eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi AndrespolOdłapywanie, hotelowanie i zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom z terenu gminy Andrespol w okresie od dnia 01.01.2018 roku do dnia 31.12.2018 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-22

Ogłoszenie nr 500080500-N-2017 z dnia 22-12-2017 r.

Gmina Andrespol: Odłapywanie, hotelowanie i zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom z terenu gminy Andrespol w okresie od dnia 01.01.2018 roku do dnia 31.12.2018 roku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 622065-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Andrespol, Krajowy numer identyfikacyjny 47205774400000, ul. ul. Rokicińska 126, 95020 Andrespol, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 422 132 440, e-mail ug@andrespol.pl, faks 422 132 434.
Adres strony internetowej (url): www.andrespol.bip.cc

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odłapywanie, hotelowanie i zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom z terenu gminy Andrespol w okresie od dnia 01.01.2018 roku do dnia 31.12.2018 roku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.6140.01.45.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa odłapywania bezdomnych zwierząt na zlecenie przedstawiciela Zamawiającego, hotelowanie i zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom z terenu gminy Andrespol. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w okresie od dnia 01.01.2018 roku do dnia 31.12.2018 roku. Wykonawca zobowiązany będzie do przyjęcia w opiekę zwierząt w ilości 94 sztuk - 76 psów, 18 kotów (wg. stanu na dzień 31.10.2017r.) będących własnością Gminy Andrespol, a przebywających dotychczas w Hotelu Dla Zwierząt i Ptactwa Domowego Longin Siemiński, Gabinet Weterynaryjny, Schronisko, Centrum Rehabilitacyjno-Szkoleniowo-Adopcyjne pod adresem: Wojtyszki 18, gmina Brąszewice, 98-277 Brąszewice woj. łódzkie. Odbiór zwierząt ze schroniska, w którym znajdują się aktualnie i przetransportowanie ich do miejsca pobytu dokonane będzie na koszt Wykonawcy, z którym zostanie podpisana umowa, w celu ich dalszego odpłatnego hotelowania. Zamawiający zastrzega sobie, że ilość zwierząt do przyjęcia z Hotelu Dla Zwierząt i Ptactwa Domowego Longin Siemiński, Gabinet weterynaryjny, Schronisko, Centrum Rehabilitacyjno-Szkoleniowo-Adopcyjne pod adresem: Wojtyszki 18, gmina Brąszewice, 98-277 Brąszewice woj. łódzkie może być mniejsza lub większa, a wynikać to będzie z ilości zwierząt przebywających w hotelu na dzień rozpoczęcia obowiązywania umowy, zawartej w wyniku niniejszego przetargu. Za przyjęcie hotelowanych zwierząt, Wykonawca nie będzie pobierał od Zamawiającego żadnych dodatkowych opłat z tego tytułu. 2. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje: 2.1. W zakresie hotelowania zwierząt zapewnienie zwierzętom właściwej opieki w miejscu docelowym poprzez: 2.1.1. schronienie, 2.1.1.1 wyżywienie, 2.1.1.2 opiekę nad zwierzętami przyjętymi do schroniska, 2.1.1.3 opiekę weterynaryjną, w tym w szczególności: a) 15 dniowa kwarantanna, b) odrobaczenie, c) szczepienie spełniające wymagania określone przepisami szczególnymi, d) leczenie, e) sterylizacja lub kastracja, f) w szczególnych przypadkach, nierokujących wyleczeniem z medycznego punktu widzenia, eutanazja zwierzęcia i utylizacja jego zwłok, dokonana po uprzednim uzyskaniu zgody lekarza weterynarii, 2.1.1.2. zapewnienie pomieszczeń (boksów) do przetrzymywania zwierząt w odpowiednich warunkach, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym: a) zabezpieczenie zwierząt przed negatywnym wpływem czynników atmosferycznych takich jak: deszcz, śnieg, wiatr, szkodliwe działanie słońca, b) zapewnienia zwierzętom odpowiedniego oświetlenia, poprzez dostęp do światła dziennego, c) oddzielenie zwierząt agresywnych od zwierząt nieprzejawiających takiej cechy. 2.1.1.3. prowadzenie działań adopcyjnych zwierząt z terenu gminy Andrespol poprzez poszukiwanie chętnych osób lub instytucji do adoptowania zwierząt i oddanie do adopcji zwierząt odłapywanych, przyjętych oraz już przebywających w schronisku, 2.1.1.4. spisywanie umów z osobami lub instytucjami adoptującymi zwierzęta i niezwłoczne przekazywanie ich zanonimizowanych kopii Zamawiającemu, 2.1.1.5. prowadzenie ewidencji zwierząt przebywających w placówce wraz z dokumentacją zdjęciową i przekazywanie Zamawiającemu miesięcznych zestawień zawierających informacje: nr chip, gatunek, płeć, maść zwierzęcia, datę przyjęcia oraz informację o dacie opuszczenia placówki wraz z podaniem przyczyny oraz umieszczanie tych danych w ogólnodostępnej, krajowej bazie danych. 2.1.1.6. oznaczanie numerem identyfikacyjnym (chip) przebywających w placówce zwierząt, 2.1.1.7. umieszczanie informacji z opisem zwierzęcia, zdjęciem oraz nr chip na stronie internetowej schroniska oraz przekazywanie danych Zamawiającemu w celu umieszczenia takiej samej informacji na stronie Urzędu Gminy, 2.1.1.8. umożliwienie Zamawiającemu prowadzenia kontroli prawidłowości realizacji zamówienia, 2.1.1.9. koty wolnożyjące (dzikie) po przeprowadzonym zabiegu sterylizacji, kastracji lub wyleczeniu wypuszczane będą na wolność w miejscu ich dotychczasowego bytowania. 2.2. W zakresie odłapywania bezdomnych zwierząt Wykonawca zapewnia: 2.2.1. w czasie odłapywania i transportu zwierząt korzystanie z urządzeń i środków, które nie stwarzają zagrożenia życia i zdrowia oraz cierpienia zwierząt. 2.2.2. prowadzenie dokumentacji odłapanych zwierząt z podaniem ich numeru chip, daty i godziny realizacji odłapania. 2.2.3. przybycie w jak najszybszym czasie na miejsce (gdzie znajduje się bezpańskie zwierzę) wskazane przez Zamawiającego, nie dłuższym niż 24 godziny od powiadomienia, w celu odłapania zwierzęcia. 2.2.4. Wykonawca przyjmuje zgłoszenia dotyczące odłapywania zwierząt z terenu gminy Andrespol od koordynatora Zleceniodawcy lub innej osoby upoważnionej przez Wójta Gminy Andrespol oraz od policji. Po godzinach pracy Urzędu Gminy w Andrespolu, zlecenia odłapania zwierzęcia może dokonać policja. 2.3. Szacunkowa ilość odłapywanych zwierząt - 30 sztuk w ciągu roku. Zamawiający zastrzega sobie, że ilość odłapywanych zwierząt może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu i będzie wynikać z rzeczywistych potrzeb i zgłoszeń na odłapanie bezpańskich zwierząt. 2.4. W przypadku śmierci zwierzęcia Wykonawca ponosi koszty utylizacji zwłok padłego zwierzęcia. 3. W celu sprawdzenia warunków, w jakich przetrzymywane są zwierzęta Zamawiający w całym okresie realizacji umowy, jest upoważniony do przeprowadzania kontroli miejsca ich pobytu oraz do odczytu nr chip zwierzęcia, bez uprzedniego informowania Wykonawcy o zamierzonej kontroli. Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia Zamawiającemu do stworzenia odpowiednich warunków do przeprowadzenia odczytu nr chip zwierzęcia. 4. Za wszelkie wypadki i szkody oraz ich następstwa wynikłe w związku z realizacją umowy odpowiada wyłącznie Wykonawca. 5. Za działania lub zaniechania swoich pracowników, współpracowników, podwykonawców uczestniczących w wykonywaniu przedmiotu umowy Wykonawca odpowiada tak, jak za działania lub zaniechania własne. 6. Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy do przeprowadzenia chipowania przyjętych w opiekę zwierząt z terenu gminy Andrespol chipami dostarczonymi przez Zamawiającego (chipowanie dotyczyć będzie również zwierząt już posiadających chipy). Wykonawca zobowiązany będzie do chipowania nowoprzybyłych zwierząt do placówki w terminie 14 dni od dnia ich przyjęcia. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia chipowania zwierząt przez uprawnione do tego osoby wskazane przez Zamawiającego. 7. Wykonawca zobowiązany jest do: 7.1. Przestrzegania przepisów prawa zawartych w: a) ustawie z dnia 21 sierpnia 1997r. o ochronie zwierząt (Dz. U. z 2017r. poz.1840), b) ustawie z dnia 11 marca 2004r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. z 2017r. poz. 1855), c) ustawie z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2017r. poz. 1289 z późn. zm.), d) we właściwych rozporządzeniach wydanych na podstawie ww. ustaw, 7.2. zachowania bezpieczeństwa, porządku i czystości podczas realizacji przedmiotu umowy, 7.3. powierzenia wykonywania obowiązków i zadań objętych przedmiotem umowy osobom posiadającym wymagane do tego kwalifikacje i uprawnienia oraz zaopatrzenia ich w odpowiedni sprzęt zapewniający bezpieczeństwo ludzi i zwierząt, 7.4.zapewnienia we własnym zakresie zaplecza organizacyjnego, personalnego i narzędzi koniecznych do wykonywania przedmiotu umowy, 8. Zamawiający wymaga - zgodnie z art. 29 ust. 3a PZP - aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy. 8.1. Szczegółowe wymagania oraz sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań oraz sankcji z tytułu ich niespełnienia, rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia - zostały określone w Załączniku nr 5 do SIWZ - Wzór umowy. 8.2. Realizacja powyższego obowiązku nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę dodatkowych osób, które nie były dotychczas przez niego zatrudniane na podstawie umowy o pracę (nie były pracownikami Wykonawcy). 8.3. Za wystarczające Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę osobami aktualnie zatrudnionymi u Wykonawcy na umowę o pracę (dotychczasowi pracownicy Wykonawcy).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 98380000-0


Dodatkowe kody CPV: 85200000-1, 85210000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 210238.98
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ŻWIR-MAX Firma Przemysław Skupiński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Dąbrówka Strumiany, ul. Pogodna 37
Kod pocztowy: 95-100
Miejscowość: Zgierz
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 250740.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 250740.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 250740.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.