To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-20
Ogłoszenie nr 500078309-N-2017 z dnia 20-12-2017 r.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Białymstoku: Sukcesywne dostawy materiałów biurowych, papieru do drukarek, kserokopiarek oraz materiałów eksploatacyjnych do siedziby Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku i Placówek Terenowych KRUS w Augustowie i Zambrowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 605875-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Białymstoku, Krajowy numer identyfikacyjny 1251326200489,
ul. ul. Legionowa
18,
15099
Białystok, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
857 497 300, e-mail
bialystok@krus.gov.pl, faks
857 497 310.
Adres strony internetowej (url): www.krus.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy materiałów biurowych, papieru do drukarek, kserokopiarek oraz materiałów eksploatacyjnych do siedziby Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku i Placówek Terenowych KRUS w Augustowie i Zambrowie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):0100-OP.261.3.4.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń materiałów biurowych, papieru do drukarek, kserokopiarek oraz materiałów eksploatacyjnych do siedziby Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku i Placówek Terenowych KRUS w Augustowie i Zambrowie, w zakresie wskazanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i wzorze umowy (załącznik nr 8 i 9 do SIWZ) oraz zgodnie z wymaganiami w nich określonymi. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: Część I: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów biurowych i papieru do drukarek i kserokopiarek do Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku i Placówek Terenowych KRUS w Zambrowie i Augustowie, zgodnie z wykazem zawartym w formularzu ofertowym, w zakresie wskazanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ i wzorze umowy - załącznik nr 8 do SIWZ) oraz zgodnie z wymaganiami w nich określonymi. Część II: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych do Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku i Placówek Terenowych KRUS w Zambrowie i Augustowie, zgodnie z wykazem zawartym w formularzu ofertowym, w zakresie wskazanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ i wzorze umowy - załącznik nr 9 do SIWZ) oraz zgodnie z wymaganiami w nich określonymi. 3. Wykonawca zapewni dostawę przedmiotu zamówienia i jego rozładunek w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego, a w części II zamówienia zapewni dodatkowo odbiór zużytych tonerów, bębnów i taśm z miejsc dostawy i wystawienie karty odpadów.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30192000-1
Dodatkowe kody CPV: 30197630-1, 30125100-2, 30124300-7, 30125110-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i papieru do drukarek i kserokopiarek do Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku i Placówek Terenowych KRUS w Zambrowie i Augustowie. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
97560.97
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: GRAFIX K. Olszewska-Piotrowska, M. Tyrała spółka jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
117346.13
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Świadczenie usługi tłumaczeń ustnych i pisemnych na rzecz Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej w zakresie języka rosyjskiego z podziałem na V części
- Remont dwóch toalet usytuowanych w budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Bitwy Białostockiej 2/2 w Białymstoku
- Dostawa obłożeń okulistycznych na okres 6 miesięcy
- Remont budynku nr 120 na terenie JW w Białymstoku
- Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 8 w Białymstoku.
- Remont nawierzchni bitumicznej w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 651 na odcinku Szypliszki - Sejny w km 85+632-86+860.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców
- Dostawa materiałów i akcesoriów biurowych z podziałem na części
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek
- Kompleksowa usługa opieki serwisowej dla drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek eksploatowanych w Sądzie Okręgowym w Radomiu oraz w SR w Szydłowcu, Przysusze, Zwoleniu i Lipsku
- Dostawa tuszy i tonerów do urządzeń drukujących
więcej: Bębny do maszyn biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.