To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-23
Ogłoszenie nr 500080755-N-2017 z dnia 23-12-2017 r.
Wójt Gminy Uście Gorlickie: Dostawa sprzętu na doposażenie 2 Szkół Podstawowych z klasami gimnazjum i 1 Szkoły Podstawowej w pomoce dydaktyczne, sprzęt TIK oraz doposażenie szkolnych pracowni przedmiotów przyrodniczych, matematycznych w Gminie Uście Gorlickie w ramach projektu "Małopolska Planeta Wiedzy"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
W ramach projektu "Małopolska Planeta Wiedzy" (Projekt w ramach 10 Osi Priorytetowej Rozwój kształcenia ogólnego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020)
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 606061-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500052105-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wójt Gminy Uście Gorlickie, Krajowy numer identyfikacyjny 55191200000,
ul. Uście Gorlickie
80,
38315
Uście Gorlickie, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
018 3516041 w. 55, e-mail
gmina@usciegorlickie. iap.pl, faks
183 516 042.
Adres strony internetowej (url): www.usciegorlickie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu na doposażenie 2 Szkół Podstawowych z klasami gimnazjum i 1 Szkoły Podstawowej w pomoce dydaktyczne, sprzęt TIK oraz doposażenie szkolnych pracowni przedmiotów przyrodniczych, matematycznych w Gminie Uście Gorlickie w ramach projektu "Małopolska Planeta Wiedzy"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BPŚ.271.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu na potrzeby wyposażenia pracowni Zamawiającego oraz dostawa materiałów niezbędnych do zajęć dla uczestników projektu. 2. Zamówienie składa się z następujących części: 1) części I: Doposażenie szkolnych pracowni przedmiotów przyrodniczych, matematycznych w Szkole Podstawowej w Brunarach z klasami gimnazjum 2) części II: Doposażenie Szkoły Podstawowej w Brunarach z klasami gimnazjum w Gminie Uście Gorlickie w pomoce dydaktyczne oraz narzędzia TIK 3) części III: Doposażenie szkolnych pracowni przedmiotów przyrodniczych, matematycznych w Szkole Podstawowej w Wysowej Zdroju 4) część IV: Doposażenie Szkoły Podstawowej w Wysowej Zdroju w Gminie Uście Gorlickie w pomoce dydaktyczne oraz narzędzia TIK 5) część V: Doposażenie szkolnych pracowni przedmiotów przyrodniczych, matematycznych w Szkole Podstawowej w Uściu Gorlickim z klasami gimnazjum 6) część VI: Doposażenie Szkoły Podstawowej w Uściu Gorlickim z klasami gimnazjum w pomoce dydaktyczne oraz narzędzia TIK Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik numer 8 do SIWZ - opisy przedmiotu zamówienia. 3. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi zgodnie z postanowieniami zawartymi w specyfikacji oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji. 4. Dostawa powinna obejmować: transport, ubezpieczenie na czas transportu, rozładunek, wniesienie oraz ustawienie przedmiotu zamówienia w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego, a także (jeżeli dotyczy) jego instalację i uruchomienie oraz w przypadku sprzętu elektronicznego również wstępne przeszkolenie. 5. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, w I gatunku, nieuszkodzony, wolny od wad fizycznych i prawnych, w pełni sprawny i funkcjonujący bez jakichkolwiek zakłóceń oraz zastrzeżeń, pozbawiony praw i obciążeń osób trzecich, a także odpowiadający obowiązującym normom i posiadający niezbędne certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, które zostaną przekazane Zamawiającemu przed podpisaniem protokołu odbioru, w tym, w szczególności wprowadzony do obrotu zgodnie z aktami prawnymi wdrażającymi Dyrektywy Nowego Podejścia, zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2016 r. poz. 655 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 2 czerwca 2016 r. w sprawie wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. poz. 806) - jeśli dotyczy. 6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia kompletny posiadający wszelkie kable, materiały eksploatacyjne, podzespoły itp., niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowy do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów. 7. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia dopuszczony do obrotu i stosowania w krajach UE. 8. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć wraz z przedmiotem zamówienia instrukcje obsługi w języku polskim (jeśli dotyczy). 9. Wykonawca będzie zobowiązany do dołączenia do każdego przedmiotu zamówienia objętego gwarancją karty gwarancyjnej (jeżeli dotyczy). 10. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na koszt własny. 11. Do wszystkich ujętych w zamówieniu systemów operacyjnych i programów wymagane jest dołączenia nośników a także instrukcji instalacji i obsługi oraz certyfikatów potwierdzających prawo Zamawiającego do korzystania z Oprogramowania w ramach niniejszego zamówienia (jeżeli dotyczy). 12. Wykonawca zapewni zamawiającemu dostęp do aktualizacji sterowników za pośrednictwem serwisu internetowego (jeżeli dotyczy). 13. Wykonawca wskaże w ofercie: producenta i model oferowanego sprzętu oraz okres gwarancji udzielonej na zaoferowany sprzęt (jeżeli dotyczy). 14. Wykonawca wskaże w ofercie parametry techniczne oferowanego sprzętu. Natomiast, jeśli Wykonawca oferuje parametry identyczne jak w minimalnych wymaganiach Zamawiającego - wówczas w (SZCZEGÓŁOWE OKREŚLENIE W PRZYPADKU ZAOFEROWANIA SPRZĘTU O PARAMETRACH RÓWNOWAŻNYCH) tabeli we wzorze oferty (Załącznik nr 7 do specyfikacji) może wpisać słowo "zgodne" lub pozostawić kolumnę nieuzupełnioną. 15. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne względem opisanych przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 16. (jeżeli dotyczy) Wymagania dotyczące gwarancji: minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji liczony jest od dnia podpisania protokołu odbioru, minimalne terminy gwarancji zostały określone przy opisie parametrów technicznych wyspecyfikowanego sprzętu. Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji. 17. W okresie gwarancji (w ramach zaoferowanych cen jednostkowych) wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ewentualnych przeglądów okresowych (termin przeglądu musi zostać każdorazowo uzgodniony z zamawiającym), jeżeli są one wymagane przez producenta sprzętu oraz wykonywania napraw w siedzibie zamawiającego lub wymieniać na nowy, wolny od wad - w przypadku wystąpienia uszkodzeń powstałych na skutek wad materiałowych, wykonania lub innych wad ukrytych, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia zgłoszenia telefonicznego/faksem/mailem. 18. Zamawiający wskazuje, że na podst. art. 36a ustawy, Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 19. W takim przypadku, na podst. art. 36b ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 1) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 2) Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługi następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 3) Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 4) Przepisy ppkt. 3 i 4 stosuje się wobec dalszych podwykonawców. 5) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV: 39162110-9, 39162200-7, 30213100-6, 30213200-7, 32322000-6, 48000000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Doposażenie szkolnych pracowni przedmiotów przyrodniczych, matematycznych w Szkole Podstawowej w Brunarach z klasami gimnazjum |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy prawo zamówień publicznych postępowanie w części I zostało unieważnione gdyż kwota najkorzystniejszej oferty przekracza środki jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Doposażenie Szkoły Podstawowej w Brunarach z klasami gimnazjum w Gminie Uście Gorlickie w pomoce dydaktyczne oraz narzędzia TIK |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
56681.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FHU HORYZONT Krzysztof Lech
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
61637.63
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Doposażenie szkolnych pracowni przedmiotów przyrodniczych, matematycznych w Szkole Podstawowej w Wysowej Zdroju |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy prawo zamówień publicznych postępowanie w części III zostało unieważnione gdyż kwota najkorzystniejszej oferty przekracza środki jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Doposażenie Szkoły Podstawowej w Wysowej Zdroju w Gminie Uście Gorlickie w pomoce dydaktyczne oraz narzędzia TIK |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
63742.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FHU HORYZONT Krzysztof Lech
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
73227.66
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Doposażenie szkolnych pracowni przedmiotów przyrodniczych, matematycznych w Szkole Podstawowej w Uściu Gorlickim z klasami gimnazjum |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy prawo zamówień publicznych postępowanie w części V zostało unieważnione gdyż kwota najkorzystniejszej oferty przekracza środki jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Doposażenie Szkoły Podstawowej w Uściu Gorlickim z klasami gimnazjum w pomoce dydaktyczne oraz narzędzia TIK |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
43596.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FHU HORYZONT Krzysztof Lech
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
48816.08
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI UŚCIE GORLICKIE
więcej: przetargi UŚCIE GORLICKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu, zestawów chemicznych i pomocy dydaktycznych do pracowni chemicznej na potrzeby projektu "Kariera Inżyniera"
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w ramach projektu AKTYWNA SZKOŁA 3
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby unowocześnienia procesu nauczania w PCE w Kętrzynie w postaci urządzeń, sprzętu, mebli i materiałów dydaktycznych w ramach projektu ,,Smakowita Przemiana"
- Dostawa pomocy dydaktycznych
- Dostawa urządzeń łączności oraz pakietów oprogramowania
- Dostawa urządzeń obsługujących wystawę stałą w Galerii G9 w Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.