To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-12
Ogłoszenie nr 500073790-N-2017 z dnia 12-12-2017 r.
Gmina Nakło nad Notecią: "Dostawa energii elektrycznej na potrzeby budynków i obiektów Gminy Nakło nad Notecią, jej jednostek organizacyjnych, a także Muzeum Ziemi Krajeńskiej, Nakielskiego Ośrodka Kultury, oraz Powiatowej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2018 r.".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 603219-N_2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500050264-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Powiatowa i Miejska Biblioteka Publiczna, ul. Bartkowskiego 1, 89-100 Nakło nad Notecią, NIP 558-13-74-152, REGON 090462822, Grażyna Ozga - Dyrektor, e-mail: biblioteka@biblioteka-naklo.pl tel./fax 52 386 08 21
Nakielski Ośrodek Kultury, ul. Mickiewicza 3, 89-100 Nakło nad Notecią, NIP 558-00-09-226, REGON: 092551820, Michał Dubkowski - Dyrektor, tel. 52 386 08 62
Muzeum Ziemi Krajeńskiej, ul. Pocztowa 14, 89-100 Nakło nad Notecia, NIP 558-15-95-284, REGON 092564633, Tomasz Pasieka - Dyrektor, tel. 52 386 08 64, e-mail: muzeum@gmina-naklo.pl
Gmina Nakło nad Notecią, ul. Ks. Piotra Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią, NIP 558-176-86-32, REGON: 092350895, Sławomir Napierała - Burmistrz, tel: 52 386 79 00, fax: 52 386 79 11, email: sekretariat@umig.naklo.pl
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Nakło nad Notecią, Krajowy numer identyfikacyjny 092350895,
ul. Ks. Piotra Skargi
7,
89-100
Nakło nad Notecią, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
52 386 79 01, 52 386 79 60, e-mail
malgorzata.balzer@umig.naklo.pl, cybulska.emilia@umig.naklo.pl, faks
52 386 79 02.
Adres strony internetowej (url): www.bip.naklo.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Gmina Nakło nad Notecią w imieniu Powiatowej i Miejskiej Biblioteki Publicznej, Muzeum Ziemi Krajeńskiej oraz Nakielskiego Ośrodka Kultury na mocy udzielonego upoważnienia przeprowadziła wszystkie czynności związane z przeprowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz podpisała umowę.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa energii elektrycznej na potrzeby budynków i obiektów Gminy Nakło nad Notecią, jej jednostek organizacyjnych, a także Muzeum Ziemi Krajeńskiej, Nakielskiego Ośrodka Kultury, oraz Powiatowej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2018 r.".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.30.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1)przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej na potrzeby budynków i obiektów Gminy Nakło nad Notecią, jej jednostek organizacyjnych, a także Muzeum Ziemi Krajeńskiej, Nakielskiego Ośrodka Kultury oraz Powiatowej i Miejskiej Biblioteki Publicznej . Energia elektryczna powinna spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. 2)planowana do pobrania średnioroczna ilość energii elektrycznej wynosi 985,61 MWh. Wskazana powyżej wartość zapotrzebowania na energię elektryczną jest wartością szacunkową, co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Wykonawca winien uwzględnić wahanie poboru energii elektrycznej na poziomie ± 10 %. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszania ilości zamawianej energii elektrycznej, co nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. 3)ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną wynosi 72 szt. 4) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 do SIWZ. Określone w załączniku ilości zapotrzebowania na energię elektryczną są wartościami szacunkowymi co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy. 5)rozliczenia za energię elektryczną czynną odbywać się będą na podstawie rzeczywistych bieżących wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych wg cen i stawek opłat zawartych w ofercie Wykonawcy. 6)dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie - Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 220 ze zm.), przepisach wykonawczych do tej ustawy, a w szczególności Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 roku w sprawie szczególnych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r. Nr 93, poz. 623), Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (tj. Dz.U. z 2013 r., poz. 1200 ze zm.) oraz ogólnie obowiązujących przepisach prawnych. 7)Wykonawca zobowiązany będzie do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe. Wszelkie koszty związane z dokonaniem bilansowania zostaną uwzględnione w cenie energii elektrycznej. 8)usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych z operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD). Operatorem Systemu Dystrybucji dla Zamawiającego jest: ENEA Operator Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu. 9)Wykonawca w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo zobowiązany będzie do zgłoszenia w imieniu własnym i Zamawiającego umowy sprzedaży energii elektrycznej właściwemu OSD zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku braku ważnych umów dystrybucyjnych na dzień zawarcia umowy sprzedaży, lub w trakcie trwania umowy Wykonawca ( w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo) zobowiązany będzie do złożenia w imieniu Zamawiającego wniosków o zawarcie umów dystrybucyjnych oraz złożenia wymaganego przez OSD oświadczenia lub zawarcia umowy. 10) fakturowanie odbywać się będzie na podstawie bieżących wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych za dostawę energii elektrycznej zgodnie z ofertą Wykonawcy. Okresy rozliczeniowe będą tożsame z okresami rozliczeniowymi OSD. 11)Wykonawca wystawia faktury nie później niż w terminie 10 dni roboczych od daty uzyskania od OSD danych o zużyciu energii elektrycznej, z terminem płatności 21 dni od daty dostarczenia faktury Odbiorcy-płatnikowi. 12)Dla wszystkich punktów poboru Zamawiający (Nabywcy/Odbiorcy-płatnicy ) posiadają status odbiorcy końcowego. 13)Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek; 14)Wykonawca nie może, bez pisemnej zgody Zamawiającego, przenieść zobowiązań na osobę trzecią; 15)Wykonawca nie może, bez pisemnej zgody Zamawiającego, scedować na osobę trzecią swoich wierzytelności; 16)Zamawiający nie przewiduje faktury pro-forma.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09300000-2
Dodatkowe kody CPV: 09310000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
216439.96
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Energia i gaz Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
266221.15
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowa dostawa energii cieplnej do budynku Instytutu Ochrony Środowiska - Państwowego Instytutu Badawczego zlokalizowanego w Warszawie przy ul. Trószyńskiego 9".
- Dostawa energii elektrycznej 2025/2026
- Dostawa energii elektrycznej z sieci elektroenergetycznej
- Sukcesywna dostawa energii elektrycznej do budynków zlokalizowanych przy ul. Mińskiej 65 oraz Chodakowskiej 26/32 w Warszawie obejmująca dostawę i dystrybucję
- Dostawa energii elektrycznej dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż z usługą dystrybucji) energii elektrycznej dla obiektów Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Oleśnicy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.