eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Roboty budowlane w obszarze Natura 2000 Ostoja Sławniowicko - Burgrabicka (remont dachu kotłowni w Sławniowicach)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-15

Ogłoszenie nr 500076119-N-2017 z dnia 15-12-2017 r.

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Opolu: Roboty budowlane w obszarze Natura 2000 Ostoja Sławniowicko - Burgrabicka (remont dachu kotłowni w Sławniowicach)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu POIS.02.04.00-00-0117/16 "Ochrona in situ wybranych siedlisk i gatunków w opolskich obszarach Natura 2000", współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 608645-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Opolu, Krajowy numer identyfikacyjny 16022131700000, ul. ul. Obrońców Stalingradu 66, 45512 Opole, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 45 26 230, e-mail Malgorzata.Pach.opole@rdos.gov.pl, faks 77 45 26 231.
Adres strony internetowej (url): http://bip.opole.rdos.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roboty budowlane w obszarze Natura 2000 Ostoja Sławniowicko - Burgrabicka (remont dachu kotłowni w Sławniowicach)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WOF.261.1.93.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są ,,Roboty budowlane w obszarze Natura 2000 Ostoja Sławniowicko - Burgrabicka (remont dachu kotłowni w Sławniowicach)". Roboty budowlane wykonane zostaną na terenie nieruchomości położonej na działce nr 373, obręb ewidencyjny Sławniowice, Gmina Głuchołazy, województwo opolskie, której władającym jest "Marmur" Sławniowice Sp. z o.o., Sławniowice 103, 48-340 Głuchołazy (władający wyraził zgodę na wykonanie przedmiotu zamówienia - porozumienie z Zamawiającym zawarte w dniu 17.08.2017 r.). Podstawą wykonania robót budowlanych jest: a) Dokumentacja projektowa na potrzeby remontu dachu kotłowni w obszarze Natura 2000 Ostoja Sławniowicko - Burgrabicka (stanowisko podkowca małego Rhinolophus hipposideros) - załącznik nr 1 do SIWZ, b)Przedmiar robót dla remontu pokrycia dachu kotłowni w obszarze Natura 2000 Ostoja Slawniowicko - Burgrabicka stanowisko podkowca małego Rhinolophus hipposideros) - załącznik nr 2 do SIWZ, c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla remontu pokrycia dachu kotłowni w obszarze Natura 2000 Ostoja Slawniowicko - Burgrabicka stanowisko podkowca małego Rhinolophus hipposideros) - załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się wykonać wszystkie roboty budowlane wskazane w ww. dokumentach niezbędne do realizacji przedmiotu Umowy. Informacje dotyczące przedmiotu umowy zawarte w SIWZ oraz dokumentach załączonych do niej uważa się za wiążące. Dokumenty te należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wzajemnie wyjaśniające się. W przypadku powstania niedających się pogodzić niezgodności o charakterze technicznym, podstawą do ostatecznego ustalenia przedmiotu zamówienia oraz wyceny tego przedmiotu jest zawsze dokumentacja projektowa. Przedmiar robót należy traktować pomocniczo i nie stanowi on podstawy do określenia ceny oferty. Ryzyko nieprawidłowości ustalenia kosztów wykonania przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Kalkulacje ceny należy przygotować w oparciu o dokumentację projektową i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45213250-0, 45260000-7, 45261000-4, 45261210-9, 45261213-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 88319.52
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma remontowo-budowlana "DANPRO" Daniel Buczyński
Email wykonawcy: d.buczynski@danpro.pl
Adres pocztowy: Os. Broniewskiego 18/2
Kod pocztowy: 29-100
Miejscowość: Włoszczowa
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 100011.30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 100011.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 100011.30
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.