eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawę - doposażenie pracowni kształcenia zawodowego w pięciu zawodach w ramach projektu " Modernizacja pracowni zawodowych CKU SWŁ w Łodzi odpowiedzią na oczekiwania rynku pracy" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VII. Infrastruktura dla usług społecznych, Działanie VII.4. Edukacja, Poddziałanie VII.4.1. Kształcenie zawodowe i ustawiczne.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-27

Ogłoszenie nr 500080816-N-2017 z dnia 27-12-2017 r.

Centrum Kształcenia Ustawicznego Samorządu Województwa Łódzkiego w Łodzi: Dostawę - doposażenie pracowni kształcenia zawodowego w pięciu zawodach w ramach projektu " Modernizacja pracowni zawodowych CKU SWŁ w Łodzi odpowiedzią na oczekiwania rynku pracy" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VII. Infrastruktura dla usług społecznych, Działanie VII.4. Edukacja, Poddziałanie VII.4.1. Kształcenie zawodowe i ustawiczne.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Modernizacja pracowni zawodowych CKU SWŁ w Łodzi odpowiedzią na oczekiwania rynku pracy realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VII. Infrastruktura usług społecznych, Działanie VII.4 Edukacja, Poddziałanie VII.4.1. Kształcenie zawodowe i ustawiczne

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 614188-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500059779-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Kształcenia Ustawicznego Samorządu Województwa Łódzkiego w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 10115867400000, ul. ul. Wielkopolska , 91029 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 651 69 93, e-mail sekretariat@cku-lodz.edu.pl, faks 42 651 41 65.
Adres strony internetowej (url): www.cku-lodz.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawę - doposażenie pracowni kształcenia zawodowego w pięciu zawodach w ramach projektu " Modernizacja pracowni zawodowych CKU SWŁ w Łodzi odpowiedzią na oczekiwania rynku pracy" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VII. Infrastruktura dla usług społecznych, Działanie VII.4. Edukacja, Poddziałanie VII.4.1. Kształcenie zawodowe i ustawiczne.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa - doposażenie pracowni kształcenia zawodowego w pięciu zawodach. Zadanie obejmuje zakup doposażenia pracowni kształcenia zawodowego w zawodach: higienistka stomatologiczna, protetyk słuchu, technik elektroradiolog, technik masażysta, technik usług kosmetycznych wraz z instalacją i szkoleniami.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, w związku z tym każdą wyspecyfikowaną w SIWZ część zamówienia traktuje się jako oddzielny przedmiot zmówienia, gdzie część stanowi: Część 1 - doposażenie pracowni kształcenia zawodowego w zawodzie protetyk słuchu wraz z instalacją - Mikromotor Część 2 - doposażenie pracowni kształcenia zawodowego w zawodzie protetyk słuchu wraz z instalacją i szkoleniami - Audiometr diagnostyczny Część 3 - doposażenie pracowni kształcenia zawodowego w zawodzie protetyk słuchu wraz z instalacją i szkoleniami - Audiometr impedacyjny Część 4 - doposażenie pracowni kształcenia zawodowego w zawodzie technik elektroradiolog wraz z instalacją i szkoleniami - Aparat rtg z zawieszeniem sufitowym (sprzęt szkoleniowy), radiologiczna stacja przeglądowa dla radiologii ogólnej Część 6 - doposażenie pracowni kształcenia zawodowego w zawodzie technik masażysta wraz z instalacją Część 7 - doposażenie pracowni kształcenia zawodowego w zawodzie technik usług kosmetycznych wraz z instalacją i szkoleniami Część 8 - doposażenie pracowni kształcenia zawodowego w zawodzie technik usług kosmetycznych wraz z instalacją i szkoleniami - Dermatoskop Część 9 - doposażenie pracowni kształcenia zawodowego w zawodzie higienistka stomatologiczna wraz z instalacją i szkoleniami - Unit stomatologiczny Część 10 - doposażenie pracowni kształcenia zawodowego w zawodzie higienistka stomatologiczna wraz z instalacją - fantom stomatologiczny leżącego pacjenta Dostawa, instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia nastąpi w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. W ramach zamówienia Wykonawca przeszkoli w siedzibie Zamawiającego nauczycieli w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia. Cykl szkoleń rozpocznie się w dniu dostawy i zakończy się wydaniem świadectw uczestnictwa dla każdego z uczestników szkolenia. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres zgodny z ofertą Wykonawcy od daty dostawy, instalacji i uruchomienia przedmiotu zamówienia potwierdzonego protokołem odbioru. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przeglądów gwarancyjnych co 12 miesięcy, chyba że Producent zaleca częściej wraz z wymianą części zużywalnych, w tym jeden na koniec okresu gwarancyjnego. Po każdym przeglądzie Wykonawca będzie zobowiązany do wydania świadectwa sprawności. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: wymagania dotyczące serwisu: o Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny o Możliwość zgłoszeń reklamacji i napraw : poniedziałek-piątek 8:00-15:00 o Forma zgłoszeń reklamacji i napraw: poczta, fax, poczta elektroniczna o Czas reakcji serwisu max. 72 godzin o Maksymalny czas usunięcia usterek i wykonania napraw nie może przekroczyć 7 dni roboczych od chwili przyjęcia zgłoszenia o Weryfikacja złożonej reklamacji poprzez telefon lub e-mail lub fax itp. w ciągu 24 godzin od jej wysłania przez Zamawiającego (sobota, niedziela, święta nie są wliczone w czas reakcji serwisu) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu nowe urządzenie o nie gorszych parametrach po 3 naprawach gwarancyjnych w przypadku dalszego wadliwego działania ( z wyjątkiem uszkodzeń z winy użytkownika). Wykonawca dostarczy Zamawiającemu instrukcję obsługi przedmiotu zamówienia w języku polskim w wersji papierowej ( a jeżeli będzie to możliwe w wersji elektronicznej) w dniu dostawy. Urządzenia winny być pozbawione kodów serwisowych i innych zabezpieczeń, które po upływie gwarancji utrudniałyby dostęp do urządzenia i jego serwisowanie. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia Opisu Oferowanych Dostaw - według wzoru określonego w Załączniku Nr 7a, 7b ,7c ,7d ,7f ,7g ,7h , 7i , 7j do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33100000-1


Dodatkowe kody CPV: 39162100-6, 33126000-9, 33121400-8, 33111200-3, 33700000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Doposażenie pracowni kształcenia zawodowego w zawodzie protetyk słuchu wraz z instalacją - Mikromotor

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7800.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: INTERTON.pl sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ojcowska 9
Kod pocztowy: 31-344
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9598.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9598.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9598.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Doposażenie pracowni kształcenia zawodowego w zawodzie protetyk słuchu wraz z instalacją i szkoleniami - Audiometr diagnostyczny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 14722.22
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 16000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 17000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Doposażenie pracowni kształcenia zawodowego w zawodzie protetyk słuchu wraz z instalacją i szkoleniami - Audiometr impedacyjny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 17592.59
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: INTERTON.pl Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ojcowska 9
Kod pocztowy: 31-344
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 19000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Doposażenie pracowni kształcenia zawodowego w zawodzie technik elektroradiolog wraz z instalacją i szkoleniami - Aparat rtg z zawieszeniem sufitowym (sprzęt szkoleniowy), radiologiczna stacja przeglądowa dla radiologii ogólnej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1. pkt 1 ustawy Pzp (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3; Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia (w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert, tj. do dnia 21.11.2017 r. do godz. 11:30), nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Doposażenie pracowni kształcenia zawodowego w zawodzie technik masażysta wraz z instalacją

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia (w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert, tj. do dnia 21.11.2017 r. do godz. 11:30), złożono jedną ofertę. Cena złożonej oferty, przewyższa kwotę, którą Zmawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tego zamówienia (podaną bezpośrednio przed otwarciem ofert), która wynosi 57 950,00 PLN brutto. A jednocześnie, Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny 65 033,94 PLN brutto, tj. do ceny oferty.

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Doposażenie pracowni kształcenia zawodowego w zawodzie technik usług kosmetycznych wraz z instalacją i szkoleniami - Dermatoskop

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7407.42
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SUPPLY NAILS Agnieszka Jędrej
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Legionów 30
Kod pocztowy: 90-701
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Doposażenie pracowni kształcenia zawodowego w zawodzie higienistka stomatologiczna wraz z instalacją i szkoleniami - Unit stomatologiczny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 51111.11
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MIR-DENTAL Mirosław Chojnacki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pietrusińskiego 19 m.2
Kod pocztowy: 91-009
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 55200.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 55200.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 55200.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Doposażenie pracowni kształcenia zawodowego w zawodzie protetyk słuchu wraz z instalacją - fantom stomatologiczny leżącego pacjenta

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5606.68
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Ryszard Drobik INTERTECH dental
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Nowokościelna 26
Kod pocztowy: 43-100
Miejscowość: Tychy
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6896.22
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6896.22
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10143.01
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.