To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-21
Ogłoszenie nr 500079153-N-2017 z dnia 21-12-2017 r.
Zarząd Powiatu w Strzelinie: Dostawa tablic rejestracyjnych do siedziby Starostwa Powiatowego w Strzelinie w latach 2018-2019
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 620062-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Powiatu w Strzelinie, Krajowy numer identyfikacyjny ,
ul. ul. Kamienna
10,
57100
Strzelin, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
(071) 392 30 16, e-mail
przetargi@powiatstrzelinski.pl, faks
(071) 392 30 15.
Adres strony internetowej (url): www.powiatstrzelinski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa tablic rejestracyjnych do siedziby Starostwa Powiatowego w Strzelinie w latach 2018-2019
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP 9/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych w następujących ilościach: Lp. Rodzaj tablicy Ilość 1 samochodowa(jednorzędowa i dwurzędowa) 8 000 kompletów 2 motocyklowo-ciągnikowa 1 000 sztuk 3 motorowerowa 1 000 sztuk 4 do przyczep 2 000 sztuk Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 1038 z późn. zm). Zamawiający na własny koszt dostarczy przedmiot zamówienia, nie obciążając kosztami transportu Zamawiającego. Dostawy realizowane będą w ilościach i terminach określonych przez zamawiającego według potrzeb na wniosek złożony elektronicznie (lub na wypadek awarii systemu faxem). Wykonawca dostarczy tablice w terminie nie dłuższym niż w ciągu 3 dni. Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień publicznych 30195000-2 - Tablice 44423400-5 - Znaki i podobne elementy Liczba tablic ulegnie zmniejszeniu jeżeli, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, ulegnie zmniejszeniu liczba tablic rejestracyjnych niezbędnych w postępowaniu dotyczącym rejestracji pojazdów. Każdy komplet tablic rejestracyjnych będzie dostarczany w folii ochronnej. Dostawy partii tablic rejestracyjnych będą dokonywane w trwałych opakowaniach kartonowych. Opakowania dostarczanych partii tablic powinny być: 1. opisane w czytelny sposób z podaniem: nazwy producenta, specyfikacji zawartości opakowania - w szczególności ilości tablic i zakresu numerów rejestracyjnych, chyba że z treści złożonego zamówienia wynikać będzie inny sposób dostawy, 2. zabezpieczone przed otwarciem przez osoby trzecie, z oznaczeniem nazwy Wykonawcy. Świadczenie dostaw, o których mowa powyżej, następować będzie częściami, w zależności od potrzeb Zamawiającego, na podstawie jego zamówień telefonicznych lub przesyłanych faksem bądź drogą elektroniczną, określając rodzaj i liczbę tablic. W przypadku, gdy maksymalna wielkość zamówienia - ulegnie wyczerpaniu przed upływem terminu umownego, umowa z Wykonawcą ulega rozwiązaniu z dniem realizacji ostatniej dostawy. Dostawy realizowane będą w nieprzekraczalnych terminach: 1) do trzech dni od dnia otrzymania zamówienia z zastrzeżeniem pkt. 2, 2) 72 godzin od godziny otrzymania zamówienia przez telefon, faks lub drogą elektroniczną - dostawa tablic pojedynczych, w przypadku między innymi: o uszkodzenia, o zagubienia, o W przypadku dostawy tablic rejestracyjnych zawierających wady jakościowe, ilościowe, tablice inne niż zamówione oraz w przypadku zamawiania wtórników obowiązuje 72 godzinny termin realizacji zamówienia od dnia złożenia zamówienia lub zgłoszenia wady. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być zgodny z postanowieniami: 1) ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn.: Dz. U. z 2017 r., poz. 1260 z późn. zm.), 2) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r., poz. 1038 z późn. zm.), Wzory tablic rejestracyjnych, umieszczanych na nich znaków i symboli, a także ich opis określa załącznik nr 8 do przywołanego powyżej rozporządzenia. 3) rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 585). W przypadku zmiany, w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, przepisów dotyczących wzorów tablic rejestracyjnych, umieszczanych na nich znaków i symboli oraz ich opisu, Wykonawca jest zobowiązany do dostawy tablic rejestracyjnych po uwzględnieniu zmian. Miejscem odbioru tablic są pomieszczenia Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Strzelinie, ul.Kamienna 10, 57-100 Strzelin wskazane przez Zamawiającego. Tablice należy dostarczać w godzinach pracy Urzędu, tj.: w poniedziałki, środy i czwartki - od 7:30 do 15:30, we wtorki - od 7:30 do 18:00, w piątki - od 7:30 do 13:00. Przez cały okres realizacji umowy, Wykonawca musi posiadać: 1) aktualny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi, o którym mowa w treści art. 75a ust. 2 pkt. 2 ustawy - Prawo o ruchu drogowym, 2) wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa w art. 75a ust. 1 ustawy - Prawo o ruchu drogowym. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia tablic rejestracyjnych na własny koszt i ryzyko. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone tablice rejestracyjne na okres min.3 lat licząc od protokolarnego przekazania ich Zamawiającemu. Przedmiotem zamówienia jest również bezpłatne użyczenie i instalacja oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne. Wykonawca zapewni również przeszkolenie użytkowników w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania. Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie posiadało co najmniej następujące cechy. o automatyczne generowanie pozycji zamówienia zawierających kolejne wolne numery po podaniu jedynie ilości zamawianych tablic oraz ich typu. Wygenerowane w ten sposób zamówienie powinno uwzględniać (pomijać) niedozwolone numery oraz numery już wykorzystane. Kolejność odmian tablic dla których generowane są numery rejestracyjne powinna być zgodna z Rozporządzeniami MI w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, o sprawdzanie zgodności wprowadzonych numerów z właściwym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2001 w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tekst jednolity - Dz. U. Z 2016 r., poz. 1038, z późn. zm.) już na etapie tworzenia zamówienia i blokowanie możliwoścwpisania niepoprawnych numerów ze szczególnym uwzględnieniem: a) zgodności długości wprowadzonego numeru oraz położenia liter i cyfr dla poszczególnych typów i odmian, b) blokowania dla określonych typów tablic niedozwolonych liter, o elektroniczna akceptacja zamówienia z weryfikacją terminu realizacji, o obsługa umów z wykonawcami polegająca na ewidencji umów oraz weryfikacji wartościowej i ilościowej stanu realizacji umowy, o możliwość odszukania zamówionej tablicy rejestracyjnej oraz zamówienia na podstawie, której została zamówiona ( zarówno dla tablic nowych jak i wtórników), o możliwość odszukania wycofanej tablicy rejestracyjnej oraz zlecenia na podstawie którego została przekazana do zniszczenia, o możliwość początkowego wprowadzenia numerów już zamówionych przez Urząd i uwzględnienie (pomijanie) tych numerów podczas składania nowych zamówień, o baza danych (wykorzystane numery rejestracyjne, historia zamówień) umożliwiająca przechowywanie powyżej 2GB danych instalowana lokalnie u Zamawiającego, o możliwość zaznaczenia rożnych miejsc dostaw dla zamówienia na tablice rejestracyjne, o możliwość definiowania podzakresów wyróżników w celu wydzielenia przydziału numerów rejestracyjnych dla określonych potrzeb - np. numery dla służb lub wydzielona spośród tablic motocyklowych pula numerów dla przyczep. Wymagania techniczne: 1. Łatwy w użyciu program instalacyjny niewymagający udziału informatyka i zaawansowanej wiedzy. Program taki powinien po zakończeniu działania udostępnić użytkownikowi gotowe do pracy oprogramowanie. 2. Program powinien posiadać dedykowane bezpłatne narzędzie dla administratora pozwalające zarządzać prawami dostępu i automatyzować wykonywanie kopii bezpieczeństwa oraz przywrócenia danych z wykonanej wcześniej kopii. 3. Możliwość wysłania formularza zamówień w pliku xml. 4. Program powinien umożliwiać wydruk zamówienia oraz zapis zamówienia w pliku w formacie PDF. 5. Program powinien działać w systemach Windows 7 i Windows 8 w wersjach zarówno 32 - jak i 64-bitowych. 6. Możliwość instalacji wielostanowiskowej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30195000-2
Dodatkowe kody CPV: 44423400-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
151959.35
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "UTAL" Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
178570.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z STRZELINA
- Przebudowa pomieszczeń oraz remont elewacji budynku żłobka w ramach projektu "Utworzenie nowych 50 miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Żłobku Bajka przy ul. Ks. J. Popiełuszki 3 w Strzelinie"
- Przebudowa zabytkowego Pałacu w Górcu wraz ze zmianą sposobu użytkowania - etap I i etap II
więcej: przetargi w Strzelinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.