eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oława"Utrzymanie urządzeń melioracyjnych na terenie Nadleśnictwa Oława"



Ogłoszenie z dnia 2017-12-11

Ogłoszenie nr 500073420-N-2017 z dnia 11-12-2017 r.

Oława: "Utrzymanie urządzeń melioracyjnych na terenie Nadleśnictwa Oława"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 590770-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500061993-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Oława, Krajowy numer identyfikacyjny 93102416100000, ul. Bystrzyca, ul. Lipowa 8, 55200 Oława, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 3036724, 3036725, e-mail joanna.kaczmarek@wroclaw.lasy.gov.pl, faks 713 036 724.
Adres strony internetowej (url): http://www.olawa.wroclaw.lasy.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: PAŃSTWOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NIEPOSIADAJĄCA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Utrzymanie urządzeń melioracyjnych na terenie Nadleśnictwa Oława"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SA.270.34.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na utrzymaniu urządzeń melioracyjnych na terenie Nadleśnictwa Oława Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 części: Część nr 1 - utrzymanie urządzeń melioracyjnych na terenie leśnictwa Kopalina Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo i realizowany będzie w oparciu o dokumentację projektową, w tym między innymi o : o przedmiar robót dla rowu MŁ7- stanowiący załącznik nr 10.1 do SIWZ o przedmiar robót dla rowu MŁ6- stanowiący załącznik nr 10.2 do SIWZ o przedmiar robót dla przepustu nr 34- stanowiący załącznik nr 10.3 do SIWZ o przedmiar robót dla przepustu nr 41- stanowiący załącznik nr 10.4 do SIWZ o przedmiar robót dla przepustu nr 233- stanowiący załącznik nr 10.5 do SIWZ o przedmiar robót dla przepustu nr 36B- stanowiący załącznik nr 10.6 do SIWZ o przedmiar robót dla przepustu nr 49- stanowiący załącznik nr 10.7 do SIWZ o przedmiar robót dla przepustu nr 50- stanowiący załącznik nr 10.8 do SIWZ o przedmiar robót dla przepustu nr 26B- stanowiący załącznik nr 10.9 do SIWZ uproszczony projekt budowlany oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych- stanowiące odpowiednio załączniki: o dla rowu MŁ7- stanowiący załącznik nr 11.1 do SIWZ o dla rowu MŁ6- stanowiący załącznik nr 11.2 do SIWZ o dla przepustu nr 34- stanowiący załącznik nr 11.3 do SIWZ o dla przepustu nr 41- stanowiący załącznik nr 11.4 do SIWZ o dla przepustu nr 233- stanowiący załącznik nr 11.5 do SIWZ o dla przepustu nr 36B- stanowiący załącznik nr 11.6 do SIWZ o dla przepustu nr 49- stanowiący załącznik nr 11.7 do SIWZ o dla przepustu nr 50- stanowiący załącznik nr 11.8 do SIWZ o dla przepustu nr 26B- stanowiący załącznik nr 11.9 do SIWZ Część nr 2 - utrzymanie urządzeń melioracyjnych na terenie leśnictwa Jelcz Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo i realizowany będzie w oparciu o dokumentację projektową, w tym między innymi o : o przedmiar robót dla rowu Sa-4-2- stanowiący załącznik nr 12.1 do SIWZ o przedmiar robót dla rowu Mł-2-4- stanowiący załącznik nr 12.2 do SIWZ o przedmiar robót dla rowu Mł-2-4-1- stanowiący załącznik nr 12.3 do SIWZ o przedmiar robót dla rowu Mł-2-4-1-1- stanowiący załącznik nr 12.4 do SIWZ o przedmiar robót dla rowu Sa-4-3- stanowiący załącznik nr 12.5 do SIWZ o przedmiar robót dla rowu Sa-4-4- stanowiący załącznik nr 12.6 do SIWZ o przedmiar robót dla przepustu nr 256- stanowiący załącznik nr 12.7 do SIWZ o przedmiar robót dla przepustu nr 264- stanowiący załącznik nr 12.8 do SIWZ o przedmiar robót dla przepustu nr 263- stanowiący załącznik nr 12.9 do SIWZ o przedmiar robót dla przepustu nr 262- stanowiący załącznik nr 12.10 do SIWZ o przedmiar robót dla przepustu nr 258- stanowiący załącznik nr 12.11 do SIWZ uproszczony projekt budowlany oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych- stanowiące odpowiednio załączniki: o dla rowu Sa-4-2- stanowiący załącznik nr 13.1 do SIWZ o dla rowu Mł-2-4- stanowiący załącznik nr 13.2 do SIWZ o dla rowu Mł-2-4-1- stanowiący załącznik nr 13.3 do SIWZ o dla rowu Mł-2-4-1-1- stanowiący załącznik nr 13.4 do SIWZ o dla rowu Sa-4-3- stanowiący załącznik nr 13.5 do SIWZ o dla rowu Sa-4-4- stanowiący załącznik nr 13.6 do SIWZ o dla przepustu nr 256- stanowiący załącznik nr 13.7 do SIWZ o dla przepustu nr 264- stanowiący załącznik nr 13.8 do SIWZ o dla przepustu nr 263- stanowiący załącznik nr 13.9 do SIWZ o dla przepustu nr 262- stanowiący załącznik nr 13.10 do SIWZ o dla przepustu nr 258- stanowiący załącznik nr 13.11 do SIWZ ZAKRES ROBÓT OBEJMUJE: Zakres robót objętych niniejszym zamówieniem obejmuje między innymi nw. prace: o ręczne wykoszenie porostów, o usuwanie namułu. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: 1. zorganizowanie na swój koszt terenu robót oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż., 2. zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem przetargu, 3. uporządkowanie terenu robót po ich zakończeniu i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego. 4. zagospodarowanie ewentualnych odpadów - zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. z 2013 r. poz. 21); 5. zabezpieczenie pomieszczeń socjalnych dla personelu Wykonawcy i ewentualnych podwykonawców; 6. Wykonawca zobowiązany jest do codziennego utrzymania czystości i porządku na terenie objętym wykonawstwem prac (bieżące usuwanie odpadów i innych przeszkód na drodze dojazdowej, porządkowanie narzędzi pracy).


II.4) Główny kod CPV: 45.24.40.00 - Wodne roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
OD DNIA 06.11.2017R. DO DNIA 15.12.2017R.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część nr 2 - utrzymanie urządzeń melioracyjnych na terenie leśnictwa Jelcz
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 06/11/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Zmechanizowane Roboty Ziemne Andrzej Korczyński , , Gierszowice 1 , 49-332, Gierszowice , kraj/woj. Polska

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 46214.11 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
08/12/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
ZMIANA PRZEWIDZIANA W SIWZ I OGŁOSZENIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA; ZMIANA TERMINU REALIZACJI ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO; WYDŁUŻENIE TERMINU REALIZACJI ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO DO DNIA 22.12.2017R.

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Roboty dodatkowe z zakresu karczowania, 3. Dodatkowo, po usunięciu pniaków z korzeniami, w profilach poprzecznych rowów (na skarpach oraz w dnie) powstaną wyrwy powodujące nieprawidłowości w kształcie oraz funkcji rowów.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
na podstawie wniosku wykonawcy robót budowlanych firmy Zmechanizowane Roboty Ziemne Andrzej Korczyński z dnia 23.11.2017r., (data wpływu 27.11.2017 r.), oraz opinię inspektora nadzoru z dnia 29.11.2017 r. (data wpływu 30.11.2017 r.) oraz projektanta komisja w składzie j/w dokonała poniższych ustaleń. 1. Roboty budowlane wykazane w przedmiarze robót oraz ujęte w aktualnie obowiązującym harmonogramie rzeczowo - finansowym, dotyczące odmulenia rowów Mł 2-4, Mł-2-4-1-1, Sa-4-2, Sa-4-3, Sa-4-4 zostały zrealizowane przez Wykonawcę. Po ujawnieniu prawidłowego profilu rowów w ich profilu poprzecznym pojawiły się korzenie drzew, które uniemożliwiają prawidłowy spływ wody. Sytuacja ta nie była znana Zamawiającemu w momencie przygotowywania opisu przedmiotu zamówienia. 2. Wykonanie prac dodatkowych z zakresu karczowania miałoby polegać na usunięciu 22 pniaków z korzeniami, które znajdują się w przekroju poprzecznym rowów: Sa-4-2 = 4 szt., Mł-2-4 = 9 szt., Mł-2-4-1-1 = 3 szt., Sa-4-3 = 3 szt., Sa-4-4 = 3 szt. 3. Dodatkowo, po usunięciu pniaków z korzeniami, w profilach poprzecznych rowów (na skarpach oraz w dnie) powstaną wyrwy powodujące nieprawidłowości w kształcie oraz funkcji rowów. 4. Wobec ustaleń wykazanych w pkt 2 oraz 3 niniejszego protokołu, komisja wnioskuje o uznanie jako niezbędny, proponowany przez Wykonawcę, zakres prac do prawidłowego funkcjonowania sieci wodnej w granicach mikrozlewni. 5. Wykonawca, w oparciu o przedstawione stanowisko w piśmie z dnia 23.11.2017 r., wnioskuje, ze względu na wstrzymanie robót w dniach od 10.11.2017 r. do 13.11.2017 r. oraz od 20.11. 2017 r. do 22.11.2017 r., co zostało wpisane do dziennika budowy i potwierdzone przez inspektora nadzoru. Wstrzymanie robót w ww. okresie było spowodowane występującymi niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, tj. ciągłym opadem deszczu. Wykonawca wnioskuje o wydłużenie czasu realizacji robót łącznie o 7 dni, tj. do dnia 22.12.2017 r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.