000,00 zł brutto, 1. 2. co najmniej jedną usługę polegającą na zarządzaniu i rozliczeniu projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych, przy czym wartość projektu wynosiła co najmniej 5.000.000,00 zł. brutto. 1. 3. Wykonawca musi udokumentować, że wyżej wymienione usługi wykonał z należytą starannością, załączając dokumenty potwierdzające ich należytą realizację, a w wykazie podać wartość inwestycji, przedmiot (zakres, rodzaj), daty wykonania i odbiorców. 1. 4. Wartości pieniężne wskazane w celu wykazania przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa wyżej, podane w walutach obcych, należy przeliczyć na złote polskie wg średniego kursu walut NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o niniejszym przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 2. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.: 2.1 co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję Kierownik zespołu zarządzającego projektem [do którego głównych obowiązków należy w szczególności: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad realizacją przedmiotu zamówienia ze strony Wykonawcy, kontrola i koordynowanie pracy personelu Wykonawcy, kontrola formalna i merytoryczna dokumentów opracowanych lub weryfikowanych przez Wykonawcę, czynności z zakresu zarządzania ryzykiem wraz z monitorowaniem] posiadającą doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika / Koordynatora przy realizacji co najmniej dwóch inwestycji w fazie ich realizacji i odbioru o wartości każdej co najmniej 5.000.000,00 zł. brutto, 2.2. co najmniej jedną osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji Specjalisty ds. księgowych, rozliczeń i sprawozdawczości [do którego głównych obowiązków należy w szczególności: doradztwo w zakresie planowania finansowego, nadzór finansowy nad realizacją projektu, prowadzenie rozliczeń projektu, prowadzenie dokumentacji dot. sprawozdawczości i raportowania oraz inne czynności przewidziane w OPZ wynikające z zarządzania i prowadzonego doradztwa finansowego, a które są niezbędne do prawidłowej realizacji projektu, doradztwo w zakresie poprawności prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz inne czynności przewidziane w OPZ wynikające z doradztwa finansowego] posiadającą wykształcenie wyższe kierunkowe z zakresu rachunkowości lub posiadającą uprawnienia do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz posiadającą doświadczenie w prowadzeniu dokumentacji księgowej w zakresie rachunkowości przy realizacji co najmniej jednego projektu / inwestycji w fazie ich realizacji i odbioru wartości co najmniej 1.000.000,00 zł. brutto. 2.3.co najmniej jedną osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji Specjalisty ds. zamówień publicznych [do którego głównych obowiązków należy w szczególności: doradztwo oraz przygotowanie i prowadzenie przy udziale przedstawicieli zamawiającego postępowań o udzielenie zamówień publicznych w ramach projektu, doradztwo we wszelkich sprawach związanych z realizacją projektu, w których przepisy Pzp mają lub mogą mieć zastosowanie, w tym zakresie ewentualnych zmian zawartych z wykonawcami umów pod kątem ich zgodności z Pzp] posiadającą wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych w co najmniej jednym projekcie /inwestycji o wartości nie mniejszej niż 5 000.000, 00 zł brutto. 2.4. co najmniej jedną osobą posiadająca uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata [do którego głównych obowiązków należy w szczególności: świadczenie pomocy prawnej w zakresie spraw związanych z realizacją projektu wskazanych w OPZ] posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu radcy lub adwokata w zakresie obsługi prawnej związanej z realizacją lub nadzorem nad realizacją co najmniej jednej inwestycji o wartości nie mniejszej niż 5.000.000, 00 zł brutto.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
W ogłoszeniu powinno być:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Posiadania wiedzy i doświadczenia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający żąda od Wykonawcy składającego ofertę, by w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał: 1. 1. co najmniej jedną usługę w zakresie zarządzania procesem inwestycyjnym, obejmującym roboty budowlane oraz dostawy wyposażenia o wartości inwestycji nie mniejszej niż 5.000.000,00 zł brutto, 1. 2. co najmniej jedną usługę polegającą na zarządzaniu i rozliczeniu projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych, przy czym wartość projektu wynosiła co najmniej 5.000.000,00 zł. brutto. 1. 3. Wykonawca musi udokumentować, że wyżej wymienione usługi wykonał z należytą starannością, załączając dokumenty potwierdzające ich należytą realizację, a w wykazie podać wartość inwestycji, przedmiot (zakres, rodzaj), daty wykonania i odbiorców. 1. 4. Wartości pieniężne wskazane w celu wykazania przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa wyżej, podane w walutach obcych, należy przeliczyć na złote polskie wg średniego kursu walut NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o niniejszym przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 2. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.: 2.1 co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję Kierownik zespołu zarządzającego projektem [do którego głównych obowiązków należy w szczególności: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad realizacją przedmiotu zamówienia ze strony Wykonawcy, kontrola i koordynowanie pracy personelu Wykonawcy, kontrola formalna i merytoryczna dokumentów opracowanych lub weryfikowanych przez Wykonawcę, czynności z zakresu zarządzania ryzykiem wraz z monitorowaniem] posiadającą doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika / Koordynatora przy realizacji co najmniej dwóch inwestycji w fazie ich realizacji i odbioru o wartości każdej co najmniej 5.000.000,00 zł. brutto, 2.2. co najmniej jedną osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji Specjalisty ds. księgowych, rozliczeń i sprawozdawczości [do którego głównych obowiązków należy w szczególności: doradztwo w zakresie planowania finansowego, nadzór finansowy nad realizacją projektu, prowadzenie rozliczeń projektu, prowadzenie dokumentacji dot. sprawozdawczości i raportowania oraz inne czynności przewidziane w OPZ wynikające z zarządzania i prowadzonego doradztwa finansowego, a które są niezbędne do prawidłowej realizacji projektu, doradztwo w zakresie poprawności prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz inne czynności przewidziane w OPZ wynikające z doradztwa finansowego] posiadającą wykształcenie wyższe kierunkowe z zakresu rachunkowości lub posiadającą uprawnienia do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz posiadającą doświadczenie w prowadzeniu dokumentacji księgowej w zakresie rachunkowości przy realizacji co najmniej jednego projektu / inwestycji w fazie ich realizacji i odbioru wartości co najmniej 1.000.000,00 zł. brutto. 2.3.co najmniej jedną osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji Specjalisty ds. zamówień publicznych [do którego głównych obowiązków należy w szczególności: doradztwo oraz przygotowanie i prowadzenie przy udziale przedstawicieli zamawiającego postępowań o udzielenie zamówień publicznych w ramach projektu, doradztwo we wszelkich sprawach związanych z realizacją projektu, w których przepisy Pzp mają lub mogą mieć zastosowanie, w tym zakresie ewentualnych zmian zawartych z wykonawcami umów pod kątem ich zgodności z Pzp] posiadającą wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych w co najmniej jednym projekcie /inwestycji o wartości nie mniejszej niż 5 000.000, 00 zł brutto. 2.4. co najmniej jedną osobą posiadająca uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata [do którego głównych obowiązków należy w szczególności: świadczenie pomocy prawnej w zakresie spraw związanych z realizacją projektu wskazanych w OPZ] posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu radcy lub adwokata w zakresie obsługi prawnej związanej z realizacją lub nadzorem nad realizacją co najmniej jednej inwestycji o wartości nie mniejszej niż 5.000.000, 00 zł brutto.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: TAK
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
IV.6.2)
W ogłoszeniu jest:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-04-09, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
W ogłoszeniu powinno być:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-04-11, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Opracowanie aktualizacji projektów stałej organizacji ruchu drogowego
- Dostawa środków czystości oraz papierowych środków toaletowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie w 2025 r.
- Świadczenie usług kompleksowej obsługi prawnej 1 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SPZOZ w Lublinie oraz 1 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SPZOZ w Lublinie Filia w Ełku
- Dostawa oprogramowania antywirusowego dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
- Wykonanie systemu kontroli dostępu oraz systemu sygnalizacji włamania i napadu w budynku WBiA oraz WICA przy ul. Nadbystrzyckiej 40 w Lublinie
- dostawa leków i wyrobów medycznych - 4 zadania
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.