eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Projekt budowlany i wykonawczy na budowę połączenia ul. Księżnej Jolanty z ul. Budowlanych w Kaliszu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-11

Ogłoszenie nr 500077720-N-2018 z dnia 11-04-2018 r.

Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu: Projekt budowlany i wykonawczy na budowę połączenia ul. Księżnej Jolanty z ul. Budowlanych w Kaliszu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 527076-N-2016

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu, Krajowy numer identyfikacyjny 25102624900000, ul. ul. Złota 43, 62800 Kalisz, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 62 59 85 200, e-mail zp@zdm.kalisz.pl, faks 62 59 85 201.
Adres strony internetowej (url): www.bip.mzdik.kalisz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Projekt budowlany i wykonawczy na budowę połączenia ul. Księżnej Jolanty z ul. Budowlanych w Kaliszu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.12.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dokumentacja projektowa winna zawierać w szczególności: 1/ dane wyjściowe do projektowania, które należy przedstawić Zamawiającemu do akceptacji w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy, 2/ rozpoznanie geotechnicznych warunków posadowienia obiektu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, 3/ określenie kategorii ruchu, 4/ projekt branży drogowej obejmujący ulicę jednojezdniową wraz z obustronnymi chodnikami oraz ścieżkami rowerowymi łączącą ul. Budowlanych z ul. Księżnej Jolanty w zakresie korytarza komunikacyjnego oznaczonego w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego terenu regionalnej strefy gospodarczej - Rypinek (MPZP-Rypinek) jako 2KZ w klasie technicznej "G", w zakresie korytarza komunikacyjnego oznaczonego w (MPZP-Rypinek) jako 3KZ w klasie technicznej "Z" wraz z odcinkiem drogi gminnej klasy "L" stanowiącej dojazd do giełdy (korytarz 4KL zgodnie z MPZP- Rypinek). Rozwiązanie drogowe w rejonie skrzyżowania z ul. Częstochowską winno być skoordynowane i uwzględniać rozwiązania projektowe przyjęte w ramach opracowania na rozbudowę ulic w ciągu drogi wojewódzkiej nr 450, na odcinku od "Rogatki" do granicy Miasta Kalisz, 5/ projekt odwodnienia zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez PWiK Sp. z o.o. (pismo nr ET/T-420/376/17 z 06.12.2017), 6/ projekt oświetlenia ulicznego, 7/ projekty usunięcia ewentualnych kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną, 8/ projekt stałej organizacji ruchu wraz z planem sytuacyjnym określającym projektowane geometrie skrzyżowań, które wymagają na etapie opracowywania akceptacji Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu, 9/ projekt zieleni (projekt zagospodarowania pasa drogowego zielenią, uwzględniający inwentaryzację istniejącej zieleni, uzgodniony z Wydziałem Środowiska, Rolnictwa i Gospodarki Komunalnej U.M. w Kaliszu), 10/ informację do planu BIOZ, 11/ kolorową planszę uzbrojenia podziemnego, 12/ wszystkie niezbędne uzgodnienia branżowe, zezwolenia i decyzje administracyjne, 13/ uzgodnienie usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu na Naradzie Koordynacyjnej w Urzędzie Miejskim w Kaliszu (uzgodnieniu podlegają wszystkie projekty w zakresie wymienionego opracowania, za wyjątkiem projektu tymczasowej organizacji ruchu), 14/ uzgodnienie projektu budowlanego w Wojewódzkim Oddziale Służby Ochrony Zabytków w Poznaniu Delegaturze w Kaliszu oraz w przypadku ustalenia takiego wymogu uzyskanie zgody na prowadzenie prac budowlanych na terenie wpisanym do rejestru zabytków, 15/ pozwolenia wodnoprawne na odprowadzenie wód opadowych i roztopowych, 16/ decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji oraz uwzględnienie w opracowanej dokumentacji warunków określonych decyzją, 17/ mapę własności terenu w 2 egz. z naniesionym przebiegiem projektowanych ulic i skrzyżowań wraz z wypisami własności gruntu dla działek stanowiących pas drogowy ulic oraz wszystkich działek sąsiadujących z w/w pasem drogowym, 18/ wniosek o pozwolenie na budowę / wniosek o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej (Specustawa) wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami. W przypadku konieczności uzyskania decyzji ZRID wykonanie projektów podziałów nieruchomości zleci Zamawiający w oparciu o przedstawiony przez Wykonawcę plan sytuacyjny z zaznaczonymi liniami rozgraniczającymi teren inwestycji, 19/ szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, 20/ przedmiar robót, formularz kosztorysu ofertowego w wersji uproszczonej przygotowane z podziałem na branże (kosztorys ofertowy w wersji papierowej oraz elektronicznej; wersja elektroniczna winna być przygotowana w dwóch wariantach: nieedytowalnym - format plików: PDF oraz edytowalnym - format plików: DOC, XLS, ATH), 21/ kosztorys inwestorski sporządzony na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów przygotowany z podziałem na branże (kosztorys w wersji papierowej oraz elektronicznej; wersja elektroniczna winna być przygotowana w dwóch wariantach: nieedytowalnym - format plików: PDF oraz edytowalnym - format plików: DOC, XLS, ATH), 22/ opracowanie przedmiotu zamówienia w formie papierowej oraz elektronicznej (wersja elektroniczna winna być tożsama z wersją papierową i przygotowana w dwóch wariantach: nieedytowalnym - format plików: PDF oraz edytowalnym - format plików: DWG, DOC, XLS, ATH) inne do uzgodnienia z Zamawiającym.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 159606.00
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Pracownia Projektowa Infrastruktury Drogowej Marcin Kasalka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Staroprzygodzka 25
Kod pocztowy: 63-400
Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 184500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 184500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 184500.00
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.