eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Dostawa różnych artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Zabrzu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-20

Ogłoszenie nr 500078430-N-2017 z dnia 20-12-2017 r.

Zakład Karny: Dostawa różnych artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Zabrzu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 622295-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Karny, Krajowy numer identyfikacyjny 32102300000, ul. ul. Janika 12, 41806 Zabrze, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 0-32 373 66 30, e-mail zk_zabrze@sw.gov.pl, faks 0-32 373 66 66.
Adres strony internetowej (url): www.zp.sw.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa różnych artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Zabrzu

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa różnych produktów spożywczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podzielony na 6 zadań, co oznacza, że dopuszcza się składanie ofert częściowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załącznikach nr od 3.1 do 3.6. Oferta w zakresie oferowanego zadania / załącznika musi posiadać pełny asortyment. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. Uwaga : w korespondencji kierowanej do zamawiającego należy posługiwać się n/w znakiem. Znak postępowania: D/kw.2232.6.2017 Dostawa różnych produktów spożywczych Kod CPV - 03.14.25.00-3 - jaja kurze 03.31.10.00-2 - ryby 15.20.00.00-0 - konserwy 15.89.60.00-5 - mrożonki 15.87.00.00-7 - przyprawy 03.21.22.20-8 - rośliny strączkowe i soja ZADANIE Nr I: (JAJA KURZE) L.p. ASORTYMENT ZAMAWIANY ZAMAWIANA ILOŚĆ w szt 1. Jaja kurze - klasa M 52100 ZADANIE Nr II: (RYBY) L.p. ASORTYMENT ZAMAWIANY ZAMAWIANA ILOŚĆ w kg 1. Śledź a´la matias filety solone w zalewie (wiaderka 2.5kg-20kg netto) 100 2. Mintaj tusze b/głów mrożone ( blok od 5kg do 10kg netto ) 400 3. Burger rybny panierowany ( waga od 60g do 100g ) 600 ZADANIE Nr III: (KONSERWY) L.p. ASORTYMENT ZAMAWIANY ZAMAWIANA ILOŚĆ w kg 1. Paprykarz Szczeciński, konserwa aluminiowa, zawartość ryb min 30% gramatura 100 - 150 g z otwieraczem 132 2. Pasztet drobiowy, konserwa aluminiowa, zawartość surowca drobiowego min. 35%, sterylizowana, gramatura 100 -150 g z otwieraczem 481 3. Konserwa turystyczna aluminiowa, zawartość mięsa min 45%, sterylizowana gramatura 100 - 150 g z otwieraczem 247 4. Gulasz Angielski, konserwa aluminiowa, zawartość mięsa min.45%, gramatura 100 - 150 g z otwieraczem 312 5. Smalec domowy, konserwa aluminiowa, zawartość tłuszczu wieprzowego min.45% gramatura 100 - 150 g z otwieraczem 345 6. Sałatka rybna, konserwa aluminiowa, zawartość ryb min.30%, gramatura 100-150 g z otwieraczem 345 ZADANIE Nr IV: (MROŻONKI) L.p. ASORTYMENT ZAMAWIANY ZAMAWIANA ILOŚĆ w kg 1. Kluski śląskie - opakowanie jednostkowe od 450g - 5kg 110 2. Pyzy ziemniaczane, opakowanie jednostkowe od 450g - 5kg (waga 1 szt od 40-50g) 80 3. Mieszanka warzywna mrożona 7 składnikowa pokrojona- opakowanie jednostkowe od 450g - 5kg 150 4. Szpinak mrożony rozdrobniony o barwie zielonej, bez wyczuwalnych włókien, opakowanie jednostkowe 450g - 2 kg 270 5. Pierogi z serem opakowanie jednostkowe od 450g - 5kg 170 6. Pierogi ruskie opakowanie jednostkowe od 450g - 5kg 160 7. Pierogi z truskawkami opakowanie jednostkowe od 450g - 5kg 150 8. Knedle ze śliwkami opakowanie jednostkowe od 450g - 5kg 100 9. Kalafior zamrożony, różyczki, opakowanie jednostkowe od 450g - 2kg 290 10. Brokuły zamrożone, różyczki, opakowanie jednostkowe od 450g - 2 kg 270 11. Pierogi ze szpinakiem opakowanie jednostkowe od 450g - 5 kg 110 ZADANIE Nr V: (PRZYPRAWY, ZUPY) L.p. ASORTYMENT ZAMAWIANY ZAMAWIANA ILOŚĆ w kg/l 1. Czosnek mielony opakowanie jednostkowe od 0,25 do 1 kg 22 2. Liść laurowy opakowanie jednostkowe od 0,25 do 1kg 17 3. Majeranek opakowanie jednostkowe od 0,25 do1 kg 35 4. Papryka mielona ostra, czerwona opak. 500-1000 g 10 5. Pieprz naturalny czarny miel. opakowanie jednostkowe od 0,25 do 1 kg 100 6. Przyprawa typu Jarzynka opakowanie jednostkowe od 0,25 do 1 kg 560 7. Sól warzona spożywcza jodowana opakowanie 1000 g 2270 8. Ziele angielskie opakowanie jednostkowe od 0,25 do 1 kg 25 9. Cukier waniliowy luzem opakowanie jednostkowe od 0,25 do 1 kg 3 10. Cynamon, opakowanie jednostkowe od 0,25 do 1 kg 10 11. Kwasek cytrynowy, produkt spożywczy w postaci drobnych kryształków bez grudek i zlepów lub proszek-bezbarwny, smak silnie kwaśny, zapach bezwonny, opak. torebka pergaminowa lub z tworzywa sztucznego od 0,25 do 1kg 17 12. Pietruszka suszona opakowanie jednostkowe od 0,25 do 1 kg 14 13. Musztarda sarepska, konsystencja gęsta, kolor odpowiedni do danego towaru typu sarepska, opak. 1-10 kg 560 14. Kawa zbożowa, opakowanie 1kg-10kg 260 15. Herbata granulowana czarna-po zaparzeniu esencjonalny napar, wyraźnie wyczuwalny smak herbaty, po zaparzeniu kolor ciemnobrązowy, opakowanie 1kg-10kg 310 16. Przyprawa do zup w płynie opak 1 litr , ekstrakt, słodki niemodyfikowany genetycznie, bez dodatków mięsnych, brak alergenów 2000l. 17. Ocet spirytusowy rektyfikowany 10%, produkt wyprodukowany z przedestylowanego alkoholu, pochodzenia rolniczego, barwa przezroczysta, konsystencja płynna, klarowna, smak i zapach mocno kwaśny, opak. Butelki szklane z nakrętką lub z tworzyw sztucznych(materiał opakowany dopuszczony do kontaktu z żywnością) poj. 0,5 litra - 1litra 150l. 18. Cukier ,opakowanie 1000 g 3300 19. Rosół z kury opakowanie 1kg-25kg 405 20. Zupa barszcz czerwony, proszek ,opakowanie 1kg-25kg 240 21. Zupa grzybowa opakowanie 1kg-25kg 250 22. Zupa żurek - zakwas ( butelka szklana lub plastikowa 0.5l - 1l.) 600l. 23. Sos cygański opakowanie 1kg-25kg 125 24. Sos grzybowy opakowanie 1kg-25kg 240 25. Sos pieczarkowy opakowanie 1kg-25kg 275 26. Sos myśliwski opakowanie 1kg-25kg 250 ZADANIE Nr VI: (ROŚLINY STRĄCZKOWE I SOJA) L.p. ASORTYMENT ZAMAWIANY ZAMAWIANA ILOŚĆ w kg 1. Kostka sojowa, opakowanie 1kg-25kg 320 2. Kotlet sojowy ,opakowanie 1kg-25kg 370 3. Fasola drobna ,opakowanie 1kg-25kg 665 4. Fasola biała duża, opakowanie 1kg-25kg 435 5. Groch łuszczony ,opakowanie 1kg-25kg 1170 6. Groch cały, opakowanie 1kg-25kg 260 7. Granulat sojowy, opakowanie 1kg-25kg 160 2. Zamawiający zastrzega, iż całość lub część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i równoważnych. 4. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 5. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi bez zastosowania aukcji elektronicznej. 6. Realizacja przedmiotu zamówienia następować będzie w okresie: Wszystkie zadania w okresie: od 02.01.2018 r. do 31.12.2018 r. (12 miesięcy)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 15000000-8


Dodatkowe kody CPV: 03142500-3, 03311000-2, 15200000-0, 15896000-5, 15870000-7, 03212220-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: JAJA KURZE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13857.56
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FERMA DROBIU Gabriela Skarbek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ogrodzona 169, ul. Przemysłowa 19
Kod pocztowy: 43-426
Miejscowość: Dębowiec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19146.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19146.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 35558.25
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: RYBY

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8765.06
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FIRMA HANDLOWA ANNA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. ZŁOTA 120,
Kod pocztowy: 42-200
Miejscowość: Częstochowa
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8573.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8573.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9292.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: KONSERWY

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 16798.53
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19283.86
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19283.86
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 19283.86
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: MROZONKI

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8557.40
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: HURTOWNIA MROŻONEK ŚNIEŻYNKA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ślizów 93,
Kod pocztowy: 56-500
Miejscowość: SYCÓW
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8278.73
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8278.73
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11214.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: PRZYPRAWY, ZUPY

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 28112.55
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 26096.27
Oferta z najniższą ceną/kosztem 26096.27
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 32113.07
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: ROŚLINY STRĄCZKOWE I SOJA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10850.45
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Z.P.H SIMPOL
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Adama Mickiewicza 13
Kod pocztowy: 98-354
Miejscowość: Siemkowice
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11156.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11156.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15035.18
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.