eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynDostawa sprzętu komputerowego dla Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie oraz podległych jednostek województwa warmińsko-mazurskiego.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-12

Ogłoszenie nr 500073806-N-2017 z dnia 12-12-2017 r.

Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie: Dostawa sprzętu komputerowego dla Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie oraz podległych jednostek województwa warmińsko-mazurskiego.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 608271-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie, Krajowy numer identyfikacyjny 001022914, ul. al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 59 A, 10-950 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 89 52 54 100, e-mail is@wm.mofnet.gov.pl, tomasz.anszczak@wm.mofnet.gov.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu komputerowego dla Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie oraz podległych jednostek województwa warmińsko-mazurskiego.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

2801-ILZ.260.61.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie oraz podległych jednostek województwa warmińsko-mazurskiego. 2. Zamówienie podzielono na 5 części wskazanych poniżej: 1)Część I zamówienia: a) Komputer przenośny wraz z oprogramowaniem - 3 szt. b) Komputer przenośny wraz z oprogramowaniem - 6 szt. Szczegółowy opis tej części zamówienia zawiera Załącznik nr 1.1 do SIWZ. 2) Część II zamówienia: Komputer stacjonarny klasy PC wraz z oprogramowaniem -18 szt. Szczegółowy opis tej części zamówienia zawiera Załącznik nr 1.2 do SIWZ. 3) Część III zamówienia: a) Monitor LED 27" - 29" - 17 szt. b) Monitor LED 23,6" - 25" - 15 szt. Szczegółowy opis tej części zamówienia zawiera Załącznik nr 1.3 do SIWZ. 4) Część IV zamówienia: Macierz dyskowa - 1 szt. Szczegółowy opis tej części zamówienia zawiera Załącznik nr 1.4 do SIWZ. 5) Część V zamówienia: a) Oprogramowanie Windows Server Standard Core 2016 MOLP GOV PL (9EM-00227) 16Licenses NoLevel CoreLic - 4 szt. b) Oprogramowanie Windows Remote Desktop Services Device CAL 2016 MOLP GOV (6VC-03259) - 10 szt. c) Oprogramowanie Microsoft Office 365 ProPlus Open PL (Q7Y-00006), subskrypcja roczna - 10 szt. d) Oprogramowanie Microsoft Office 2016 Standard MOLP GOV PL (021-10583) - 20 szt. e) Oprogramowanie Microsoft Office Excel 2016 MOLP GOV PL (065-08592) - 10 szt. f) Oprogramowanie Microsoft Office Word 2016 MOLP GOV PL (059-09096) - 10 szt. Szczegółowy opis tej części zamówienia zawiera Załącznik nr 1.5 do SIWZ. 3. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określono minimalne wymagane parametry techniczne, warunki i okres trwania gwarancji, obsługi serwisowej. Wykonawca może zaoferować modele zgodne z wymaganiami minimalnymi lub modele o wyższych parametrach. 4. Sprzęt komputerowy musi być jednorodny, fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż 12 miesięcy od daty dostawy, nie używany, wolny od wad fizycznych i prawnych. Oprogramowanie dołączone do zaoferowanego sprzętu winno pochodzić z legalnego źródła dystrybucji oraz zapewniać jego legalne użytkowanie na terenie Polski. 5. Wykonawca dostarczy sprzęt własnym transportem, na własny koszt, w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność do budynku Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie przy ul. M. J. Piłsudskiego 59A, w godzinach od 8:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. 6. Zamówienie obejmuje również rozładunek przedmiotu zamówienia w miejscu dostawy, wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 31000000-6


Dodatkowe kody CPV: 30213100-6, 30214000-2, 30231300-0, 30230000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Komputery przenośne wraz z oprogramowaniem

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r poz. 1579) "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodgalającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu" Uzasadnienie faktyczne: W prowadzonym postępowaniu na część I zamówienia nie została złożona żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Komputery stacjonarne klasy PC wraz z oprogramowaniem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 46829.27
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FHU INTERSELL Waldemar Płonka
Email wykonawcy: biuro@intersell.biz
Adres pocztowy: ul. Jesionowa 17A
Kod pocztowy: 42-525
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 59977.26
Oferta z najniższą ceną/kosztem 59977.26
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 59977.26
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Monitory

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r poz. 1579) "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodgalającej odrzuceniu" Uzasadnienie faktyczne: W części III postępowania została złożona tylko jedna oferta przez firmę MCNET Sp. z o.o. Pstrowskiego 14 B/D, 10-602 Olsztyn. Oferta ta została odrzucana na podstawie art. 89 ust.1 pkt 7b ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r poz. 1579) "Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy, jeżeli Zamawiający żądał wniesienia wadium". W związku z powyższym postępowanie w części III zostaje unieważnione gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Macierz dyskowa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 44715.45
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SIGNATI Piotr Fuz
Email wykonawcy: biuro@signati.pl
Adres pocztowy: ul. Grunwaldzka 15K/3
Kod pocztowy: 32-005
Miejscowość: Niepołomice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 57235.09
Oferta z najniższą ceną/kosztem 57235.09
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 57235.09
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Oprogramowanie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 53333.33
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: INNOVATION IN TECHNOLOGY Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Śliwkowa 1
Kod pocztowy: 78-100
Miejscowość: Niekanin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 62100.24
Oferta z najniższą ceną/kosztem 62100.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 64580.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.