eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączZP.272.33.2017 Zamówienie na świadczenie usług grupowego ubezpieczenia na życie pracowników oraz członków rodzin pracowników Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-20

Ogłoszenie nr 500078873-N-2017 z dnia 20-12-2017 r.

Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego: ZP.272.33.2017 Zamówienie na świadczenie usług grupowego ubezpieczenia na życie pracowników oraz członków rodzin pracowników Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 609495-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500055083-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

W imieniu i na rzecz Zamawiającego w zakresie przygotowania i przeprowadzenia niniejszego postępowania działa Pełnomocnik Zamawiającego DB PATRON Sp. z o. o., z siedzibą: ul. Grunwaldzka 10, 33-300 Nowy Sącz, tel. 18 547 37 87, faks 18 547 37 97, adres internetowy: www.dbpatron.pl e-mail: jgradziel@dbpatron.pl Pełnomocnik Zamawiającego przygotował i przeprowadzi niniejsze postępowanie na podstawie art. 15 ust. 2, 3 i 4 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego, Krajowy numer identyfikacyjny 491893180, ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48 18 41 41 600, e-mail bziecina@nowosadecki.pl, mzelasko@nowosadecki.pl, faks +48 18 41 41 700.
Adres strony internetowej (url): www.bip.powiat.nowy-sacz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ZP.272.33.2017 Zamówienie na świadczenie usług grupowego ubezpieczenia na życie pracowników oraz członków rodzin pracowników Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.272.33.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.272.33.2017 Zamówienie na świadczenie usług grupowego ubezpieczenia na życie pracowników oraz członków rodzin pracowników Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu. 2) Przedmiotem zamówienia jest grupowe ubezpieczenie na życie pracowników oraz członków rodzin pracowników Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu. 3) Zamawiający informuje, iż w poprzednich latach, średniorocznie z ubezpieczenia korzystało 224 osoby z zastrzeżeniem, że Zamawiający nie gwarantuje Wykonawcy, że taka sama lub podobna liczba osób przystąpi do ubezpieczenia objętego przedmiotem zamówienia. Stąd Wykonawca winien we własnym zakresie oszacować w taki sposób składkę ubezpieczenia aby wziąć pod uwagę stan ubezpieczonych obecnie oraz fakt, że maksymalna liczba osób, które mogą przystąpić do grupowego ubezpieczenia na życie może wynieść 260 osób (łącznie z członkami rodzin pracowników). Jest to liczba obecnie zatrudnionych osób wraz z członkami rodzin mogącymi potencjalnie przystąpić do ubezpieczenia. Dlatego też Zamawiający zastrzega, że uprawnieniem Zamawiającego, jak również Wykonawcy jest prawo do odstąpienia od Umowy w sytuacji, w której liczba osób zainteresowanych przystąpieniem do ubezpieczenia nie przekroczy 130 osób. Odstąpienie z tej przyczyny winno nastąpić w terminie do 14 dni od dnia stwierdzenia podstawy. To jest po wyłonieniu Wykonawcy, zawarciu umowy, oraz po przeprowadzanej ankiet wśród zainteresowanych osób przystąpieniem do ubezpieczenia i zebraniu minimalnej liczby osób deklarujących chęć przystąpienia do ubezpieczenia, nastąpi podpisywanie przez poszczególne osoby indywidualnych deklaracji przystąpienia do ubezpieczenia. Liczba tychże deklaracji przystąpienia będzie podstawą odstąpienia od umowy zarówno ze strony Zamawiającego jak i Wykonawcy. 4) W ciągu trwania umowy mogą wystąpić zmiany w ilości osób ubezpieczonych. 5) Jeżeli pracownik lub członek rodziny pracownika zrezygnuje z ubezpieczenia, zamawiający nie jest zobowiązany do opłacania za nich składki ubezpieczeniowej. 6) Przed podpisaniem umowy wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przedłoży zamawiającemu następujące dokumenty, które będą stanowić załączniki do umowy: a) Ogólne Warunki Grupowego Ubezpieczenia na Życie, b) Ogólne Warunki Grupowych Ubezpieczeń Dodatkowych, c) Warunki indywidualnej kontynuacji ubezpieczenia, d) Tabele procentową- trwałego uszczerbku na zdrowiu, e) Katalog operacji chirurgicznych. 7) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 4 i 5 - do SIWZ. 8) Informacja dotycząca przewidywanych wymagań Zamawiającego, o których mowa w art. 29 ust 3a ustawy Pzp. 8.1. Zamawiający wymaga aby czynności administracyjne związane z wystawianiem umów ubezpieczenia oraz rozliczeniem płatności wykonywali pracownicy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę. 8.2. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust 3a Pzp: a) Wykonawca obowiązany jest złożyć w formularzu ofertowym oświadczenie, że osoby wykonujące czynności o których mowa w powyższym zdaniu SIWZ będą wykonywali pracownicy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę b) Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia, zaś wykonawca obowiązek przedstawić ją zamawiającemu w wyznaczonym terminie. 9) Zamówienie nie jest przeznaczone do użytku osób fizycznych, zatem Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 5 ustawy. 10) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy (odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia): nie dotyczy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.51.10.00 - Usługi ubezpieczeń na życie


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 191568
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ NA ŻYCIE "WARTA SA"
Email wykonawcy: agata.starowicz@warta.pl
Adres pocztowy: ul. Chmielna 85/87
Kod pocztowy: 00-805
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 191568
Oferta z najniższą ceną/kosztem 171600
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 191568
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.