To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-13
Ogłoszenie nr 500080627-N-2018 z dnia 13-04-2018 r.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Jana Pawła II: Przebudowa stadionu szkolnego przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. Jana Pawła II w Żurominie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 527265-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500058247-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Jana Pawła II, Krajowy numer identyfikacyjny 64800800000,
ul. ul. Lidzbarska
27,
09300
Żuromin, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
0-23 6572502, 6570774, e-mail
zsz_zuromin@poczta.onet.pl, faks
0-23 6572502.
Adres strony internetowej (url): zspzuromin.edupage.org
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa stadionu szkolnego przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. Jana Pawła II w Żurominie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZSP.321.01.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przebudowa stadionu szkolnego przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. Jana Pawła II w Żurominie. W wyniku przebudowy powstanie obiekt lekkoatletyczny w wariancie 333/333 m wraz z boiskiem treningowym do piłki nożnej. W skład obiektu jako elementy wchodzić będą: 1. Bieżnia okrężna czterotorowa o długości 333,333 m (każdy tor o szerokości 1,22 m) oraz bieżnia prosta o długości 100 m. 2. Skocznia wzwyż - zlokalizowana w zakolu stadionu, rozbieg o dł. 15 m. 3. Rzutnia do pchnięcia kulą - koło o średnicy 2,135 m z zamontowanym progiem, zapewniony będzie sektor rzutów o min 25m. 4. Skocznia w dal i trójskoku - jednościeżkowa, jednostronna skocznia do skoku w dal i trójskoku. Długość rozbiegu wynosi 42m dla trójskoku i szerokość toru 1,22 m. 5. Boisko piłkarskie z trawy naturalnej .Boisko wyposażone zostanie w dwie bramki do piłki nożnej o wymiarach 7,32 x 2,44, rama bramki, poprzeczka, słupki. 6. Trybuny - dwie trybuny z 86 miejscami, z gotowych elementów stalowych z podestami oraz krzesełkami kubełkowymi z tworzywa sztucznego. 7. Ogrodzenie - panelowe, wysokość ogrodzenia 1,50m, rozstaw słupków ogrodzeniowych - 2,59m, wysokość słupków - 2,00 m. Zestawienie parametrów powierzchni użytkowych: - boiska piłkarskiego z wybiegami 5241,6 m2, - bieżnia o nawierzchni EPDM typu natryskowego - 1839,09 m2, - skocznia do skoku w dal i trójskoku - 60,6 m2, - skocznia wzwyż - 443 m2, - rzutnia do pchnięcia kulą - 54,11m2. Inwestycja polega między innymi na wykonaniu następujących robót: 1.Roboty: - roboty przygotowawcze - karczowanie drzew Boisko - odwodnienie szczelinowe - roboty pomiarowe - roboty ziemne - wykonanie trawników - wyposażenie boiska Bieżnia - roboty pomiarowe - obrzeża - roboty ziemne - podbudowa - nawierzchnia Rzutnia do pchnięcia kulą - roboty pomiarowe - obrzeża - roboty ziemne - podbudowa -wyposażenie Skocznia do skoku w dal i trójskoku - roboty pomiarowe - obrzeża - roboty ziemne - podbudowa - nawierzchnia - wyposażenie Skocznia do skoku wzwyż - roboty pomiarowe - obrzeża - roboty ziemne - podbudowa - nawierzchnia - wyposażenie Zakup i montaż trybun - Zakup i montaż trybun - nawierzchnia Ogrodzenie Kanalizacja deszczowa i odwodnienie oraz przyłącze wodociągowe Nawadnianie boiska. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) Prowadzenie dziennika budowy, 2) wykonanie i montaż tablicy informacyjnej związanej z dofinansowaniem zadania wg wzoru zamieszczonego na stronie internetowej Ministerstwa Sportu i Turystyki www.msit.gov.pl w zakładce "Infrastruktura" 3) przejęcie terenu budowy od zamawiającego, po przekazaniu terenu budowy Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przekazany teren budowy; 4) zabezpieczenie terenu robót, dbanie o porządek na terenie robót oraz utrzymywanie terenu robót w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych na własny koszt; 5) zabezpieczenie na własny koszt instalacji, urządzeń, obiektów i mienia na terenie budowy i w jej bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót; 6) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonaniem przedmiotu umowy; 7) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów i maszyn budowlanych 8) ponoszenie wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości; 9) przestrzeganie obowiązujących przepisów w zakresie BHP, ppoż. i ochrony środowiska; 10) prowadzenie robót w systemie wielozmianowym, jeżeli będzie to niezbędne dla zachowania terminu wykonania robót; 11) zapewnienie specjalistycznego kierownictwa do prowadzenia budowy; 12) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej przy realizacji przedmiotu umowy na koszt Wykonawcy; 13) wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z przepisami prawa budowlanego, projektami budowlanymi, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, warunkami technicznymi, Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie lub normy innych państw członkowskich EOG; 14) przedstawienie Przedstawicielowi Zamawiającego do zatwierdzenia wniosków materiałowych obejmujących materiały i urządzenia przewidziane do realizacji zadania przed planowanym ich wbudowaniem; 15) stosowanie, po pisemnej akceptacji Przedstawiciela Zamawiającego, wyłącznie materiałów i urządzeń posiadających odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniających sprawność eksploatacyjną wykonanego przedmiotu umowy; 16) wykonania przedmiotu umowy z materiałów odpowiadających wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013r., poz. 1409 z późniejszymi zmianami), okazania, na każde żądanie Przedstawiciela Zamawiającego lub Zamawiającego, dokumentów potwierdzających, że wyroby te zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z odrębnymi przepisami; 17) dostarczanie niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń w tym np. wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego przedmiotu niniejszej Umowy; 18) usunięcie wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez zamawiającego i Przedstawiciela Zamawiającego w trakcie trwania robót w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego; 19) niezwłoczne informowanie Zamawiającego oraz Przedstawiciela Zamawiającego o problemach technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót; 20) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni, instalacji lub innych elementów; 21) kompletowania w trakcie realizacji robót, stanowiących przedmiot niniejszej umowy, wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz przygotowanie do odbioru końcowego kompletu protokołów jak i kompletu dokumentów potrzebnych do zawiadomienia o zakończeniu budowy oraz złożeniu przez Zamawiającego wniosku o pozwolenie na użytkowanie; 22) uzupełnianie dokumentów/wyjaśnienia zapisów na żądanie organu wydającego pozwolenie na użytkowanie oraz uczestniczenie w kontrolach związanych z zakończeniem budowy oraz wydaniem pozwolenia na użytkowanie; 23)wykonania inwentaryzacji powykonawczej przedmiotu zamówienia w wersji papierowej i elektronicznej w formacie pdf, dwg, Po wykonaniu obiektu Wykonawca musi przedstawić Zamawiającemu następujące dokumenty: a) Aktualny Certyfikat produktowy IAAF dla oferowanej nawierzchni. b) kompletne wyniki badań parametrów położonej nawierzchni, w oryginale, przeprowadzonych przez jedno z laboratoriów akredytowanych przez IAAF lub przez polski instytut naukowy albo laboratorium, ujęte w corocznie ogłaszanym przez PZLA wykazie jednostek rekomendowanych do przeprowadzenia tego typu badań, potwierdzające prawidłowość położenia nawierzchni przez wykonawcę i zgodność parametrów technicznych położonej nawierzchni z parametrami określonymi w certyfikacie IAAF dla danej nawierzchni (Product Certificate) oraz z parametrami określonym w projekcie architektoniczno-budowlanym, c) Atest Państwowego Zakładu Higieny lub równoważnej instytucji z państwa członkowskiego Unii Europejskiej/EFTA. d) Karta techniczna nawierzchni potwierdzona przez producenta systemu. e) Autoryzację producenta nawierzchni wystawiona w oryginale dla wykonawcy na realizowaną inwestycje wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnie. f) Aktualne badania na zgodność z normą PN-EN 14877-2014-02. g) Badania ekologiczne na zgodność z DIN V18 035-6 wydane przez Akredytowane laboratorium. h) Próbka oferowanej nawierzchni o wymiarach min. 10x10 cm z oznaczeniem producenta i typu oferowanego produktu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45212200-8
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45230000-8, 45232452-5, 45233220-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1211387.82
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: F.H.T.U. Plus S.C Tomasz i Małgorzata Góralczyk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1334328.48
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI ŻUROMIN
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji dla Spółki Żuromińskie Zakłady Komunalne Sp. z o.o. w Żurominie w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2025r.
- Dostawa obłożeń opatrunkowych i fartuchów chirurgicznych
- Rozbudowa sieci wodociągowej w ul. Nowej i Kasztanowej
więcej: przetargi ŻUROMIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.