To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-21
Ogłoszenie nr 500079188-N-2017 z dnia 21-12-2017 r.
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie: Wymiana końcowych klap zwrotnych na rurociągach tłocznych w pompowniach wokół Jeziora Zegrzyńskiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 615012-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie, Krajowy numer identyfikacyjny 01618399100000,
ul. ul. Zarzecze
13B,
03194
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
(22) 587 03 60; 587 03 62-64, e-mail
przetargi@warszawa.rzgw.gov.pl, faks
(22) 587 02 02.
Adres strony internetowej (url): www.warszawa.rzgw.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Administracja rządowa niezespolona
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana końcowych klap zwrotnych na rurociągach tłocznych w pompowniach wokół Jeziora Zegrzyńskiego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):414 13 17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: "Wymiana końcowych klap zwrotnych na rurociągach tłocznych w pompowniach wokół Jeziora Zegrzyńskiego". Zamówienie dotyczy wymiany końcowych siedmiu klap zwrotnych na rurociągach tłocznych, w tym dwóch klap na rurociągach o średnicy 800 mm i pięciu klap na rurociągach o średnicy 500 mm. Zamówienie obejmuje następujące prace do wykonania: 1.Wykonanie drewnianych szandorów remontowych dla budowli wylotowej. Po zakończeniu robót Wykonawca przekaże szandory do dyspozycji Zamawiającego. 2.Przygotowanie budowli wylotowej do odwodnienia - montaż szandorów remontowych. W przypadku konieczności wykonania prac pod wodą, koszty pracy nurka i sprzętu potrzebnego do prac pod wodą poniesie Wykonawca. 3.Odwodnienie komory budowli wylotowej. 4.Demontaż starej klapy. 5.Wykonanie nowej klapy wraz z odcinkiem rurociągu do kołnierza - zakres prac: ?wykonanie stalowego kołnierza mocowanego do rurociągu wraz z mocowaniem do wałka ?przykręcenie kołnierza do rurociągu ? wykonanie wałka ze stali nierdzewnej, (na którym będzie się obracała klapa) ? wykonanie klapy wraz ze wzmocnieniem (użebrowaniem) od zewnętrznej strony ? wykonanie zawiasu na klapie wraz z tuleją z brązu ? przymocowanie uszczelki gumowej na wewnętrznej stronie klapy ? zabezpieczenie antykorozyjne nowo wykonanego elementu. 6.Montaż nowej klapy wraz z odcinkiem rurociągu do kołnierza. 7.Sprawdzenie szczelności połączeń 8.Demontaż szandorów remontowych. 9.Uruchomienie pompy i weryfikacja wykonanych prac.W trakcie prac należy wymienić na nowe: 1.Uszczelnienia gumowe kołnierza i klapy. 2.Połączenia śrubowe - śruby M 24, nakrętki, podkładki.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 44.16.23.00 - Wyloty rurociągów
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
138211.38
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Hydroservice Prace Podwodne
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
120540
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.