To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-20
Ogłoszenie nr 500078692-N-2017 z dnia 20-12-2017 r.
SP ZOZ Przychodnia Lekarska: dostawa aparatury i sprzętu medycznego wraz z montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem personelu dla SP ZOZ Przychodnia Lekarska w Starogardzie Gdańskim
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 611666-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500055321-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
SP ZOZ Przychodnia Lekarska, Krajowy numer identyfikacyjny 19003649900000,
ul. ul. Hallera
21,
83200
Starogard Gdański, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
587 754 499, e-mail
sekretariat@spzoz-przychodnia.pl, faks
587 754 498.
Adres strony internetowej (url): www.spzoz-przychodnia.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa aparatury i sprzętu medycznego wraz z montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem personelu dla SP ZOZ Przychodnia Lekarska w Starogardzie Gdańskim
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/04/17/PN
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i aparatury medycznej opisanego w kolejnych załącznikach: o Załącznik nr 1 - aparat USG o Załącznik nr 2 - aparat EKG z modułem do spirometrii (2 szt.) o Załącznik nr 3 - aparat do badania otoemisji akustycznych o Załącznik nr 4 - urządzenie do nieinwazyjnego usuwania patologii skóry Sprzęt i aparatura medyczna dostarczona będzie wraz z niezbędnym oprogramowaniem, instrukcją obsługi w języku polskim, uruchomieniem sprzętu i przeszkoleniem personelu w zakresie prawidłowej obsługi. Szczegółowy opis sprzętu przedstawiają odpowiednio załączniki do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi obejmować również rozładunek i wniesienie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań Zamawiającego został zawarty odpowiednio w załącznikach od 1 do 4 SIWZ. Zamawiający wymaga, aby oferowane urządzenie objęte przedmiotem zamówienia: a) było fabrycznie nowe, nie powystawowe, nie podemonstracyjne, wolne od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie było przedmiotem praw osób trzecich; b) było wyprodukowane w 2017 roku oraz zawierało oznaczenie roku produkcji oraz typ i nr seryjny. Brak widocznego oznaczenia daty produkcji na przedmiocie zamówienia będzie traktowany jako próba dostarczenia sprzętu starszego, niezgodnego z niniejszą SIWZ; c) spełniało wszystkie normy stawiane takim towarom przez prawo polskie, d) było oznakowane znakiem CE. Zamawiający wymaga załączenia do oferty Certyfikat CE lub deklaracje zgodności z CE na oferowany sprzęt (wymagane jest przetłumaczenie na język polski). 4.Oferowany sprzęt w dniu składania ofert nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. 2.2 Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 2.3 Zamawiający dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych - 4 części. 2.4 Zamawiający nie zastrzega żadnej części jako zakazanej do powierzenia podwykonawcom.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33112200-0
Dodatkowe kody CPV: 33121500-9, 33124100-6, 33160000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: APARAT USG |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
327777.78
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MIRO SP.Z O.O.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
354000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: aparat EKG z modułem do spirometrii (2 szt.) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
25277.78
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MIRO SP.Z O.O.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
27300
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: aparat do badania otoemisji akustycznych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
23100
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: OTICON POLSKA SP.Z O.O.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
24948.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- "Remont drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 2733G - ul. Leśna w miejscowości Lubichowo."
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego p.n.: "Budowa drogi dla pieszych i rowerów na odcinku Rokocin - Nowa Wieś".
- Świadczenie usług odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych
- Likwidacja barier architektonicznych w Środowiskowym Domu Samopomocy przy ul. Pelplińskiej 3 - etap 4
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Gospodarka magazynowa z obsługą wózków jezdniowych" dla 10 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim
- Budowa dróg dojazdowych ul. Kleeberga w Starogardzie Gdańskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa aparatu USG do SPZOZ im. Macieja z Miechowa w Łasinie
- Zakup ultrasonografu niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania Działu Diagnostyki Obrazowej
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla PZS Nr 1 w Krzyżowicach w ramach projektu: Wsparcie kształcenia zawodowego na terenie ZIT WrOF w PW", w podziale na 4 części.
- DOSTAWA LEKÓW.
- leki ( w tym antybiotyki, psychotropy, cytostatyki), dezynfekcja, koncentraty, płyny infuzyjne, kontrasty, żywienie, radiofarmaceutyki, vidasy z możliwością składania ofert częściowych.
- dostawa sprzętu j. użytku; materiałów opatrunkowych, nici chirurgiczne; aparatury medycznej.
więcej: Aparaty ultrasonograficzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.