To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-12
Ogłoszenie nr 500079693-N-2018 z dnia 12-04-2018 r.
Centrum Doskonalenia Nauczycieli: Wykonanie napraw blacharsko-dekarskich na budynku Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Pile
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 525740-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Doskonalenia Nauczycieli, Krajowy numer identyfikacyjny 30116973700000,
ul. ul. Bydgoska
21,
64920
Piła, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
67 351 17 50, e-mail
sb@cdn.pila.pl, faks
67 352 70 16.
Adres strony internetowej (url): www.cdn.pila.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie napraw blacharsko-dekarskich na budynku Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Pile
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):CDN.3211.1.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie napraw blacharsko-dekarskich na budynku Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Pile. W zakres prac wchodzi m.in.: roboty rozbiórkowe, w tym m.in. montaż i demontaż daszków ochronnych ciągłych wzdłuż rusztowania o konstrukcji rurowej, przy wysokości do 20 m, rozebranie rynien z blachy, rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. z blachy, rozebranie rur spustowych z blachy, roboty dekarskie, w tym m.in. wsporniki ze stali teowej - proste, z osadzeniem i pomalowaniem farbą olejną do montażu płyty OSB, wykucie gniazd i bruzd, obsadzenie elementów z zamurowaniem, naprawa tynku, malowanie farbami olejnymi, obróbki z blachy cynkowo-tytanowej, przyłącza kanalizacji deszczowej do rur spustowych, w tym m.in. rozebranie chodników, przejść dla pieszych z płyt betonowych, wykopy ręczne liniowe o ścianach pionowych głębokości do 1,5 m, pod fundamenty, rurociągi i kolektory w gruntach suchych, rurociągi z rur PVC.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.26.19.10 - Naprawa dachów
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
150079.86
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Budowlano-Handlowy Janusz Wacek
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
184598.23
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Gminy Piła i jednostek podległych w 2025 roku
- Opróżnianie koszy i wywóz odpadów z terenów zieleni oraz dróg gminnych w granicach administracyjnych miasta Piły w 2025 r. (zadanie 1-2)
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 5 im. Dzieci Polskich w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 11 im. Królowej Jadwigi w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- DOSTAWA MIĘSA, WĘDLIN I PODROBÓW
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi im. Janusza Korczaka w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
więcej: przetargi w Pile »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.