eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DębicaPRZEBUDOWA, ROZBUDOWA I NADBUDOWA DOMU KULTURY "ŚNIEŻKA" W DĘBICY - I ETAP.



Ogłoszenie z dnia 2017-12-13

Ogłoszenie nr 500074584-N-2017 z dnia 13-12-2017 r.

Gmina Miasta Dębicy: PRZEBUDOWA, ROZBUDOWA I NADBUDOWA DOMU KULTURY "ŚNIEŻKA" W DĘBICY - I ETAP.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2014-2020 Zamówienie dofinansowane w ramach projektu: "Renowacja zabytkowej części Domu Kultury Śnieżka w Dębicy" nr RPPK.04.04.00-18-0081/16

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500033830-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasta Dębicy, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Ratuszowa 2, 39200 Dębica, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 146 838 100, e-mail umdebica@um.debica.pl, faks 146 838 161.
Adres strony internetowej (url): www.debica.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

PRZEBUDOWA, ROZBUDOWA I NADBUDOWA DOMU KULTURY "ŚNIEŻKA" W DĘBICY - I ETAP.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZP.271.43.2017.MK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

CZĘŚĆ I Wykonanie robót budowlanych dla zadania oznaczonego jako I etap dokumentacji projektowej obejmujące m.in: 1. przebudowę budynku obejmującego pomieszczenia sali kinowo - widowiskowej wraz z dostosowaniem pomieszczeń sali klubowej 2. rozbudowę budynku od stron zachodniej o nową klatkę schodową z pomieszczeniami dydaktycznymi (segment B2) 3. rozbudowę budynku o windę (w miejscu segmentu B1 wraz z dociepleniem i wykończeniem tynkiem ścian styku z segmentem B1 ) 4. przebudowę pomieszczeń biurowych, sal prób oraz szatni i węzłów sanitarnych, 5. wymianę wszystkich instalacji wewnętrznych w tym również nagłośnienia i oświetlenia sali kinowo - widowiskowej 6. osuszenie fundamentów oraz wykonanie nowych izolacji poziomych i pionowych, odgrzybianie, 7. budowę dachu o konstrukcji stalowej, 8. wymianę dachu na nowy nad częścią zabytkową, 9. wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, w części zabytkowej okna należy poddać renowacji, 10. ocieplenie obiektu metodą lekko mokrą z zastosowaniem wełny mineralnej 11. w części zabytkowej elementy dekoracyjne jak np. gzymsy ryzality attyki należy poddać renowacji, w piwnicach w pomieszczeniach gospodarczych należy pozostawić część ścian nieotynkowanych w surowej cegle, przed demontażem tynków należy wykonać badania na obecność polichromii zabytkowych, 12. przebudowę zagospodarowania terenu, 13. przebudowę instalacji sanitarnych - wod. - kan., c.o. przeciwpożarowej, przyłącza wody 14. budowę instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji 15. przebudowę instalacji elektrycznych wew. i zew. oraz oświetlenia budynku, instalacji odgromowej 16. przebudowę przyłączy, teletechnicznej, kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej. Podstawowe parametry budynku przed rozbudową: powierzchnia użytkowa:1738,46 m2, powierzchnia zabudowy: 855,96 m2, kubatura: 8 965,00 m3 CZĘŚĆ II - Dostawa i montaż infokiosku zewnętrznego o wymiarach szerokość min. 600 mm- max 800 mm, wysokość min. 1 600 mm - max - 2 100 mm wraz z wyposażeniem. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy UPzp (wyłącznie dla części 1 zamówienia), osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w Części II i III SIWZ - WU i OPZ Powyższe wymagania określają w szczególności: 1. sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, 2. uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, 3. rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45212300-9


Dodatkowe kody CPV: 35261000-1, 30231100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa i montaż infokiosku przy Domu Kultury "Śnieżka" w Dębicy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 22400
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcji Handlu i Usług "PESAM" J.Mytnik, A.Stusowicz, J. Połeć Spółka Jawna.
Email wykonawcy: biuro@pesam.pl
Adres pocztowy: ul. Tuwima 2
Kod pocztowy: 39-200
Miejscowość: Dębica
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 42987.13
Oferta z najniższą ceną/kosztem 42987.13
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 42987.13
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.