eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KłeckoŚwiadczenie usług transportowych w zakresie transportu uczniów w wieku szkolnym na zajęcia dodatkowe i wyjazdy edukacyjne w ramach projektu "Nowa szansa"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-21

Ogłoszenie nr 500079513-N-2017 z dnia 21-12-2017 r.

Gmina Kłecko: Świadczenie usług transportowych w zakresie transportu uczniów w wieku szkolnym na zajęcia dodatkowe i wyjazdy edukacyjne w ramach projektu "Nowa szansa"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "Nowa szansa" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa, Oś Priorytetowa 8: Edukacja, Działanie 8.1. Ograniczenie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównanie dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej, Poddziałanie 8.1.2. Kształcenie ogólne - projekty konkursowe, Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 - 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 615411-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kłecko, Krajowy numer identyfikacyjny 631259465, ul. ul. Dworcowa 14, 62-270 Kłecko, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 614270125, e-mail przetargi@klecko.pl, faks 614270221.
Adres strony internetowej (url): www.klecko.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług transportowych w zakresie transportu uczniów w wieku szkolnym na zajęcia dodatkowe i wyjazdy edukacyjne w ramach projektu "Nowa szansa"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RIG.271.20.2017.BR

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część I: Transport uczniów z zajęć dodatkowych Transport uczniów odbywał się będzie w dni nauki szkolnej od poniedziałku do czwartku w godzinach od 16:00 do 18:00 (odwozy po zajęciach) z placówek Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Kłecku. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić podczas transportu opiekę nad uczniami w autobusie/busie. Usługa transportu uczniów rozpocznie się od dnia podpisania umowy i trwała będzie do 21 czerwca 2018 roku, w szacowanej ilości 231 km tygodniowo. Podana liczba km stanowi wartość przybliżoną, podawana jest dla bardziej trafnego określenia przez Wykonawcę stawki za 1 km. Wskazany dzień tygodnia, godzina odjazdu oraz trasa mogą ulec zmianie w przypadku zamian w harmonogramie zajęć i zmian wśród uczestników. Zamiany te nie wymagają aneksu do umowy. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za przewozy faktycznie zrealizowane. Przewozy realizowane będą dwoma autobusami/busami, w tym: jeden min 22 osobowy, drugi min 9 osobowy i jeden autobus/bus zastępczy min 22 osobowy. Część II Transport dzieci podczas wyjazdów edukacyjnych. Transport uczniów w ramach wyjazdów edukacyjnych odbywał się będzie we wskazane przez Zamawiającego dni nauki szkolnej/i dni poza nauką, w terminie obustronnie uzgodnionym, z co najmniej dwutygodniowym wyprzedzeniem przed planowanym terminem wyjazdu. Zamawiający szacuje, że w okresie trwania umowy odbędzie się 8 wyjazdów edukacyjnych. Szacowana średnia długość jednego wyjazdu to ok. 150 km. Wyjazdy odbywały będą się na terenie województwa wielkopolskiego. Podczas wyjazdów edukacyjnych Zamawiający zapewnia opiekę nad uczniami w autobusie/busie. Liczba uczestników pojedynczego wyjazdu edukacyjnego to ok. 11 osób wraz z opiekunem. Usługa transportu uczniów rozpocznie się od dnia podpisania umowy i trwała będzie do 21 czerwca 2018 roku, w szacowanej ilości ok.1200 km na cały okres realizacji umowy. Podana liczba km stanowi wartość przybliżoną, podawana jest dla bardziej trafnego określenia przez Wykonawcę stawki za 1 km. Wykonawcy służy wynagrodzenie za przewozy faktycznie zrealizowane. Przewozy realizowane będą jednym autobusem/busem min 11 osobowym i jeden autobusem/busem zastępczym min 11 osobowym.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 60100000-9


Dodatkowe kody CPV: 60130000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Transport uczniów z zajęć dodatkowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 26693.33
Waluta PL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MILE Michał Leśny
Email wykonawcy: mile@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Słoneczna 26E/1
Kod pocztowy: 62-200
Miejscowość: Kłecko
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 25872.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 25872.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 25872.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Transport dzieci podczas wyjazdów edukacyjnych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3888.89
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MILE Michał Leśny
Email wykonawcy: mile@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Słoneczna 26E/1
Kod pocztowy: 62-200
Miejscowość: Kłecko
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3240.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3240.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3240.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.