To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-19
Ogłoszenie nr 500078214-N-2017 z dnia 19-12-2017 r.
Gmina Andrespol: Świadczenie usług w zakresie przewozów pasażerskich na terenie Gminy Andrespol i Miasta Łodzi w okresie od dnia 01.01.2018 roku do dnia 31.03.2018 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 621930-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Andrespol, Krajowy numer identyfikacyjny 47205774400000,
ul. ul. Rokicińska
126,
95020
Andrespol, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
422 132 440, e-mail
ug@andrespol.pl, faks
422 132 434.
Adres strony internetowej (url): www.andrespol.bip.cc
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie przewozów pasażerskich na terenie Gminy Andrespol i Miasta Łodzi w okresie od dnia 01.01.2018 roku do dnia 31.03.2018 roku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.7240.01.46.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest regularna obsługa n/w dwóch tras autobusowych w okresie od dnia 01.01.2018 roku do dnia 31.03.2018 roku: 1.1. Linia B - Łódź (Piłsudskiego - Wydawnicza (0740)) - Bedoń (Kościelna/Kościół) - Łódź (Piłsudskiego - Wydawnicza (0740)) 1.2. Linia J - Łódź (Piłsudskiego - Wydawnicza (0740)) - Kraszew - Justynów/Janówka - Łódź (Piłsudskiego - Wydawnicza (0740)) 2. Ogólne wymagania dotyczące realizacji zamówienia. 2.1. Zakres prac i obowiązków objętych niniejszym zamówieniem winien być realizowany zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie. 2.2. Po zawarciu umowy Wykonawca będzie obowiązany uzyskać zezwolenie, o którym mowa w art.18 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2016 r., poz. 1907 z późn. zm.) nie później jednak niż do dnia 31.12.2017 r. 2.3. Usługi świadczone będą na wymienionych powyżej trasach zgodnie z podanymi rozkładami jazdy stanowiącymi załączniki nr 12 i nr 13 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza zmianę godzin odjazdu autobusów z przystanków początkowych w zakresie - 3min, + 3 min, w stosunku do godzin wskazanych w załącznikach nr 12 i nr 13 do SIWZ. 2.4. Przyjęcie ostatecznej godziny odjazdów autobusów z przystanków początkowych ustali Zamawiający z Wykonawcą po podpisaniu umowy z dopuszczalną różnicą ± 3 min. 2.5. Do obsługi wymienionych powyżej linii Wykonawca zapewni autobusy, które będą dopuszczone do ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, powinny zostać we właściwy sposób oznakowane tj. zawierać oznaczenie linii i przebieg trasy oraz posiadać m.in. urządzenia zapewniające pasażerom możliwość sygnalizowania zamiaru wyjścia z autobusu umieszczone w miejscu zapewniającym łatwy dostęp dla wszystkich pasażerów. 2.6. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia komunikacji zastępczej w przypadkach awaryjnych oraz zobowiązuje się do pokrycia wszystkich kosztów związanych z zapewnieniem komunikacji zastępczej. 2.7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia komunikacji zastępczej w czasie nie dłuższym niż wskazany przez Wykonawcę, liczonym od zgłoszenia przez kierowcę zaistniałej awarii pojazdu. Pojazd zastępczy musi odpowiadać swoimi parametrami wymogom dla pojazdów świadczących usługę. Przewoźnik jest zobowiązany każdorazowo poinformować Zamawiającego o zaistniałej sytuacji i konieczności podstawienia pojazdu zastępczego. 2.8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawną wobec pasażerów i osób trzecich za szkody wynikłe z ruchu środków transportu, przewozu pasażerów oraz bagażu na zasadach ogólnych określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa. 2.9. Zamawiający zastrzega sobie, że Wykonawca prowadził będzie sprzedaż biletów miesięcznych z uwzględnieniem obowiązujących ulg w tym zakresie. 2.10. Ceny biletów jednorazowych i miesięcznych, nie mogą ulec zmianie w okresie realizacji zamówienia tj. od dnia 01.01.2018 r. do dnia 31.03.2018 r. 2.11.Ceny biletów jednorazowych i miesięcznych na w/w trasach obowiązujące w trakcie "Świadczenia usług w zakresie przewozów pasażerskich na terenie Gminy Andrespol i Miasta Łodzi w okresie od dnia 01.01.2018 do dnia 31.03.2018 roku określono w załączniku nr 14 do SIWZ. 2.12. Wykonawca uruchomi punkt sprzedaży biletów miesięcznych na terenie gminy Andrespol (lokal udostępni Zamawiający). 2.13. Wykonawca na własny koszt przeprowadzał będzie kontrole biletowe w środkach transportu obsługujących przedmiotowe linie komunikacyjne. 2.14. Na trasie obowiązywać będą przepisy taryfowe ogólnie stosowane przez Wykonawcę wg. stawek ustalonych przez Zamawiającego. 2.15. Wpływy z biletów stanowić będą przychód Wykonawcy. 2.16. Wykonawca we własnym zakresie uzyskuje zgody na korzystanie z infrastruktury przystankowej w Łodzi i Gminie Andrespol. Po zawarciu umowy Wykonawca będzie obowiązany uzyskać w/w zgody i dostarczyć je do Zamawiającego nie później jednak niż do dnia 31.12.2017 r. 2.17. Wykonawca we własnym zakresie ponosi koszty zatrzymywania się na przystankach w mieście Łodzi, których właścicielem lub zarządzającym jest ta gmina. 3. Zamawiający wymaga - zgodnie z art. 29 ust. 3a PZP - aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę osoby wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy. 3.1. Szczegółowe wymagania oraz sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań oraz sankcji z tytułu ich niespełnienia, rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia - zostały określone w Załączniku nr 7 do SIWZ - Wzór umowy. 3.2. Realizacja powyższego obowiązku nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę dodatkowych osób, które nie były dotychczas przez niego zatrudniane na podstawie umowy o pracę (nie były pracownikami Wykonawcy). 3.3. Za wystarczające Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę osobami aktualnie zatrudnionymi u Wykonawcy na umowę o pracę (dotychczasowi pracownicy Wykonawcy).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
205147.41
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KRIS-TOUR ABC Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
224347.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej w Śniadowie i Szczepankowie w latach 2025-2027
- Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli w roku 2025 dla Gminy Żychlin
- Zakup biletów miesięcznych szkolnych na przewóz uczniów dojeżdżających do szkół na terenie gminy Strzegowo
- Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Bielice
- Dowóz uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Bełchatów, poprzez zakup biletów miesięcznych
- Dowóz uczniów do szkół z terenu gminy Ślesin na podstawie biletów miesięcznych w roku szkolnym 2024/2025
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.