eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzierady › Dostawa kruszywa do naprawy dróg na terenie Gminy Wodzierady w 2018 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-12

Ogłoszenie nr 500079549-N-2018 z dnia 12-04-2018 r.

Gmina Wodzierady: Dostawa kruszywa do naprawy dróg na terenie Gminy Wodzierady w 2018 roku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 527672-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Wodzierady, Krajowy numer identyfikacyjny 73093455900000, ul. Wodzierady 24, 98105 Wodzierady, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 43 677 33 22, e-mail urzad@wodzierady.pl, faks 43 677 33 15.
Adres strony internetowej (url): www.wodzierady.pl; www.bip.wodzierady.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa kruszywa do naprawy dróg na terenie Gminy Wodzierady w 2018 roku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZP.271.2.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa do naprawy dróg na terenie Gminy Wodzierady w 2018 roku: a. Szlaka - około 300 ton b. Tłuczeń kamienny (kruszywa drogowe dolomitowe) o frakcji 0-31,5 mm - około 1500 ton. c. kliniec (kruszywa drogowe dolomitowe) o frakcji 4-31,5 mm - około 1400 ton. 2. Kruszywo nie może zawierać zanieczyszczeń organicznych i elementów metalowych. 3. Transport zamówionych materiałów (tłuczeń, kliniec, szlaka) wymagany jest pojazdami samowyładowczymi. 4. Z uwagi na drogi o nieutwardzonej nawierzchni i różnej szerokości pasa drogowego na terenie Gminy Wodzierady, Zamawiający zastrzega, że do 15% zamówionego materiału (tłuczeń, kliniec, szlaka) należy dostarczyć pojazdami samowyładowczymi o dopuszczalnej ładowności do 16 ton. 5. Na wezwanie Zamawiającego do przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aprobatę techniczną (CE), deklarację zgodności z PN, dokument wskazujący kopalnię, z której pochodzi kruszywo. Kruszywo musi spełniać wymagania normy PN-EN 13242. 6. Wykonawca dostarczy również dokumenty potwierdzające, że dostarczane materiały na uzupełnienie nawierzchni dróg spełniają wymagania środowiskowe. Oceniane będą własności fizyko-chemiczne szlaki piecowej z zakładu (elektrociepłowni), od którego nabywany jest przedmiot zamówienia. 7. Zamówienie obejmuje materiał, jego załadunek, 7.03.2018 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=e28ebbaa-ea51-440c-ac6c-b0133467c777 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=e28ebbaa-ea51-440c-ac6c-b0133467c777 5/14 transport oraz rozładunek. 8. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia w terminie zgodnym ze złożoną ofertą (nie dłuższym niż 6 dni roboczych od otrzymania zlecenia), w określonej w zleceniu ilości i we wskazane miejsce na teren gminy Wodzierady. 9. Dostawy będą realizowane systematycznie według wskazań Zamawiającego w zależności od potrzeb (Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie dostarczoną ilość kruszywa), na każdorazowe zgłoszenie przez zamawiającego telefonicznie, faxem lub emailem. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian ilości poszczególnych pozycji asortymentu, tj. możliwość wymiany dowolnej ilości tłucznia o frakcji 0-31,5mm na kliniec o frakcji 4-31,5mm czy szlakę oraz wymianę w każdej możliwej konfiguracji, w granicach przedmiotu zamówienia nieprzekaraczając przy tym całej kwoty zamówienia określonej w §3, ust 2 punkt a) umowy. 11. Z tytułu zmniejszenia kwoty wynagrodzenia, wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe. 12. Każdorazowa dostawa będzie wymagała pisemnego potwierdzenia przez pracownika Zamawiającego

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 14212200-2


Dodatkowe kody CPV: 14630000-6, 44922200-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 142276.42
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: RUBIKON II Firma Usługowa-handlowa Andrzej i Grzegorz Goraj
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Skrajna 50
Kod pocztowy: 25-650
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 175000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 175000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 276873.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.