eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁęcznaUdzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2 800 000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-15

Ogłoszenie nr 500075883-N-2017 z dnia 15-12-2017 r.

Powiat Łęczyński: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2 800 000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 622337-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Łęczyński, Krajowy numer identyfikacyjny 431019425, ul. Al. Jana Pawła II 95A, 21-010 Łęczna, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. +48815315200, e-mail zamowienia@powiatleczynski.pl, a.jozwiak@powiatleczynski.pl, faks +48817526464.
Adres strony internetowej (url): www.powiatleczynski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2 800 000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IPR.272.4.9.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Rodzaj zamówienia: usługi 3.2. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2 800 000,00zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań. 3.3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: Kwota kredytu: 2 800 000,00 zł Okres kredytowania 157 m-cy od 2017r.-2030r. Uruchomienie kredytu: do dnia 20.12.2017r. 3.1.1. Oprocentowanie kredytu zmienne uzależnione od stawki WIBOR 1M za miesiąc poprzedni (z miesiąca kalendarzowego poprzedzającego okres obrachunkowy jako średnia arytmetyczna wszystkich notowań) powiększone o marżę proponowaną przez bank, wyrażoną w punktach procentowych (dwa miejsca po przecinku), niezmienną w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający informuje, że w okresie obowiązywania umowy stała ma być marża a nie WIBOR 1M. Stała stopa oprocentowania WIBOR 1M podana w SIWZ jest celem porównywalności i przygotowania oferty, dlatego wymaga się jej użycia w stawce podanej na dzień 30 października 2017r. 3.1.2. Karencja w spłacie kapitału trwa do dnia 31.01.2020r. 3.1.3. Spłata kapitału w 132 ratach równych na koniec każdego miesiąca począwszy od 31.01.2020r.do 31.12.2030r. 3.1.4. Spłata rat odsetkowych na koniec każdego miesiąca. Odsetki naliczane będą od faktycznie wykorzystanych środków. Do obliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku. Pierwsza płatność odsetek nastąpi w dniu 31.01.2018r. 3.1.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia faktycznie uruchomionego kredytu. 3.1.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wykorzystania całości lub części kredytu bez ponoszenia kosztów. 3.1.7. W przypadku nie wykorzystania całej kwoty kredytu zostanie ustalony nowy harmonogram spłat kredytu i dokonane ustalenia strony zapiszą w formie aneksu do umowy. 3.1.8. Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 3.1.9. Zamawiający nie przewiduje prowizji z tytułu udzielenia kredytu zgodnie z art.69 ust.2 pkt.9 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. prawo bankowe (t.j. Dz. U z 2017r. poz.1876). 3.1.10. Zamawiający nie przewiduje możliwości pobierania opłat i prowizji bankowych od sporządzania aneksów , prolongat, opinii bankowej dotyczącej realizacji przez Zamawiającego zobowiązań z tyt. kredytu . 3.1.11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca każdorazowo informował w formie pisemnej (faxem bądź drogą elektroniczną) o zbliżającym się terminie spłaty kapitału i odsetek na co najmniej 7 dni przed wymaganym terminem płatności podając w informacji nr konta, na który należy przekazać środki finansowe. 3.1.12. W przypadku, gdy termin spłaty kredytu przypada w dzień wolny od pracy, Zamawiający będzie regulował wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty. 3.1.13. Wykonawca dopuści możliwość na wniosek Zamawiającego, nie częściej niż raz w roku, odroczenia terminu spłaty raty kapitałowej o 1 miesiąc. 3.1.14. Prawnym zabezpieczeniem spłaty udzielonego kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową podpisane przez reprezentację Zarządu Powiatu wraz z kontrasygnatą Skarbnika Powiatu. 3.1.15. Realizacja dyspozycji kredytobiorcy następować będzie w formie bezgotówkowej na rachunek bankowy Powiatu Łęczyńskiego 62 1020 3206 0000 8402 0006 4147 3.1.16. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona najwyżej przedłożenia projektu umowy, zawierającego istotne dla stron postanowienia określone w załączniku nr 4 do SIWZ, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umowa winna zawierać wszystkie elementy wymagane przepisami ustawy prawo bankowe. Zamawiający wymaga w celu sprawnej weryfikacji aby istotne dla stron postanowienia w treści umowy zostały wyodrębnione (inny kolor czcionki, pogrubienie czcionki itp.). 3.1.17. Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiający do SIWZ załączył dokumenty: 1. Informacja Zarządu Powiatu w Łęcznej o kształtowaniu się WPF w tym o przebiegu realizacji przedsięwzięć za I półrocze 2017r. 2. Informacja Zarządu Powiatu w Łęcznej z wykonania budżetu Powiatu w Łęcznej za I półrocze 2017r. 3. Materiały informacyjne do Uchwały budżetowej na 2017r. 4. Materiały informacyjne do Uchwały budżetowej na 2018r. 5. NIP Powiatu 6. NIP Starostwa 7. Objaśnienia do WPF na lata 2018-2021 8. Objaśnienia do Uchwały budżetowej na 2017r. 9. Uchwała RIO w sprawie opinii dotyczącej rocznego sprawozdania z wykonania budżetu za 2016r. 10. Uchwała RIO w sprawie opinii dotyczącej informacji Zarządu Powiatu w Łęcznej o przebiegu wykonania budżetu za I półrocze 2017r. 11. Projekt WPF 2018r. 12. Wykaz przedsięwzięć do 2018r. 13. Sprawozdanie RB 27S III kw. 2017r. 14. Sprawozdanie RB 27S IV kw. 2015r. 15. Sprawozdanie RB 27S IV kw. 2016r. 16. Sprawozdanie RB 28S III kw.2017r. 17. Sprawozdanie RB 28S IV kw. 2015r. 18. Sprawozdanie RB 28S IV kw. 2016 19. Sprawozdanie RB N na dz. 30.09.2017r. 20. Sprawozdanie RB N na dz. 31.12.2015r. 21. Sprawozdanie RB N na dz. 31.12.2016r. 22. Sprawozdanie RB NDS na dz. 31.09.2017r. 23. Sprawozdanie RB NDS na dz. 31.12.2015r. 24. Sprawozdanie RB Z na dz. 30.09.2017r. 25. Sprawozdanie RB Z na dz. 31.12.2015 26. Sprawozdanie RB Z na dz. 31.12.2016r. 27. Sprawozdanie RB NDS na dz. 31.12.2016r. 28. REGON POWIATU 29. REGON STAROSTWA 30. Uchwała RIO w sprawie opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu Powiatu w Łęcznej na lata 2017-2029 31. Uchwała RIO w sprawie zaopiniowania możliwości spłaty kredytu długoterminowego zaciąganego przez Powiat w Łęcznej. 32. Sprawozdanie z wykonania budżetu Powiatu Łęczyńskiego za 2016r. 33. Uchwała Rady Powiatu w sprawie uchwały budżetowej na rok 2017r 34. - 41. Załączniki nr 1-8 do uchwały budżetowej na rok 2017 42. Uchwała Zarządu Powiatu w sprawie przedłożenia informacji o stanie mienia komunalnego . 43. Uchwała RIO w sprawie opinii dotyczącej projektu uchwały budżetowej na 2017r. 44. Uchwała RIO w sprawie opinii o projekcie uchwały WPF na lata 2017-2020 45. Uchwała Rady Powiatu w sprawie WPF na lata 2017-2020 46. Uchwała Zarządu Powiatu w sprawie przyjęcia projektu uchwały w sprawie WPF na lata 2018-2021 47. Projekt uchwały Rady Powiatu w sprawie WPF na lata 2018-2021 48. Projekt uchwały Rady Powiatu w sprawie uchwały budżetowej na 2018r. 49. Objaśnienia do uchwały budżetowej na 2018r. 50. Uchwała Zarządu Powiatu w sprawie przyjęcia projektu uchwały budżetowej na 2018r. 51. Uchwała Zarządu Powiatu w sprawie przyjęcia informacji o przebiegu wykonania budżetu oraz kształtowaniu się WPF w tym o przebiegu realizacji przedsięwzięć za I półrocze 2017r. 52. Uchwała Zarządu Powiatu w sprawie przedłożenia sprawozdania z wykonania budżetu powiatu za rok 2016. 53 - 60 - załączniki nr 1-8 do uchwały z wykonania budżetu za 2016r. 61 - 69 - załączniki nr 1-8 do uchwały z wykonania budżetu na I półrocze 2017r. 70. Uchwała Rady Powiatu zmieniająca uchwałę w sprawie WPF na lata 2017-2020 71. Uchwała Rady Powiatu w sprawie zmian w budżecie powiatu na 2017r. 72. Zaświadczenie ZUS, 73. Zaświadczenie US Powiat, 74. Zaświadczenie US Starostwo. 75. Wykaz instytucji finansujących. 76. Uchwała RIO w sprawie opinii dotyczącej projektu uchwały budżetowej na 2018r. 77.Uchwała RIO w sprawie opinii o projekcie uchwały WPF na lata 2018-2021 3.1.18. Informacje dodatkowe dla Wykonawcy: 1) Powiat Łęczyński posiada udziały w spółce prawa handlowego. 2) Powiat Łęczyński nie wyemitował papierów wartościowych wierzycielskich 3) Powiat Łęczyński nie posiada zobowiązań z tytułu wierzytelności Forfaiting, e-Financing. 4) Powiat Łęczyński nie udzielił poręczeń. 5) Powiat Łęczyński informuje, że w ramach udzielonego kredytu realizowane będą wydatki majątkowe i spłaty wcześniej zaciągniętych zobowiązań. 6) Powiat Łęczyński nie korzysta z wykupu wierzytelności. 7) Na rachunkach bankowych Powiatu nie ciążą zajęcia egzekucyjne 8) Powiat Łęczyński nie posiada zaległych zobowiązań w bankach. 9) W ciągu ostatnich 18 miesięcy w Powiecie Łęczyńskim nie był prowadzony program naprawczy w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych. 10) Wobec Powiatu Łęczyńskiego nie były prowadzone za pośrednictwem komornika sądowego działania windykacyjne zadłużenia w bankach. 11) Powiat Łęczyński nie posiada zaległych zobowiązań wobec ZUS i US.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 538143.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Niemcach
Email wykonawcy: centrala@bsniemce.pl
Adres pocztowy: ul. Lubelska 190
Kod pocztowy: 21-025
Miejscowość: Niemce
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 562048.04
Oferta z najniższą ceną/kosztem 562048.04
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 562048.04
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Zamawiający po pozytywnej opinii Zarządu Powiatu z dnia.06.12.2017r. zwiększył kwotę przeznaczoną na realizację przedmiotu zamówienia do wysokości kwoty najkorzystniejszej oferty.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.