eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi AndrespolZakup energii elektrycznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-12

Ogłoszenie nr 500074133-N-2017 z dnia 12-12-2017 r.

Gmina Andrespol: Zakup energii elektrycznej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 611171-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500056109-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Andrespol, Krajowy numer identyfikacyjny 47205774400000, ul. ul. Rokicińska 126, 95020 Andrespol, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 422 132 440, e-mail ug@andrespol.pl, faks 422 132 434.
Adres strony internetowej (url): www.andrespol.bip.cc

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup energii elektrycznej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.7021.01.40.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do jednej lub dwóch części. 3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne (Dz. U z 2017r. poz. 220 z późn. zm.), do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych Gminy Andrespol w okresie od 01.01.2018r. do 31.12.2018r. wyszczególnionych w zestawieniu zbiorczym punktów poboru (załącznik nr 1 i nr 2 do SIWZ). 4. Część nr 1 - Oświetlenie uliczne 1) Przedmiotem zamówienia w ramach Części nr 1 - Oświetlenie uliczne, jest dostawa energii elektrycznej w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne (Dz. U z 2017r. poz. 220 z późn. zm.), w okresie od 01.01.2018r. do 31.12.2018r. do punktów poboru przedstawionych w zestawieniu zbiorczym punktów poboru (załącznik nr 1 do SIWZ). 2) Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną dla obiektów wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ w okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2018 r. wynosi 1 114 947,00 kWh. Faktyczna ilość pobranej przez Zamawiającego energii elektrycznej ustalana będzie i rozliczana na podstawie wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych obiektów. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu niepobrania przez ,,Zamawiającego" szacowanej ilości energii elektrycznej. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, adresy dostaw energii elektrycznej oraz lista obiektów objętych umową wyszczególnione zostały w załączniku nr 1 do SIWZ - Zbiorcze zestawienie punktów poboru - oświetlenie uliczne, stanowiącym integralną część niniejszego SIWZ. 5. Część nr 2 - Pozostałe obiekty 1) Przedmiotem zamówienia w ramach Części nr 2 - Pozostałe obiekty, jest dostawa energii elektrycznej w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne (Dz. U z 2017r. poz. 220 z późn. zm.), w okresie od 01.01.2018r. do 31.12.2018r. do punktów poboru przedstawionych w zestawieniu zbiorczym punktów poboru (załącznik nr 2 do SIWZ). 2) Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną dla obiektów wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ w okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2018 r. wynosi 1 217 663,00 kWh. Faktyczna ilość pobranej przez Zamawiającego energii elektrycznej ustalana będzie i rozliczana na podstawie wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych obiektów. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu niepobrania przez ,,Zamawiającego" szacowanej ilości energii elektrycznej. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, adresy dostaw energii elektrycznej oraz lista obiektów objętych umową wyszczególnione zostały w załączniku nr 2 do SIWZ - Zbiorcze zestawienie punktów poboru - Pozostałe obiekty, stanowiącym integralną część niniejszego SIWZ. 6. Zgodnie z art. 16 ust. 1 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1579) Gmina Andrespol z siedzibą w Andrespolu działa w imieniu własnym oraz jako podmiot upoważniony do przeprowadzenia postępowania w imieniu jednostek organizacyjnych Gminy Andrespol: 1) Zakład Gospodarki Komunalnej w Andrespolu z siedzibą w Wiśniowej Górze, ul. Piekarnicza 6/10, 95 - 020 Andrespol, 2) Samorządowe Przedszkole w Andrespolu, ul. Ceramiczna 4, 95 - 020 Andrespol 3) Samorządowe Przedszkole w Justynowie, ul. Kasprzaka 18, 95 - 020 Andrespol 4) Szkoła Podstawowa z oddziałami przedszkolnymi im. Jana Brzechwy w Justynowie, ul. Łódzka 17, 95 - 020 Andrespol 5) Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Wiśniowej Górze, ul. Tuszyńska 32, 95 - 020 Andrespol 6) Zespół Szkolno - Przedszkolny im. Jana Pawła II w Bedoniu Wsi, ul. Jarzębinowa 1, 95 - 020 Andrespol 7. Gmina Andrespol dla każdej z części zamówienia zawrze we własnym imieniu oraz jednostek organizacyjnych umowę wynikającą z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę energii elektrycznej. 8. Gmina Andrespol i jednostki organizacyjne posiadają zawarte umowy sprzedaży energii elektrycznej, obowiązujące do dnia 31.12.2017r. Z wyłonionym w drodze przetargu sprzedawcą energii czynnej dla każdej z części zamówienia zawarta zostanie nowa umowa sprzedaży energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego i jednostek organizacyjnych. 9. Zamawiający oświadcza, że: 1) procedura wyboru sprzedawcy energii elektrycznej w formie przetargu odbywa się po raz kolejny. 2) ma podpisane umowy z TAURON Sprzedaż Sp. z o. o. na sprzedaż energii elektrycznej - umowy zawarte na czas określony do dnia 31.12.2017r., zgodnie z załącznikiem nr 1 i nr 2 do SIWZ. 3) ma podpisaną umowę kompleksową dla 1 PPE z PGE Obrót S.A. na sprzedaż energii i na dystrybucję energii elektrycznej, z okresem wypowiedzenia 3 miesiące. 4) zawarł umowę z Operatorem Sieci Dystrybucyjnej: PGE Dystrybucja S.A. na czas nieokreślony, który jest dystrybutorem energii elektrycznej na terenie Gminy Andrespol, 5) wyłonionemu w drodze przetargu Sprzedawcy, udostępni PPE w formie elektronicznej. 10. Wykonawca winien posiadać zawartą aktualną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajdują się miejsca dostarczenia energii.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 09310000-5


Dodatkowe kody CPV: 09300000-2, 09000000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Oświetlenie uliczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 247463.85
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: innogy Polska S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 41
Kod pocztowy: 00-347
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 272905.57
Oferta z najniższą ceną/kosztem 272905.57
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 287990.81
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Pozostałe obiekty

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 270261.78
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ENERGA - OBRÓT S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: A. Grunwaldzka 472
Kod pocztowy: 80-309
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 339234.82
Oferta z najniższą ceną/kosztem 339234.82
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 353463.22
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.