eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Sukcesywne dostawy materiałów biurowych, papieru do drukarek, kserokopiarek oraz materiałów eksploatacyjnych do siedziby Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku i Placówek Terenowych KRUS w Augustowie i Zambrowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-20

Ogłoszenie nr 500078309-N-2017 z dnia 20-12-2017 r.

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Białymstoku: Sukcesywne dostawy materiałów biurowych, papieru do drukarek, kserokopiarek oraz materiałów eksploatacyjnych do siedziby Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku i Placówek Terenowych KRUS w Augustowie i Zambrowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 605875-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Białymstoku, Krajowy numer identyfikacyjny 1251326200489, ul. ul. Legionowa 18, 15099 Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 857 497 300, e-mail bialystok@krus.gov.pl, faks 857 497 310.
Adres strony internetowej (url): www.krus.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywne dostawy materiałów biurowych, papieru do drukarek, kserokopiarek oraz materiałów eksploatacyjnych do siedziby Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku i Placówek Terenowych KRUS w Augustowie i Zambrowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

0100-OP.261.3.4.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń materiałów biurowych, papieru do drukarek, kserokopiarek oraz materiałów eksploatacyjnych do siedziby Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku i Placówek Terenowych KRUS w Augustowie i Zambrowie, w zakresie wskazanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i wzorze umowy (załącznik nr 8 i 9 do SIWZ) oraz zgodnie z wymaganiami w nich określonymi. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: Część I: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów biurowych i papieru do drukarek i kserokopiarek do Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku i Placówek Terenowych KRUS w Zambrowie i Augustowie, zgodnie z wykazem zawartym w formularzu ofertowym, w zakresie wskazanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ i wzorze umowy - załącznik nr 8 do SIWZ) oraz zgodnie z wymaganiami w nich określonymi. Część II: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych do Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku i Placówek Terenowych KRUS w Zambrowie i Augustowie, zgodnie z wykazem zawartym w formularzu ofertowym, w zakresie wskazanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ i wzorze umowy - załącznik nr 9 do SIWZ) oraz zgodnie z wymaganiami w nich określonymi. 3. Wykonawca zapewni dostawę przedmiotu zamówienia i jego rozładunek w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego, a w części II zamówienia zapewni dodatkowo odbiór zużytych tonerów, bębnów i taśm z miejsc dostawy i wystawienie karty odpadów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30192000-1


Dodatkowe kody CPV: 30197630-1, 30125100-2, 30124300-7, 30125110-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i papieru do drukarek i kserokopiarek do Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku i Placówek Terenowych KRUS w Zambrowie i Augustowie.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 97560.97
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GRAFIX K. Olszewska-Piotrowska, M. Tyrała spółka jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. I Armii Wojska Polskiego 2A
Kod pocztowy: 15-103
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 117346.13
Oferta z najniższą ceną/kosztem 117346.13
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 125949.31
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.