To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-06
Ogłoszenie nr 500074865-N-2018 z dnia 06-04-2018 r.
Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.: Administrowanie budynkami mieszkalnymi dzierżawionymi i zarządzanymi przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w Piotrkowie Trybunalskim
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 530497-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 59063814500000,
ul. Al. 3-go Maja
31,
97300
Piotrków Trybunalski, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
447 323 770, e-mail
sekretariat@tbs.piotrkow.pl, faks
447 323 771.
Adres strony internetowej (url): www.tbs.piotrkow.pl
Adres profilu nabywcy: www.tbs.piotrkow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka z o.o.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Administrowanie budynkami mieszkalnymi dzierżawionymi i zarządzanymi przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w Piotrkowie Trybunalskim
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ER/3121/7/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie składa się z następujących części: Część I: administrowanie nieruchomości wymienionych w załączniku nr 8a. Informacje dodatkowe: wodomierze budynkowe - szt. 35; wodomierze lokalowe - szt. 448; ciepłomierze budynkowe - szt. 3; ciepłomierze lokalowe -4 szt.; ilość chodników - 2.839 m2.; przeglądy techniczne do wykonania w trakcie trwania umowy: roczne - wszystkie budynki, tj. 37 szt., pięcioletnie - 37 szt., próby szczelności instalacji gazu w budynkach, w których istnieje instalacja gazu - 179 lokali , pomiary elektryczne - 12 szt. Ilość lokali mieszkalnych w budynkach - 434 szt., użytkowych - 5 szt. Część II: administrowanie nieruchomości wymienionych w załączniku nr 8b. Informacje dodatkowe: wodomierze budynkowe - szt. 42; wodomierze lokalowe - szt. 482; ciepłomierze budynkowe - szt. 2; ciepłomierze lokalowe -0 szt.; ilość chodników - 2.482 m2.; przeglądy techniczne do wykonania w trakcie trwania umowy : roczne- wszystkie budynki, tj. 54 szt. pięcioletnie - 0 szt., próby szczelności instalacji gazu: - w 275 lokalach., pomiary elektryczne: - 0 szt. Ilość lokali mieszkalnych w budynkach - 521 szt., użytkowych - 5 szt. Część III: administrowanie nieruchomości wymienionych w załączniku nr 8c. Informacje dodatkowe: wodomierze budynkowe - szt. 55; wodomierze lokalowe - szt. 330; ciepłomierze budynkowe - szt. 3; ciepłomierze lokalowe - 25 szt.; ilość chodników - 5.052 m2.; przeglądy techniczne do wykonania w trakcie trwania umowy : roczne - wszystkie budynki, tj. - 73 szt., pięcioletnie - 0 szt., próby szczelności instalacji gazu w 358 lokalach, pomiary elektryczne - 8 szt. Ilość lokali mieszkalnych w budynkach - 544 szt., użytkowych - 62 szt. Część IV: administrowanie nieruchomości wymienionych w załączniku nr 8d. Informacje dodatkowe: wodomierze budynkowe - szt. 52; wodomierze lokalowe - szt. 663; ciepłomierze budynkowe - szt. 3; ciepłomierze lokalowe - 0 szt.; ilość chodników - 8.516 m2.; przeglądy techniczne do wykonania w trakcie trwania umowy : roczne - wszystkie budynki, tj. 56 szt., pięcioletnie - 32 szt., próby szczelności instalacji gazu w 444 lokalach, pomiary elektryczne: 4 szt. Ilość lokali mieszkalnych w budynkach - 614 szt., użytkowych - 82 szt. Uwaga - dotyczy wszystkich części zamówienia: w zakresie terenów zielonych i powierzchni do sprzątania, powierzchni dachów (wszystkie dachy mają powierzchnię mniejszą niż 2000 m2), dróg wewnątrzosiedlowych i placów Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej budynków objętych przedmiotem zamówienia i do ewentualnego dokonania pomiarów powierzchni jw. jeżeli jest to konieczne do prawidłowego przygotowania oferty. W częściach zamówienia objętych przetargiem nie występują place zabaw. Zakres zamówienia: Warunkiem koniecznym dla prawidłowego przygotowania oferty przetargowej jest zapoznanie się zadaniami z zakresu eksploatacji - załącznik do projektu umowy oraz robotami konserwacyjnymi - zasady ogólne wykonania konserwacji i drobnych napraw - załącznik do projektu umowy, a także zapoznanie się z treścią projektu umowy - załącznik nr 9 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 70330000-3
Dodatkowe kody CPV: 70331000-0, 70332000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Adaministrowanie nieruchomościami wymienionymi w załączniku 8a |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
161555.76
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biuro Obsługi Mieszkańców Towarzystwo Gospodarcze Jolanta Pałac, Ilona Pietraszko s. c.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
162076.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Nie jest możliwe oszacowanie wartości części zamówienia powierzonego podwykonawcy. |
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Administrowanie nieruchomości wymienionych w załączniku nr 8b |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
222204.96
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Administracja Budynkami Mieszkalnymi Sławomir Dolny
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
215378.15
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Nie jest możliwe oszacowanie wartości części zamówienia powierzonego podwykonawcy. |
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Administrowanie nieruchomości wymienionych w załączniku nr 8c |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
244403.64
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
250926.17
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Administrowanie nieruchomości wymienionych w załączniku nr 8d |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
311833.68
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.P.U.H. "DOM" Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
342074.07
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Nie jest możliwe oszacowanie wartości części zamówienia powierzonego podwykonawcy. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Sprzedaż i dostarczenie odczynników, podłoży, testów, materiałów zużywalnych dla potrzeb pracowni mikrobiologii wraz z dzierżawą aparatów z wpięciem do LIS i opieką aplikacyjną.
- Zorganizowanie 2 dniowego wyjazdowego spotkania integracyjnego z okazji Dnia Rodzicielstwa zastępczego dla 115 osób, do Energylandii Zator w ramach projektu pn. ,,Rodzina w Centrum"
- WYKONYWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM I NAPRAWĄ OBIEKTÓW INŻYNIERSKICH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Wymiana drzwi zewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Opocznie
- Rozbudowa wewnętrznych instalacji gazu i wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych w Piotrkowie Trybunalskim
- Warsztaty "Certyfikowany szkolny doradca zawodowy - Metoda Achtnicha w praktyce" "Poznaj z nami świat zawodów"- cykl warsztatów dotyczących preorientacji zawodowej dla dzieci z "zerówek"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zarządzanie i administrowanie budynkami pozostającymi w posiadaniu Gminy Miejskiej Chojnice oraz lokalami mieszkalnymi stanowiącymi własność Gminy Miejskiej Chojnice
- Wykonanie opracowań i prac geodezyjnych dla potrzeb Gminy Piaseczno
- Świadczenie kompleksowych usług polegających na zarządzaniu i administrowaniu Targowiskiem Miejskim zwanym "Babski Rynek" położonym w Białej Podlaskiej
- Zarządzanie terenem Ośrodków Rekreacyjnych "Balaton" i "Chechło" w Trzebini
- usługi czyszczenia budynków oraz zarządzania nieruchomościami.
- Wykonanie czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami oraz pełnienie roli wynajmującego w stosunku do lokali.Całkowita pow. użytkowa budynków - max. 190.497,88 m2. Całkowita pow. terenów - max. 592.706.53 m2.
więcej: Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.