To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-10
Ogłoszenie nr 500077230-N-2018 z dnia 10-04-2018 r.
13 Wojskowy Oddział Gospodarczy: NAPRAWA POKRYCIA DACHU BUDYNKU NR 4 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. 6-GO MARCA 15 W GRUDZIĄDZU - sprawa 11/2018
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 521300-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
I. 1) NAZWA I ADRES:
13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 34090727700000,
ul. ul. Czwartaków
3,
86-300
Grudziądz, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
261 48 32 90, 261 48 32 00, e-mail
13wog.przetargi@ron.mil.pl, faks
261 48 32 22.
Adres strony internetowej (url): www.13wog.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy: www.13wog.wp.mil.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
nie dotyczy
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
NAPRAWA POKRYCIA DACHU BUDYNKU NR 4 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. 6-GO MARCA 15 W GRUDZIĄDZU - sprawa 11/2018
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):11/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa pokrycia dachu budynku nr 4 w kompleksie wojskowym przy ul. 6-go Marca 15 w Grudziądzu, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiajacego oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i zakresem robót oraz na warunkach określonych w OWU. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje naprawę pokrycia dachowego poprzez ułożenie jednej warstwy papy termozgrzewalnej, częściową wymianę rynien i rur spustowych oraz obróbek blacharskich, malowanie kominków wentylacyjnych oraz wentylatorów dachowych, malowanie oraz dospawanie zabezpieczeń do drabiny (wejście na dach), wywóz i utylizacja odpadów budowlanych. Do zakresu robót należy również wykonanie prac towarzyszących polegających na oświetleniu terenu robót, zabezpieczeniu terenu robót w znaki ostrzegawcze, poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót, ogrodzenie etapów robót. Powyższe Wykonawca realizuje własnym staraniem i na swój koszt. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących roboty (w szczególności do przeszkolenia pracowników i wyposażenie ich w niezbędny sprzęt), zabezpieczenia budynku przed zalaniem i innymi uszkodzeniami. Wykonawca w przypadku niezapewnienia warunków jak powyżej ponosi odpowiedzialność za szkody i sytuacje powstałe w wyniku jego działań lub ich zaniechania. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 26.07.2016 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1125): KOD CPV: 45261000-4 - wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty KOD CPV: 45261320-3 - kładzenie rynien KOD CPV: 45442100-8 - roboty malarskie KOD CPV: 90500000-2 - usługi związane z odpadami. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa w szczególności: przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz ogólne warunki umowy. 3. Budynek, w zakresie którego będą wykonywane roboty na czas ich realizacji będzie czynny. Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak aby zapewnić bezpieczeństwo dla osób pozostających w obiekcie. 4. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia określa się w sposób kosztorysowy, według cen wskazanych w ofercie Wykonawcy. 5. Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2017 r. poz. 1332 j.t.), posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. W przypadku wskazania przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu, pochodzenia - należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie określają minimalne parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym (podstawa prawna art. 30 ust 4 ustawy). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały lub wyroby do wykonania przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (podstawa prawna art. 30 ust. 5 ustawy) poprzez złożenie opisu technicznego i podania nazwy produktu i producenta. W przypadku gdy Wykonawca nie przedłoży wraz z ofertą informacji o zastosowaniu materiałów równoważnych uznaje się, iż kalkulacja ceny obejmuje materiały wskazane w dokumentacji. 6. Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo użytkowania i korzystania z terenu robót i jego granicach. 7. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną i standardami budowlanymi, obowiązującymi przepisami i normami technicznymi oraz technologicznymi, przy zachowaniu obowiązujących przepisów BHP. 8. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z dokumentacją opracowaną przez Zamawiajacego oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i Inspektora Nadzoru. 9. Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę. 10. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa a w szczególności ustawy o odpadach (art. 3 ust.1 pkt 32 ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r., Dz.U. z 2018 r. poz. 21 t.j.) oraz udokumentowania tych czynności. Wykonawca winien posiadać uprawnienia (lub jego podwykonawca) w zakresie zezwoleń wynikających z ustawy o odpadach i spełnieniu wymogów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2018 r., poz. 21 z późn.zm.) obejmujące przedmiotowo odpady w postaci gruzu. W przypadku gdy Wykonawca korzysta w powyższym zakresie z podwykonawcy winien wykazać wraz z ofertą podwykonawcę na zasadach określonych w Rozdziale IV ust. 2 SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże powierzenia wywozu i utylizacji podwykonawcy, Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona przedmiotowy zakres samodzielnie i posiada w tym zakresie wszelkie uprawnienia zgodne z obowiązującymi przepisami prawa. 11. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i wywozu pozyskanego podczas robót budowlanych złomu. Pozyskiwany z demontażu na bieżąco złom winien zostać niezwłocznie przeważony w obecności inspektora nadzoru po stronie Zamawiającego. Wywóz złomu z terenu budowy będzie możliwy po pisemnym powiadomieniu i zaakceptowaniu dokumentu przez inspektora nadzoru. Z każdorazowego wywozu i przeważenia zostanie sporządzone zestawienie ilościowe pozyskanego z demontażu złomu ze wskazaniem kryterium rodzajowego (złom stalowy). Każdorazowo na podstawie sporządzonego zestawienia pozyskanego z demontażu złomu Zamawiający wystawi fakturę VAT zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami ustawy i tym samym upoważni Wykonawcę do sprzedaży, bądź zagospodarowania pozyskanego z demontażu złomu. Wartość złomu zostanie ustalona następująco: - ilość kg złomu stalowego x 0,66 zł/kg (średnia cena hurtowa w województwie kujawsko-pomorskim); 13. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 j.t.). Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudnić na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy co najmniej 50% grupy osób przeznaczonych ogółem do wykonania robót budowlanych polegających na naprawie pokrycia dachowego poprzez ułożenie jednej warstwy papy termozgrzewalnej, częściowej wymianie rynien i rur spustowych oraz obróbek blacharskich, malowaniu kominków wentylacyjnych oraz wentylatorów dachowych, malowaniu oraz dospawaniu zabezpieczeń do drabiny (wejście na dach), objętych przedmiotem zamówienia co najmniej na czas realizacji umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą z Zamawiającym. 1) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa: Wykonawca w terminie nie później niż do protokolarnego przyjęcia terenu robót budowlanych jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu "Wykazu pracowników realizujących roboty budowlane" z oznaczeniem osób zatrudnionych na umowę o pracę i wskazaniem czasu zatrudnienia danej osoby oraz wymiaru czasu pracy. Wykonawca przedkłada "Wykaz" w formie czytelnego pisemnego oświadczenia potwierdzającego stan faktyczny pod rygorem odpowiedzialności karnej. Dane osobowe i inne należy oznaczyć jako chronione, nie podlegające udostępnianiu i jawności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Jeżeli "Wykaz pracowników..." stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca winien nadawać temu dokumentowi odpowiednie klauzule. Zmiana osób zatrudnionych na podstawie umów o pracę jest możliwa na etapie realizacji umowy i wymaga złożenia przez Wykonawcę pisemnego uaktualnionego wykazu pracowników w zakresie jak powyżej. 2) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: Na etapie realizacji umowy na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca w terminie dwóch dni roboczych od dnia wezwania okaże Zamawiającemu dokumenty oryginalne potwierdzające zatrudnienie wykazanych osób np. umowy o pracę. Niespełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego oznaczać będzie nienależyte wykonanie umowy przez Wykonawcę co objęte jest karami określonymi w Ogólnych Warunkach Umowy § 12 ust. 1 pkt. 11). W przypadku podania przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji sprawy te będą przekazane właściwym organom, w których kompetencjach jest rozstrzyganie tego rodzaju działań Wykonawcy. 14. Szczegółowa realizacja zamówień odbywać się będzie na zasadach określonych w treści umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45261000-4
Dodatkowe kody CPV: 45261320-3, 45442100-8, 90500000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
98955.06
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bogusław Szydłowski
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
121714.72
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: nie dotyczy IV.8) Informacje dodatkowe: nie dotyczy |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Dostawa materiałów ogólnobudowlanych w branży konstrukcyjno-ciesielskiej na rzecz MPGN od dnia podpisania umowy do 31.12.2026 r.
- Dostawa używanego samochodu ciężarowego
- Odbiór i zagospodarowanie rozdrobnionych odpadów energetycznych wytwarzanych przez Zakład Gospodarki Odpadami w Zakurzewie koło Grudziądza
- Dostawa materiałów ogólnobudowlanych w branży elektrycznej na rzecz Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z robotami towarzyszącymi przy ul. Toruńskiej 15 w Grudziądzu z podłączeniem budynku do miejskiej sieci ciepłowniczej
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków (usługa cateringowa) dla uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 5 w Grudziądzu w okresie od 01 stycznia 2026r. do 31 grudnia 2026r
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z realizacji usług świadczonych przez Spółkę w instalacji komunalnej w 2026 roku
- Remont pracowni
- Termomodernizacja Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Kisielicach
- Wykonanie robót budowlanych w lokalach mieszkalnych tzw. pustostanach - 6/P/2025.
- Zagospodarowanie odpadów powstających na nieruchomościach stanowiących własność gminy Lubin
- Przebudowa i zmiana konstrukcji dachu budynku w m. Młodawin Górny wraz ze zmianą sposobu użytkowania na świetlicę wiejską
więcej: Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





