Ogłoszenie z dnia 2017-12-22
Ogłoszenie nr 500080443-N-2017 z dnia 22-12-2017 r.
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy: Świadczenie usług opiekuńczych podopiecznym Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy w ich miejscu zamieszkania w styczniu 2018 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy, Krajowy numer identyfikacyjny 1077380000000,
ul. Rozłogi
10,
01-310
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 487 13 01, e-mail
s.janicki@opsbemowo.waw.pl, sekretariat@opsbemowo.waw.pl, faks
22 487 13 02.
Adres strony internetowej (url): www.opsbemowo.waw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług opiekuńczych podopiecznym Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy w ich miejscu zamieszkania w styczniu 2018 r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OPS/351-4/ZP/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usług opiekuńczych, o których mowa art. 50 ust. 3 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r., poz. 1769 ze zm.)Usługi świadczone przez Wykonawcę zgodnie z decyzjami administracyjnymi Zamawiającego. Usługi realizowane będą na terenie Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy w okresie od dnia 01.01.2018r. do dnia 31.01.2018 r. włącznie, przez siedem dni w tygodniu, w tym w święta, w godzinach 7.00 - 20.00. Usługi świadczone w łącznym wymiarze do 3.967 h. W przedmiotowym postępowaniu zostały postawione następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące: dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jak również dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej oraz utrzymania zatrudnienia (stosownie do art. 29 ust 3a ustawy Prawo zamówień publicznych). 1) Warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy i potwierdzi poprzez złożenie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, że dysponuje personelem niezbędnym do wykonania zamówienia, w tym: a) Trzydziestoma (30) osobami wykonującymi usługi w zakresie pomocy w codziennych czynnościach życiowych, które muszą legitymować się wykształceniem co najmniej podstawowym i zaświadczeniem o ukończeniu kursu opieki nad chorym w domu lub kursu opieki nad osobami starszymi, prowadzonego w wymiarze co najmniej 30 godzin zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (t. j. Dz.U. z 2014 r. poz. 622) i znającymi procedury wzywania pomocy i udzielania pierwszej pomocy; b) Pięcioma (5) osobami wykonującymi usługi obejmujące swoim zakresem opiekę higieniczną, zaleconą przez lekarza pielęgnację oraz zapewnienie kontaktów z otoczeniem, które muszą legitymować się świadectwem lub dyplomem ukończenia medycznej szkoły średniej lub policealnej o kierunku pielęgniarskim lub pokrewnym lub wyższych studiów pielęgniarskich lub szkoły policealnej w zawodzie opiekunka środowiskowa, asystent osoby niepełnosprawnej, opiekun medyczny lub opiekun w domu pomocy społecznej lub osób z ukończonym co najmniej 70 godzinnym kursem z zakresu opieki i pielęgnacji osób starszych, chorych i niepełnosprawnych (osoby, które ukończyły 70 godzinny kurs powinny legitymować się również co najmniej 3 miesięcznym doświadczeniem zawodowym przy realizacji usług); c) Jedną (1) osobą zatrudnioną jako koordynator usług - osoba ta powinna posiadać wykształcenie co najmniej średnie medyczne lub wyższe społeczne (pracownik socjalny, psycholog, pedagog specjalny, pedagog społeczny) oraz doświadczenie obejmujące minimum 2 lata pracy w zarządzaniu usługami o podobnym charakterze. 2) Warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że: a) Posiada lokal z przeznaczeniem na Biuro na terenie m.st. Warszawy z dostępem do poczty elektronicznej oraz telefonu z automatyczną sekretarką. b) Posiada wydzielony magazyn z podstawowym sprzętem rehabilitacyjnym (wózki inwalidzkie, kule łokciowe, materace przeciwodleżynowe), materiałami do pielęgnacji i środkami czystości; c) Zapewni stały kontakt klientom, opiekunom, pracownikom Zamawiającego z pracownikiem biura Firmy również w dni wolne od pracy; d) Wyposaży opiekunów w niezbędne środki ochrony osobistej oraz podstawowe środki czystości (w razie potrzeby). 3) Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100.000,00 zł (słownie sto tysięcy złotych 00/100). 4) Warunek dotyczący utrzymania zatrudnienia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca utrzyma zatrudnienie osób realizujących umowę w wymiarze i na zasadach określonych w § 9 ust. 1, 2 i 5 Umowy nr 35/2017 z dnia 22 czerwca 2017 r. (zawartej na okres od 1 lipca do 31 grudnia 2017 r.)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 85000000-9
Dodatkowe kody CPV: 85311100-3, 85311200-4, 85312400-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
74210.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "GWARANT" - Tomczyk Spółka jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
74381.25
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Rozdz. XVII Istotnych Warunków Zamówienia zatwierdzonych dnia 01.06.2017 r. przez Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy dot. postępowania OPS/351-1/ZP/17 na Świadczenie usług opiekuńczych podopiecznym Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy w ich miejscu zamieszkania od lipca 2017 r. do grudnia 2017 r. [postępowanie prowadzone było na zasadach określonych w art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. -Prawo zamówień publicznych zwanej dalej PZP, w odniesieniu do zamówień na usługi społeczne i inne szczególne usługi] przewidywał udzielenie zamówienia dotychczasowemu wykonawcy - w ramach kontynuacji usługi- zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP. W związku z powyższym , dnia 8 grudnia 2017 r. zaproszono do przeprowadzenia negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki dotychczasowego wykonawcę usług, przesyłając mu projekt umowy. W wyniku przeprowadzonych dnia 14 grudnia 2017 r. negocjacji postanowiono udzielić mu zamówienia i dnia 21.12.2017 r. zawarto umowę.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: gen. W. Andersa 13 m 91 (ADK-1), część nr 2: Kredytowa 2 m 9 (ADK-5) - w podziale na 2 części
- Likwidacja dzikiego wysypiska na nieruchomości
- Zakup garnków, czajników, patelni
- Przetworzenie danych i wykonanie zbiorczych ocen jakości powietrza w Polsce na podstawie badań Państwowego Monitoringu Środowiska wg prawa krajowego i wymagań sprawozdawczości europejskiej w 2025 roku
- Modernizacja i przebudowa instalacji elektrycznej w budynku Białowieskiej Stacji Geobotanicznej UW
- Budowa studia podcastowego w siedzibie Wojskowego Instytutu Wydawniczego w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług opiekuńczych u Klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gubinie w miejscu ich zamieszkania w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w miejscu zamieszkania na terenie Gminy Krasne w 2025 roku
- Świadczenie usług opiekuńczych, w tym specjalistycznych na terenie gminy Cieszyn
- Usługa polegająca na świadczeniu usług opiekuńczych
- Świadczenie usług opiekuńczych dla osób starszych oraz pełnienia usługi asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w tym dla osób z autyzmem na rzecz świadczeniobiorców Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Szemudzie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.