To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-12
Ogłoszenie nr 500074272-N-2017 z dnia 12-12-2017 r.
Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o.: Dostawa materiałów opatrunkowych, siatek przepuklinowych oraz systemów do leczenia nietrzymania moczu dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 604716-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500049275-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 23118096000000,
ul. ul. Bohaterów Getta
10,
58-400
Kamienna Góra, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
757 449 033, e-mail
ewincza@pcz.org.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.pcz.org.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka prawa handlowego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów opatrunkowych, siatek przepuklinowych oraz systemów do leczenia nietrzymania moczu dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PN/5/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pakiet nr 1. Gaza bawełniana. Pakiet nr 2. Gipsy syntetyczne, dzianina pod syntetyczny gips. Pakiet nr 3. Opaska podgipsowa, gipsowa. Pakiet nr 4. Opaska do mocowania rurek intubacyjnych i tracheostomijnych. Pakiet nr 5. Opatrunek antybakteryjny jałowy z maścią zawierającą srebro. Pakiet nr 6. Opatrunek antybakteryjny jałowy. Pakiet nr 7. Opatrunek do odleżyny piętowej. Pakiet nr 8. Opatrunek do wkłuć centralnych. Pakiet nr 9. Opatrunek hydrokoloidowy samoprzylepny. Pakiet nr 10. Opatrunek jałowy hydrowłóknisty 1. Pakiet nr 11. Opatrunek jałowy hydrowłóknisty 2. Pakiet nr 12. Opatrunek parafinowy jałowy. Pakiet nr 13. Opatrunek w sprayu lub aerozolu zawierający nanosrebro. Pakiet nr 14. Paski do zamykania ran. Pakiet nr 15. Pieluchy jednorazowe. Pakiet nr 16. Plaster poiniekcyjny. Pakiet nr 17. Przylepiec chirurgiczny. Pakiet nr 18. Siatka chirurgiczna przepuklinowa 1. Pakiet nr 19. Siatka chirurgiczna przepuklinowa 2. Pakiet nr 20. System do podciśnieniowej terapii ran. Pakiet nr 21. System i taśmy do operacyjnego leczenia nietrzymania moczu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33141100-1
Dodatkowe kody CPV: 33141110-4, 33141111-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet nr 1. Gaza bawełniana |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
17192.46
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Polmil Sp. z o. o. S. K. A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
18244.88
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet nr 2. Gipsy syntetyczne, dzianina pod syntetyczny gips |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostaje unieważnione, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4. ustawy Pzp., z uwagi na to, iż cena jedynej złożonej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet nr 3. Opaska podgipsowa, gipsowa |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1498.59
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zarys International Group Sp. z o. o. Sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1834.49
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pakiet nr 4. Opaska do mocowania rurek intubacyjnych i tracheostomijnych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
19903.26
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SINMED Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10222.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Pakiet nr 5. Opatrunek antybakteryjny jałowy z maścią zawierającą srebro |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1519.46
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Paul Hartmann Polska Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1950.62
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Pakiet nr 6. Opatrunek antybakteryjny jałowy |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Brak ofert, postępowanie zostaje unieważnione, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1. ustawy Pzp.,z uwagi na to, iż nie złożono żadnych ofert niepodlegających odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Pakiet nr 7. Opatrunek do odleżyny piętowej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12476.64
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Paul Hartmann Polska Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
12970.37
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Pakiet nr 8. Opatrunek do wkłuć centralnych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
265.83
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: J. Chodacki, A. Misztal MEDICA S. j.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
193.65
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Pakiet nr 9. Opatrunek hydrokoloidowy samoprzylepny |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Brak ofert, postępowanie zostaje unieważnione, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1. ustawy Pzp.,z uwagi na to, iż nie złożono żadnych ofert niepodlegających odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Pakiet nr 10. Opatrunek jałowy hydrowłóknisty 1 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Brak ofert, postępowanie zostaje unieważnione, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1. ustawy Pzp.,z uwagi na to, iż nie złożono żadnych ofert niepodlegających odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Pakiet nr 11. Opatrunek jałowy hydrowłóknisty 2 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Brak ofert, postępowanie zostaje unieważnione, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1. ustawy Pzp., z uwagi na to, iż nie złożono żadnych ofert niepodlegających odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Pakiet nr 12. Opatrunek parafinowy jałowy |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1840.79
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zarys International Group Sp. z o. o. Sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2374.07
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Pakiet nr 13. Opatrunek w sprayu lub aerozolu zawierający nanosrebro |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Brak ofert, postępowanie zostaje unieważnione, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1. ustawy Pzp., z uwagi na to,iż nie złożono żadnych ofert niepodlegających odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Pakiet nr 14. Paski do zamykania ran |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
486.07
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zarys International Group Sp. z o. o. Sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
883.73
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Pakiet nr 15. Pieluchy jednorazowe |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostaje unieważnione, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4. ustawy Pzp., z uwagi na to, iż cena jedynej złożonej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: Pakiet nr 16. Plaster poiniekcyjny |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
187.85
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo TRANS-MED. S. c. , Wioleta Pietrzak, Paulina Domagała
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
175.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 17 NAZWA: Pakiet nr 17. Przylepiec chirurgiczny |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4817.63
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zarys International Group Sp. z o. o. Sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1667.30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 18 NAZWA: Pakiet nr 18. Siatka chirurgiczna przepuklinowa 1 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostaje unieważnione, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp., z uwagi na to, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Formularz cenowy załączony do SIWZ zawiera zbyt lakoniczny opis asortymentowy, uniemożliwiający uzyskanie przedmiotu zamówienia o odpowiedniej jakości. |
|
CZĘŚĆ NR: 19 NAZWA: Pakiet nr 19. Siatka chirurgiczna przepuklinowa 2 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Brak ofert, postępowanie zostaje unieważnione, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1. ustawy Pzp., z uwagi na to,iż nie złożono żadnych ofert niepodlegających odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 20 NAZWA: Pakiet nr 20. System do podciśnieniowej terapii ran |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Brak ofert, postępowanie zostaje unieważnione, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1. ustawy Pzp., z uwagi na to,iż nie złożono żadnych ofert niepodlegających odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 21 NAZWA: Pakiet nr 21. System i taśmy do operacyjnego leczenia nietrzymania moczu |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
20782.50
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Unitech Surgical Sp. z o. o. 30-504 Kraków
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
26406.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KAMIENNEJ GÓRY
- Modernizacja infrastruktury sportowej w obiektach krytej pływalni w Kamiennej Górze
- Administrowanie i bieżące utrzymanie cmentarzy komunalnych oraz cmentarza żydowskiego w Kamiennej Górze
- Roboty konserwacyjne z zakresu bieżącego utrzymania dróg leśnych, drogowych obiektów inżynierskich, retencyjnych, obiektów melioracyjnych, znajdujących się w zarządzie Nadleśnictwa Kamienna Góra
więcej: przetargi w Kamiennej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów szewnych z podziałem na pakiety.
- Dostawa materiałów jednorazowego użytku
- Dostawy materiałów opatrunkowych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie.
- Dostawa materiałów opatrunkowych do Warszawskiego Centrum Opieki Medycznej "Kopernik" Sp. z.o.o
- Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku, opatrunków i pieluchomajtek
- Dostawa materiałów opatrunkowych, materiałów medycznych oraz komponentów do zestawów ratownictwa taktycznego dla potrzeb 35 WOG oraz jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.