eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BarlinekTermomodernizacja budynku użyteczności publicznej - biuroSzpitalna 4 w Barlinku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-12

Ogłoszenie nr 500079122-N-2018 z dnia 12-04-2018 r.

Barlineckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o.: Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - biuro: Szpitalna 4 w Barlinku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 02 - Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 2-5 Modernizacja energetyczna obiektów użyteczności publicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020. Nr umowy RPZP.02.05.00-32-A039/16-00 z dnia 29 września 2017 r.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 529179-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Barlineckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 81178729700000, ul. ul. Szpitalna 4, 74320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 095 7462348, e-mail wiktor46@poczta.onet.pl; szymonbtbs@op.pl, faks 095 7462348.
Adres strony internetowej (url): www.btbs.barlinek.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.btbs.barlinek.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: TBS

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - biuro: Szpitalna 4 w Barlinku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

8/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - biuro: Szpitalna 4 w Barlinku" w formule zaprojektuj i wybuduj, oraz adaptacja pomieszczeń wraz z dostosowaniem na potrzeby Barlineckiego TBS na podstawie przekazanej przez Zamawiającego koncepcji. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego w zakresie docieplenia i kolorystyki elewacji, docieplenia stropodachu, docieplenia podłóg na gruncie, montażu instalacji fotowoltaicznej wraz z podłączeniem do instalacji elektrycznej, wymiany istniejących lamp na lampy ledowe, instalacji centralnego ogrzewania wraz z budową węzła c.o., oraz wykonania robót budowlanych termomodernizacyjnych w ww. zakresie, a także adaptacja pomieszczeń, dostosowując pomieszczenia do potrzeb Zamawiającego, które będą realizowane w ramach przedmiotowego zadania inwestycyjnego zgodnie z: - programem funkcjonalno - użytkowym dla inwestycji pn. "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - biuro: Szpitalna 4 w Barlinku", oraz Programem funkcjonalno - użytkowym dla adaptacji pomieszczeń. - przekazaną przez Zamawiającego Koncepcją w zakresie adaptacji pomieszczeń, bez możliwości odstępstw od stosowania wymagań prawnych w zakresie dostępności dla osób z niepełnosprawnością wynikających z obowiązujących przepisów budowlanych, PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA W ZAKRESIE ROBÓT OBEJMUJE WYKONANIE W SZCZEGÓLNOŚCI: Roboty dotyczące Termomodernizacji: a) termomodernizacja budynku - ocieplenie przegród zewnętrznych (ściany, ściany zewnętrzne przy gruncie, stropy, dachy, podłogi na gruncie), b) modernizacja instalacji c. o. oraz budowa węzła cieplnego w tym montaż licznika, c) wymiana stolarki okiennej (parter) i drzwiowej zewnętrznej, zgodnie z zapisami programu funkcjonalno-użytkowego na termomodernizację budynku d) kompleksowa modernizacja oświetlenia na lampy LED, e) montaż i podłączenie kompleksowej instalacji fotowoltaicznej Roboty budowlane dotyczące adaptacji pomieszczeń: f) adaptacja pomieszczeń budynku na podstawie przekazanej przez Zamawiającego koncepcji z dostosowaniem do potrzeb i struktury organizacyjnej Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 875908.02
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Budowlano Instalacyjna, Błażej Tracz
Email wykonawcy: spirko@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Zacisze 6-12/16
Kod pocztowy: 62-800
Miejscowość: Kalisz
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1072306.87
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1072306.87
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1072306.87
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Oferta spełnia wymagania określone w SIWZ.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.